Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 15:25
Verwijderd
Zie de titel.

Ik plug die kabel in en heb veeeeeel beter beeld dan met de kabel die bij de ps2 zit, MAAR als mijn ps2 aan staat kon ik met de ´oude´kabel gewoon tv kijken. Als ik dat met deze doe, dan zie ik op elke zender het beeld wat ook op mijn ps2 kanaal staat, behalve dat het op de andere zender altijd van links naar rechts, boven naar onder etc gaat.

Ik heb niet het geluid van het spel, maar gewoon het geluid van de zender waar hij op staat. Ik kan ook gewoon teletekst van die zender gebruike en ik heb dan geen vaag beeld(letters die missen etc.).

Weet iemand wat ik hiertegen kane doen? ik zap namelijk meestal als een level/spel ff moet laden, of als er bij een rpg een dialoog voorbij komt die ik al een paar keer heb gehoord.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 19:43
Verwijderd
Anyone please?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:02
Retarded
Retarded is offline
heb je wel een officiele Sony-kabel gekocht?? Zo ja, dan is het niet anders denk ik..
Oud 10-03-2003, 20:52
Verwijderd
Hmm officiel issie geloof ik niet, wel gelicenseerd. Het is een psx kabel, maar een vriend van mij gebruikt die ook met een ps2 en hij heeft geen problemen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:12
Verwijderd
Anyone else?

Ik weet ook niet zeker of deze hier hoort of op hardware, maar ik heb het gevoel dat hardware over pc-hardware gaat.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:48
Vinzz
Vinzz is offline
ik persoonlijk denk dat je er niet veel aan kan doen je tv pakt 'm automatisch blijkbaar he
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:52
Menahem
Menahem is offline
Je kunt toch, als je niet speelt, gewoon die PS stekkers erweer uit halen
Oud 11-03-2003, 18:20
Verwijderd
Dat wel, maar ik kan niet ff zappen als mijn ps2 aan staat en dat kon wel met die andere kabel.

Het punt is niet dat ik geen andere zender kan ontvangen, maar het punt is dat ik wel geluid en teletekst heb, maar geen beeld.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 09:32
Talon
Talon is offline
is je tv er niet geschikt voor en heeft die vriend van je een betere tv..
Oud 16-03-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 16-03-2003 @ 10:32:
is je tv er niet geschikt voor en heeft die vriend van je een betere tv..
Tja, de mijne is 50HZ en die van de ander kan 60HZ aan.
ZOu het echt daaraan kunnen liggen? Oh well, liever mooier beeld dan tussendoor tv kijken In guess.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:12
Geomancer
Geomancer is offline
Heb ik ook dat probleem. Het ligt aan de kabel. Als je een film kijkt met die kabel erin,is het dan ook niet wat groener?
Oud 16-03-2003, 12:21
Verwijderd
Bedoel je een dvd? Die kun je idd niet kijken met die kabel, dat klopt. Dan moet je gewoon je oude kabel inpluggen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:40
Talon
Talon is offline
Citaat:
Morridin schreef op 16-03-2003 @ 11:56:
Tja, de mijne is 50HZ en die van de ander kan 60HZ aan.
ZOu het echt daaraan kunnen liggen? Oh well, liever mooier beeld dan tussendoor tv kijken In guess.
het ligt niet aan de 60 Hz geloof ik..

zal het ff navragen
Oud 16-03-2003, 12:41
Talon
Talon is offline
Citaat:
Geomancer schreef op 16-03-2003 @ 12:12:
Heb ik ook dat probleem. Het ligt aan de kabel. Als je een film kijkt met die kabel erin,is het dan ook niet wat groener?
er zijn kabels verkrijgbaar met een soort switchje erop, kan je selecteren wat je wilt..

of je laat het apparaat ombouwen dan heb je alles in 1
Oud 16-03-2003, 13:01
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Geomancer schreef op 16-03-2003 @ 12:12:
het ligt niet aan de kabel, dat ligt aan je tv..
vooral wat oudere tv's hebben vaker dat probleem, die pakken dan gewoon eerst het RGB signaal inplaats van de andere beeldsignalen, dus als je tv wilt kijken moet je ps2 dus uitzetten.

en dat groene beeld komt door de beveiliging van de ps2, die laat namelijk met RGB de marcovision niet zien, dus dan zou je een dvd film zo op videoband kunnen opnemen, vandaar dat sony bij de europese playstations die beveiliging erin heeft gebouwd zodat je groen beeld krijgt met de RGB kabel..

dit is trouwens zo te verhelpen, koop gewoon een RegionX boot disc, als je hiermee een dvd boot krijg je normaal beeld, en hij is ook meteen regio vrij.. of je soldeerd even een draadje in je ps2 op de juiste punten en dan is het ook verholpen.
Reageren

Regels voor berichten