Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 17:35
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met het netwerk van T-Mobile (BEN)? Ik zit er aan te denken een abonnement af te sluiten bij T-Mobile, maar wil graag eerst wat reacties van anderen horen .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2003, 17:42
Martin
Martin is offline
Mijn ouders hadden eerst Ben, nogal een slecht bereik op bepaalde gebieden. Maar dat kan best veranderd zijn, laatst stond er trouwens in de consumentengids een artikel over GSM-providers.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:07
Studentje
Studentje is offline
Bij ons op de universiteit was er een gebouw waar je met BEN geen bereik hebt, verder is het volgens mij wel redelijk.
Oud 11-03-2003, 19:29
Atje85
Atje85 is offline
Dutchtone heeft de beste klantenservice en het beste bereik op dit moment volgens de Consumentengids.

Maar goed, Ben heeft niet overal goed bereik, ik zou t je niet aanraden iig.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:42
]{ing
]{ing is offline
T-mobile heeft minder dekking idd.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:57
Blizz
Blizz is offline
GEEN BEN/T-Mobile NEMEN!

zoek maar in andere topics
Oud 12-03-2003, 08:47
Verwijderd
Ik nu iets meer dan een jaar BEN/T-mobile en t bevalt naar behoren. Ik heb overal bereik, behalve soms in bossen of gebouwen. Maar toen ik nog KPN had, had ik dat ook, dus vrij algemeen....
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 09:55
Gatara
Gatara is offline
Ik heb al jaren Ben (t-mobile) en alleen maar een goede service gehad (toen mijn mobiel gejat was, stuurden ze me gratis een nieuwe op ).
Daarnaast is Ben behoorlijk goedkoop.
Dat scheelt natuurlijk ook.

Dan heb ik maar iets minder bereik in gebouwen (daar wil ik toch meestal niet gebeld worden)....<shrug>
Oud 17-03-2003, 18:26
Verwijderd
T-mobile is een goed keuze heb het zlef ook. En de klantenservice van Ben (bij mij heet het gewoon ben) is IMHO beter als die van Dutchtone. Ben heeft zijn klantenservice bijvoorbeeld intern, terwijl dutchtone het voor een groot gedeelte uitbesteed.

Maar dit komt ook door persoonlijke ervaringen, toen ik mijn dutchtone abonnement vorig jaar had opgezegd, en dus een bevestigingsbrief binnen kreeg dat per 1 oktober mijn abonnement zou worden stopgezet kreeg ik daarna nog 2 rekeningen (die automatisch van mijn rekening werden afgeschreven) Pas na veel bellen en het sturen van een kopie van de brief die ik van ze had kreeg ik mijn geld terug (na 3 maanden tijd) beetje een klote bedrijf...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:45
Lausteen
Lausteen is offline
ik vond het vroeger geen succes, maar het wordt steeds beter. Ik heb nu sinds 1.5 jaar ben. Alleen heb je op sommige plekken weinig / geen ontvangst, maar in de randstad heb ik daar toch niet echt veel last van.

Ook vond het ik nogal raar met bellen naar het buitenland, moest je heel moeilijk voor doen, terwijl je bij dutchtone gewoon een bepaald nummer moest bellen, en dat werd dan geactiveerd dat je kon bellen i/h buitenland.

Nu bij t-mobile is dat allemaal, veel simpeler, maarja, nou heb ik er niks meer aan...

Een groot voordeel is dat het erg goedkoop is...vooral abo's in vergelelijking met de andere aanbieders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten