Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 10:58
Optima
Optima is offline
De laatste tijd gedraagt mijn vriend zich nogal chaotisch. We spreken een week van tevoren af, belt vervolgens twee dagen van tevoren af, belt dan diezelfde dag weer op om te zeggen dat hij wel komt en als de dag dat we hebben afgesproken is aangebroken laat hij me 's ochtends doodleuk weten dat hij toch niet komt ( teveel huiswerk)

Nu studeer ik ook, en heb ik ook veel huiswerk. Maar ik zeg het altijd DUIDELIJK tegen hem wanneer ik het druk heb en dus niet af kan spreken.

Het punt is dat ik me dus blij ga maken ( ga mezelf mooi maken, kamer opruimen, dingen plannen, kaartjes kopen, eten klaarmaken) terwijl hij dan gewoon afzegd.

Ik ben geneigd om hem gewoon 2 weken te negeren, dan weet hij ook eens niet waar hij aan toe is...

goede actie?
Oud 11-03-2003, 11:06
cheela
cheela is offline
ik ken het wel, ik heb het ook gehad, was stapelgek op hem en deed alles voor hem, maar als het puntje bij het paaltje kwam liep ik mijn benen uit mijn kont voor hem en kwam alles van mijn kant, en kon ik komen naar hem toe wanneer het hem uit kwam. Ik heb toen een heel goed gesprek met hem gehad dat het zo niet langer kon en dat een relatie uit 2 mensen bestaat en dus ook van 2 kanten moet komen. gelukkig is het toen wel goed gekomen, en hij had redelijk goede redenen waarom hij zo deed tegen mij. nu zijn we alweer een aantal jaartjes samen!!
Oud 11-03-2003, 14:12
Gothic
Gothic is offline
Is ie weer terug uit Nieuw Zeeland dan?
Oud 11-03-2003, 14:17
Elisaaa
Elisaaa is offline
aah ja ik ken dat. Ik heb dat in het begin ook een beetje gehad. Spraken we wat af, en dan belde hij de avond ervoor (of erger: de avond zelf) op dat ie niet kon omdat ie zag dat ie te veel huiswerk had ofzo. Ik natuurlijk helemaal telerugesteld.
Dat heeft ie een paar keer gedaan, maar daarna heb ik er wat van gezegd. Dat ie dan maar beter moet plannen! Vanaf dat moment is het nooit meer voorgekomen
Dus misschien gewoon even een opmerking maken.
Owja, en dat negeren, ik heb dat 2 dagen geprobeerd en toen voelde ik me al helemaal schuldig enzo, dus dat werkte niet zo best. Denk dat je beter even kunt babbelen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:38
Era
Era is offline
doe het zelfde eens bij hem, kijken hoe hij dat vind
Oud 11-03-2003, 20:42
Verwijderd
damn.. dat is echt zoooo vervelend.. :/

Ik ken het alleen van m'n ex van vorig jaar die steeds niet kwam opdagen op afspraken en dan niet eens de moeite nam om het af te zeggen.

Maar ik kan me sowieso goed voortstellen hoe het is als je erop rekent en je maakt jezelf op, ruimt je kamer op, enz.
Ik ben nog steeds vaak bang dat iemand niet op komt dagen..

Maargoed..ik vind het een beetje vaag van hem. Als je iemand graag wilt zien, zeg je toch niet op het laatste moment af Hij zou zich er dan toch ook op moeten verheugen lijkt me..
Ik ben ook vaak geneigd om iemand te negeren, vooral als ik het idee heb dat ik steeds het initiatief moet nemen. Je kunt het proberen, maar hij zal je dan wel bellen en zal dan weer proberen af te spreken enzo. Maar wat je dan krijgt, is dat jij al een datum in je hoofd hebt waarop je 'm eigenlijk zou willen zien.. vervolgens zeg je dus dat je niet kan en krijg je er vlak daarna weer spijt van (denk ik), omdat je je dan eigenlijk al een beetje op die datum aan het verheugen was.

Ik denk dat je er beter wat van kunt zeggen..hetzelfde als wat je hier schreef.. dat ie beter z'n tijd in moet delen en dat een afspraak een afspraak is. Als ie het 1 keer vlak van tevoren afzegt, okee.. Maar een paar keer zo'n actie is gewoon raar
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:30
Verwijderd
hahhaa als een spiegeltje te werk gaan laat zien dat je net zo kan zijn als hem.. lijkt me nou niet bepaald een superactie

is een gesprek geen optie?

"kmoet met je praten"
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 23:08
poesiefox
poesiefox is offline
Volgende keer dus niet op rekenen dat hij komt. Kamer pestzooi, jij niet opgedoft, niks te eten in huis, geen plannen gemaakt. Zal- ie raar staan te kijken.
Oud 11-03-2003, 23:58
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Doen vrouwen ook 5 van de 10 keer. Afspraak maken, maar op het laatste moment, half uur van te voren afbellen (af sms-en vaak) dat er iets tussen gekomen is.
Terwijl ik de dag ervoor nog gebeld heb of de afspraak zeker weten doorgaat (ja ik ken vrouwen: die vergeten een afspraak heel vaak).

En vrouwen komen ook altijd te laat op een afspraak, heel vervelend.
Oud 12-03-2003, 00:13
Verwijderd
Citaat:
De laatste tijd gedraagt mijn vriend zich nogal chaotisch. We spreken een week van tevoren af, belt vervolgens twee dagen van tevoren af, belt dan diezelfde dag weer op om te zeggen dat hij wel komt en als de dag dat we hebben afgesproken is aangebroken laat hij me 's ochtends doodleuk weten dat hij toch niet komt ( teveel huiswerk)
Ik leef met je mee..

Citaat:
Ik ben geneigd om hem gewoon 2 weken te negeren, dan weet hij ook eens niet waar hij aan toe is...
Juh. Het is wel handig om achteraf te vermelden waarom je hem negeerde.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 09:00
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 12-03-2003 @ 00:58:
Doen vrouwen ook 5 van de 10 keer. Afspraak maken, maar op het laatste moment, half uur van te voren afbellen (af sms-en vaak) dat er iets tussen gekomen is.
Terwijl ik de dag ervoor nog gebeld heb of de afspraak zeker weten doorgaat (ja ik ken vrouwen: die vergeten een afspraak heel vaak).

En vrouwen komen ook altijd te laat op een afspraak, heel vervelend.
zooooo lekker generaliserend!
ikke bel nooit (nou ja, bij wijze van spreken, er kan natuurlijk iets ernstigs tussen komen, en dan bedoel ik iets echt ergs) af! En ik kom eigenlijk ook nooit te laat, dus...
Oud 12-03-2003, 09:47
Thomas
Thomas is offline
Nee, ik vind het zeker geen goede actie. Je zou kunnen proberen om het eens tegen hem te zeggen dat je het niet vind en graag alles op een rijtje wil hebben. Als hij je dan een beetje begrijpt zal hij wel veranderen.

En de reden: ik heb veel huiswerk, vind ik nogal lame eigenlijk. Had hij maar beter alles moeten plannen, zodat hij wel bij zijn vriendin kan zijn.

Kortom denk ik dus dat je het gewoon het beste kan zeggen, wees direct. Dan komt het vast allemaal weer goed.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:33
ElMiE
ElMiE is offline
Jaaa das egt zo'n kutgevoel!
Heb je je helemaal verheugd erop en dan komt ie niet
Das egt sjit.
Maar als het zo vaak gebeurt vind ik tog dat je met hem erover moet praten hoor!
Hij heeft miss wel helemaal niet door dat jij het zo vervelend vindt en dat moet je hem dan gwoon duidelijk maken!
Sterkte ermee!!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 21:14
unpopular
unpopular is offline
Ik zou ook zeggen eerst met hem praten en als hij zich niet iets of wat aan kan of wil passen of je conclusies trekken dat de relatie niet zo kan zijn als dat jij wil of iets anders....
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 21:43
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Volgende keer dus niet op rekenen dat hij komt. Kamer pestzooi, jij niet opgedoft, niks te eten in huis, geen plannen gemaakt. Zal- ie raar staan te kijken.
Vind ik een goeie. "Tja, 'k wist niet of je zou komen, dus ik dacht, 'ik zie wel..' Hey, we kunnen wel een boterham met kaas nemen..."
Reageren

Regels voor berichten