Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2002, 12:21
bas_1985
bas_1985 is offline
ik zit nu ff met een voor mij big problem.

Ik zit dus net ff de mail van mn vriendin te checken(had ze gevraagd) maar nu stond er dus dat ze echt nix moest doen wat tegen haar wil is dat ze mij anders moest dumpen. Dit mailtje kwam van een voor mij onbekende en er stond ook nog in dat als ik geen respect voor haar kon opbrengen dat ze het uit moest maken.

Nou is het al een x eerder gebeurd dat mn vriendin verhalen heeft verzonnen dus ik ben bang dat ze dat nu ook heeft gedaan(dus een verhaal dat ik meer wou dan alleen zoenen). Nou wil ik dat ook wel maar nu durf ik er dus echt niet meer over te beginnen

Ik wil echt heel graag verder met mn vriendin maar ik weet ook niet goed hoe ik aanleiding moet geven tot "meer"

Kent iemand dit probleem of heeft er iemand een goede tip?
Oud 04-04-2002, 12:33
Kennedy
Kennedy is offline
lijkt me dat je wat je nu allemaal aan ons verteld eerder eens met je vriendin moet gaan bespreken in plaats van met een heel forum...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 12:39
RazorBlade
RazorBlade is offline
Je moet het er gewoon met haar over hebben, en jah als ze je dan niet begrijpt dan is het misschien niet de ware.............

suc6!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 12:41
bas_1985
bas_1985 is offline
Citaat:
Kennedy schreef:
lijkt me dat je wat je nu allemaal aan ons verteld eerder eens met je vriendin moet gaan bespreken in plaats van met een heel forum...
maar als ik iets met haar bespreek geeft ze dus echt geen antwoord en geeft ze ook niet aan wat zij vind. Ik vertel mijn verhaal en zij luistert(of niet )
Oud 04-04-2002, 13:21
highlight
highlight is offline
ze is waarschijnlijk nog helemaal niet toe aan sex (zover ik kan opmaken uit je verhaal) dus ik zou het onderwerp even laten rusten, en er haar over laten beginnen, wanneer zij eraan toe is. Verder zou ik haar wel ff uitleg vragen over dat mailtje...
Oud 04-04-2002, 13:26
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Vraag aan haar hoe het zit. Je mocht haar mail checken dus is het niet raar dat jij erover zou beginnen.
Zeg haar ook hoe jij erover denkt en vraag haar hoe zij erover denkt (sex, bedoel ik).
Als zij (nog) niet wil, dan zul je daar toch mee in moeten stemmen, want als een van jullie niet wil, houdt het op. (niet de relatie bedoel ik hoor)
Oud 04-04-2002, 16:40
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
bas_1985 schreef:
maar als ik iets met haar bespreek geeft ze dus echt geen antwoord en geeft ze ook niet aan wat zij vind. Ik vertel mijn verhaal en zij luistert(of niet)
tja, volgens mij zit het probleem dan niet zo zeer in het feit dat jij graag wil vrijen en je vriendin (nog) niet. als ik het zo lees praten jullie helemaal niet echt lekker met elkaar. ik denk dat je dat eerst eens moet oplossen. want als je over gewone dingen al niet eens normaal kunt praten, dan is dit wel helemaal een moeilijk onderwerp.

heb je er al aan gedacht dat ze je misschien expres haar mail liet ophalen, zodat je dat mailtje zag en dus op die manier probeert het gesprek over sex te starten? misschien vind ze het wel te eng om er spontaan over te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:07
Verwijderd
Ik ga me niet inhouden als ik mijn mening geef, maar ik denk dat er veel dingen fout zitten en ik denk dat het ook niet meer lang zal duren voor jullie relatie aan een eind komt...

Ten eerste:

Je vriendin zoekt aandacht. Ze verzint verhalen om positieve OF negatieve aandacht te krijgen... Want als iemand haar verteld dat JIJ haar niet met respect behandelt, en dat ZIJ niets tegen der zin in met je moet doen... Dan kun je er donder op zeggen dat ze jou in een kwaad daglicht heeft gezet.. En dat zou ik niet pikken als ik jou was...
Daarbij: je zei dat het een vreemde was voor jou.. En wie weet wat voor soort relatie ze met diegene heeft als ze het al over zulke dingen heeft (die verdomme niet eens waar zijn...)...

nadenken hierover...

Ten tweede:

Jullie moeten meer met elkaar gaan praten, en dan heb ik het vooral over het feit dat ZIJ meer met JOU moet praten...want als ze ergens mee zit, moet ze dat tegen jou zeggen en niet tegen een ander. En dan moet ze ZEKER niet het hele verhaal op gaan lopen blazen en onzin uitkramen...

Ten Derde:

Als jij verder wilt met je vriendin, dan hoor je daar gewoon over te kunnen praten.. Als dit al niet kan is er iets fout... Natuurlijk kan zij er nog neit aan toe zijn en dan moet je dit wel accepteren natuurlijk
Maar als jij zelfs al bang bent om met je vriendin te praten...waar doe je het dan nog voor?

Ik kan niets positiefs zien aan jullie relatie, maar dat komt omdat ik niet meer info heb dan wat jij erneer hebt gezet...

Maar het feit dat jullie niet met elkaar kunnen praten, zij ook geen initiatief neemt om te praten, en als jij dan begint dat ze dan niets zegt...
En het feit dat zij dingen over jou rond loopt te bazuinen...

Dat komt allemaal niet echt positief over... ik zou haar gewoon een keer "dwingen" om te praten... en als ze dat nog niet wil en je ziet geen veranderingen...dan zou ik het toch maar eens overwegen om het uit te maken...

En dit is niet om jullie relatie de grond in te trappen hoor! Ik vind het heel kut voor jou! Maar aan zo'n relatie heb je gewoon niets

Sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 22:01
Verwijderd
Citaat:
prikkeldraad19 schreef:
Vraag aan haar hoe het zit. Je mocht haar mail checken dus is het niet raar dat jij erover zou beginnen.
Zeg haar ook hoe jij erover denkt en vraag haar hoe zij erover denkt (sex, bedoel ik).
Als zij (nog) niet wil, dan zul je daar toch mee in moeten stemmen, want als een van jullie niet wil, houdt het op. (niet de relatie bedoel ik hoor)
Helemaal mee eens, perfect uitgelegd, applaus!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 16:22
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
highlight schreef:
ze is waarschijnlijk nog helemaal niet toe aan sex (zover ik kan opmaken uit je verhaal) dus ik zou het onderwerp even laten rusten, en er haar over laten beginnen, wanneer zij eraan toe is. Verder zou ik haar wel ff uitleg vragen over dat mailtje...
lijkt me ook zo
is best wel zielig voor je, ik hoop dat het allemaal wel meevalt!
vraag gewoon of ze even met je wil praten, ze heeft tenslotte toch zelf gevraagd of je haar mail wou checken, niet?
Oud 15-04-2002, 09:15
The Bachelor
The Bachelor is offline
dit is volgens mij al het zoveelste probleem, klikt het wel tussen jullie? of gaat het gewoon nie, ik heb het gevoel dat ze niet met je verder wil, dus ja, ik zou haar voor wezen

Regels voor berichten