Advertentie | |
|
![]() |
|
je mist wat codecs denk ik:
http://www.divx-digest.com/software/acemega_codec.html nu nooit meer zeuren dat je geen codecs hebt ![]()
|
En als je hier niets van begrijpt:
Je computer snapt niet wat ie moet doen met die film, daarom geeft ie alleen het geluid weer omdat ie dat wel begrijpt (Had net zo goed alleen beeld kunnen zijn hoor) Je moet je PC dus wat nieuws leren, een codec heet dat Nou zie ik aan de bestandsnaam (Goed dat je die mee hebt gepost!) dat het waarschijnlijk een XVID gecodeerd bestand is Je moet dus een XVID codec downloaden, kijk daarvoor op www.divx.com Succes! |
![]() |
|
![]() |
Niet meteen met dat Nimo Codec Pack aan de gang gaan, er zijn legio mensen die er problemen mee hebben.
Installeer gewoon wat je nodig hebt, en meer niet. Zolang je geen problemen hebt hoef je geen rotzooi te installeren die je toch niet gebruikt. Wil je van een videobestand weten welke codecs het gebruikt, zodat je weet waar je naar moet zoeken? Neem dan GSpot: http://www.headbands.com/gspot/ |
![]() |
|
probeer anders BSPlayer , werkt zeer goed met het bekijken van DivX films die bij mij met WMP problemen gaven
|
Verwijderd
|
Eh, bij BSPlayer zitten geen codecs. Als jij gewoon een kale WMP-installatie hebt en je kunt DiVX en XViD-films niet afspelen, dan helpt het installeren van BSPlayer niets.
Ik doe het altijd als volgt: eerst de DiVX 5.0.3 codec installeren van www.divx.com/divx/ en daarna de NIMO-codecpack beta 5 build 9 installeren en BSPlayer om het af te spelen (aangeraden door Enlightenment ![]() Ben in die tijd nog geen film tegengekomen die ik niet kon afspelen, en het hele zwikje werkt perfect, met alle regelmogelijkheden waar je maar om zou kunnen vragen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
downloaden films op PC voor TV aubincam | 1 | 07-02-2009 11:52 | |
Software & Hardware |
High-end PC Verwijderd | 14 | 04-07-2006 13:39 | |
Software & Hardware |
stukje film opnemen op pc? patt | 2 | 15-06-2006 16:26 | |