Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 21:30
very drunk driver
very drunk driver is offline
die puur pijpjes zijn geweldig je krijgt opeens zo'n kick een hijs en je bent weg. die moet je echt proberen en zijn niet zo duur goed alternatief als je niet kunt draaien
Oud 12-03-2003, 07:24
Verwijderd
ik weet het
ik heb laatst bij een sigaren/tijdschrijften/tabak winkel een hele mooie pijp gekocht een geel met zwarte. Btw, in die pijp zit een filter ding. Ik vin het wel handig want zo kan je niet opeens een hele grote hit nemen (wat pijn doet in je keel! )
maja, puur ruleert zowiezo
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 09:45
ConnX
ConnX is offline
Dit weekend skuff pijpje gerookt.

he le maal te gek.

Met gewone wiet slaat een pijp zowiezo harder naar verhouding, en het is ook nog eens zeer relaxed om een pijpje te roken.
Maar niet all the time, dus over het algemeen ga ik toch voor de joint.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 12:20
apekop123
apekop123 is offline
Ontopic:
Jah mooi. Soms is een pijpje wel tof als je waterpijp gewend bent. Je krijg er idd een veel hardere "kick" van

Offtopic:
SecreT- JunkY mijn sherlock pijp ligt nog steeds bij jou.
Oud 13-03-2003, 13:30
very drunk driver
secret junky wat voor filter zit daar in gewoon een screen ofzo of echt zoiets als een filter van een sigaret

by the way dit is mijn pijpje hij lijkt hier op het middelste bij mij is van hout keivet verder is hij precies hetzelfde

Oud 13-03-2003, 16:44
]{ing
]{ing is offline
ik ben meer een man van de joint geloof ik..
ik heb wel een zo'n pijpje, een glazen, gebruik em wel eens als ik geen lange vloei meer heb of gewoon om te kijken of het nog werkt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:31
AtHell
AtHell is offline
Ik zal dan toch wel iets fout doen, ik heb precies zo'n pijpje als in het plaatje hierboven en het is gewoon écht klote en werkt voor geen meter.. maar ach ik moet er ook nog maar eens flink veel mee smoken.
Oud 13-03-2003, 18:01
very drunk driver
jah ik vind een joint ook veel lekkerder smaakt beter enzo maar het probleem is IK KAN NIET DRAAIEN en niemand die met mij meeblowt en om een goede voorgedraaide joint te halen moet ik keiver fietsen (een slechte joint is dichtbij maar het probleem is dat ze soms goed zijn en soms niet)
Oud 14-03-2003, 09:57
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 13-03-2003 @ 14:30:
secret junky wat voor filter zit daar in gewoon een screen ofzo of echt zoiets als een filter van een sigaret
[Offtopic] Btw, Paint Ruleert!!!!

[Ontopic]

Er zit in het gat een screen, zoals je kan zien (het raster, zodat je wiet er niet door heen valt.)
maar in de pijp zelf zit een filter ofzow, die zie je ook, dat grijze. Die ronde dingen zijn de uiteinden van dat filter ding
En ik weet dus niet of dat filter echt uitmaakt (ok, zonder filter komt als je een hijs neemt, het echt hard aan! Met filter kan je rustig eraan zuigen)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:00
very drunk driver
wees een man en neem die klap in de keel gewoon een filter zorgt ervoor dat alle thc erin blijft hangen. ooit een filter gebruikt uit een sigaret omdat je geen tip wou draaien. dat is het kutste wat er is
Oud 14-03-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 14-03-2003 @ 19:00:
wees een man en neem die klap in de keel gewoon een filter zorgt ervoor dat alle thc erin blijft hangen. ooit een filter gebruikt uit een sigaret omdat je geen tip wou draaien. dat is het kutste wat er is
hee, die thc blijft zkr niet in het filter hangen (I just know, believe me, I was sooooo wasted) en ik heb het ook niet over een filter voor een sigaret, ik weet niet eens of het een filter is.

En wees een man? een man ben ik al, daar verander ik niks aan.
En die klap in de keel? Waarom iets pijnlijks doen als het niet pijnlijk kan? En dan nog iets, het "filter" zorgt er wel voor dat je veel kleinere hijsen kan nemen en daardoor doe je veel langer met de wiet in de pijp.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 19:23
very drunk driver
allemaal smoesjes die filter. geloof me daar blijft de thc inhangen.
waarom zouden anders alle echt-bedoeld-voor-wiet-pijpjes geen filter hebben
Oud 14-03-2003, 20:11
Faery
Faery is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 14-03-2003 @ 20:23:
Ja, daarom word ik ook altijd net zo stoned als ik toevallig te lui ben om een tip te draaien, en maar even een filtertje van een sigaret ruk ja.

Maar idd, dat pijpje werkt niet. Ik vertrouw Athell niet meer
Oud 15-03-2003, 11:59
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 14-03-2003 @ 20:23:
geloof me, ik kan het weten, echt niet

ik was ehm... vandaag zaterdag, vrijdag, ja donderdag was ik in een park met Drexz met mijn pijp met dat ding en ik smoken en hij ook en wij waren gaar
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 13:13
very drunk driver
je kon nog gaarder zijn als er geen filter in zat.

maar zullen we hier over ophouden keb geen zin in ruzie. of gekibbel.
Oud 15-03-2003, 14:11
eXcess
eXcess is offline
Heb der ook 1 van de large..aleen dan die bullet pipe.Was em laatst al bijna kwijt geraakt met me stondede kop
Maareuh.. ik vind et echt 100000000 keer beter dan een joint.. ten 1e.. je spaart der echt meer wiet mee.. ten 2e hep nog nooit eerder een shot van een joint gehad.. en daarmee.. ten 3e.. nooit meer vloei en alles kope..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:24
very drunk driver
ik vind een joint veel lekkerder. maar bij een pijpje spaar je wel wiet uit.

een joint smaakt gewoon betterder veel meer aroma. maar ik kan niet draaien en ik heb ook geen zin om het te leren
Oud 22-03-2003, 11:33
very drunk driver
keb een nieuwe pure pipe hij doet het nog echt ook maar het duurt zo lang totdat je high bent

Oud 22-03-2003, 15:16
eXcess
eXcess is offline
Euh hij lijkt wel erg klein.. en wtf is dat zwarte geval :\ ?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 17:15
eXcess
eXcess is offline
Up..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 17:44
hoertje
hoertje is offline

als je dit pijpje hebt moet je dan nog iets speciaal erbij kope
(behalve wiet dan)
Oud 24-03-2003, 17:45
Needle_damage
Needle_damage is offline
gaasjes zijn een vereiste,

kosten dacht ik 0.45 cent per 5
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:18
eXcess
eXcess is offline
niet bij die van mij..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:48
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 22-03-2003 @ 12:33:
keb een nieuwe pure pipe hij doet het nog echt ook maar het duurt zo lang totdat je high bent

[IMG]plaatje[/IMG]
Ik heb ongeveer dezelfde.

Heb jij trouwens ook, dat als je er een paar hijzen mee neemt, je je bek bijna verbrand omdattie zo heet wordt?
Oud 26-03-2003, 19:45
very drunk driver
moet je een langere kopen. dan kan de lucht niet genoeg afkoelen voordat hij bij je mond komt.

en dat zwarte ding is een AA batterij en dat heb ik erbij gelegt om te laten zien hoe groot hij is.

dus hij is fucking klein en eigenlijk alleen een hebbeding.

ik heb hem geprobeert hij slipt enorm slecht dicht je verbrandje neus doordat je daar ongeveer de vlam moet houden. en is gewoon voor de gein. je moet hem om de hijs bijvullen das echt niet leuk
Oud 27-03-2003, 18:19
eXcess
eXcess is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 26-03-2003 @ 20:45:
moet je een langere kopen. dan kan de lucht niet genoeg afkoelen voordat hij bij je mond komt.

en dat zwarte ding is een AA batterij en dat heb ik erbij gelegt om te laten zien hoe groot hij is.

dus hij is fucking klein en eigenlijk alleen een hebbeding.

ik heb hem geprobeert hij slipt enorm slecht dicht je verbrandje neus doordat je daar ongeveer de vlam moet houden. en is gewoon voor de gein. je moet hem om de hijs bijvullen das echt niet leuk
Die van mij is ong. 14 cm lang..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 18:39
spacemancraig
spacemancraig is offline
ik heb nog een houten pijp van m'n opa, zou dat ook gaan? ennuh gewoon alleen wiet dr in en aansteken met een lucifer ofzow? iemand nog tips?
Oud 27-03-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
spacemancraig schreef op 27-03-2003 @ 19:39:
ik heb nog een houten pijp van m'n opa, zou dat ook gaan? ennuh gewoon alleen wiet dr in en aansteken met een lucifer ofzow? iemand nog tips?
gaasje kan handig zijn, zodat de wiet er niet door heel valt. en een lucifer is lastig... beter aansteker gebruiken en verder, Veel Plezier
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 18:52
spacemancraig
spacemancraig is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef op 27-03-2003 @ 19:49:
gaasje kan handig zijn, zodat de wiet er niet door heel valt. en een lucifer is lastig... beter aansteker gebruiken en verder, Veel Plezier
ow waar haal je die gaasjes? bij de sigarenboer ook gewoon?
kheb dr al zin in
Oud 31-03-2003, 18:43
very drunk driver
volgens mij niet volgens mij moet je die bij de shop kopen. en koop dan ook een normale wiet pijp die kun je tenminste ook schoonmaken en die pijp van je opa niet. (is er niet op gemaakt) kost niet zo duur een normale ijzeren (altijd ijzer kopen) kost 5 euro en een superdeluxe grote ijzeren 10
Oud 31-03-2003, 20:29
Lord D!M
Lord D!M is offline
ultieme heerlijkheid: lekker in je bed liggen chillen met een of ander wreed boek emt humor/kennis, en dan lekker liggen sjillen met je bongetje dat is zooow geweldig.... maar ik heb het idee dat ik julie niks hoef te vertellen over de heerlijkheid van smoken op je kamertje

ik maak er een sport van om elke keer als ik iets zwaar nuttigs doe, zoals een diploma halen, een bongetje koop. ik heb er tot nu toe een stuk of 6/7. Je komt op een willekeurige avond je kamer binnenzwalken, kijkt de kast in, zoekt een lekker bongetje uit, vult m en droomt weg op de ultieme heerllijkheid die wiet heet. (nee ik rook niet stiekum opium, ik hou gewoon van wiet )

grtz
D!M
Oud 01-04-2003, 07:28
Verwijderd
Citaat:
spacemancraig schreef op 27-03-2003 @ 19:52:
ow waar haal je die gaasjes? bij de sigarenboer ook gewoon?
kheb dr al zin in
bij sommige coffeeshops en de meeste smartshops

en btw, zo'n "opa" pijp is net zo makkelijk (of moeilijk) schoonmaken als andere pijpen.
We hebben hier een primera, daar verkopen ze allemaal pijpen en er zat er 1je tussen, die op een kano leek (plaatje in paint staat hierboven ergens) en die is echt rlx
Zwart- Geel, echt mooi

en ook, bongs kopen als je iets haalt, ik ga, na mijn eindexamen (in de hoop dat ik dat haal) een GROTE bong kopen, kep er nu al 7 wat kleinere...
maar ik wil een Billy Bong Thorton ofzo (uit Half Baked)
kep al 80 euro opzij gezet...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 16:44
Lord D!M
Lord D!M is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef op 01-04-2003 @ 08:28:
bij sommige coffeeshops en de meeste smartshops

en btw, zo'n "opa" pijp is net zo makkelijk (of moeilijk) schoonmaken als andere pijpen.
We hebben hier een primera, daar verkopen ze allemaal pijpen en er zat er 1je tussen, die op een kano leek (plaatje in paint staat hierboven ergens) en die is echt rlx
Zwart- Geel, echt mooi

en ook, bongs kopen als je iets haalt, ik ga, na mijn eindexamen (in de hoop dat ik dat haal) een GROTE bong kopen, kep er nu al 7 wat kleinere...
maar ik wil een Billy Bong Thorton ofzo (uit Half Baked)
kep al 80 euro opzij gezet...
examen onderweg.... ben ook alweer aant sparen.. kan haast niet wachten. ben al aan het kjken bij smartshops en growshops, headshops, alle shops die je kan bedenken. De 'main' bongwinkel hier in EHV heb ik alle boeiende al van. als ik er daar nog 1 zou halen, zou het saai worden. hoewel, ze hebben er daar wel één van een metertje of 1,5. Het is een lange cilindervorm, rood overlopend naar groen. je kent m vast wel.

ps: hebben je bongs namen ook?
pps: billy bong roeleert!
Oud 01-04-2003, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Lord D!M schreef op 01-04-2003 @ 17:44:
examen onderweg.... ben ook alweer aant sparen.. kan haast niet wachten. ben al aan het kjken bij smartshops en growshops, headshops, alle shops die je kan bedenken. De 'main' bongwinkel hier in EHV heb ik alle boeiende al van. als ik er daar nog 1 zou halen, zou het saai worden. hoewel, ze hebben er daar wel één van een metertje of 1,5. Het is een lange cilindervorm, rood overlopend naar groen. je kent m vast wel.

ik ga dan ff naar A'dam denk ik.
Ik wil denk ik zo een van glas, met allemaal kleuren
zo iets als deze paar:

van de site: http://www.rollies.com
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Lord D!M schreef op 01-04-2003 @ 17:44:

Ja, ik heb Bluetooth, Kelso, The Whisperer, The Whisteler, Eva (ook wel Goddes Of Venus genoemd) en Sparkle had ik... Die is dood gegaan vorige week
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:19
Lord D!M
Lord D!M is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef op 01-04-2003 @ 18:12:
ik ga dan ff naar A'dam denk ik.
Ik wil denk ik zo een van glas, met allemaal kleuren
zo iets als deze paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
van de site: http://www.rollies.com
aah man rlxte site is da... maar is da nie stiekum ook een winkel ergens? ik ben nl nie zon fan van online bestellen eig. Sowiezo nie egt van glazen pijpen. Ik ben meer een acrylmens eigenlijk. Acryl kun je ten inste meenemen! Als ik glas meeneem, dan ga smoken, dan konden er nog wel eens onverwachte ongelukjes gebeuren, en met zon pijp[ van een euro of 50 hek daar nie egt zin in. Ik geef bij mij thuis ook welles gfeestjes, en laatste keer dak da deed, waren er 2 van mn bongs kapot. Da kan gewoon gebeuren op een gfeestje. kheb ze btw nog wel in mn verzameling (weggooien is 'not done'

and one last note to all: rook meer bong, bong roelt!
Oud 02-04-2003, 11:25
Lord D!M
Lord D!M is offline
miijn bongs heten btw:
chronologische volgorde van aankoop
- Otis
- Medusa
- Thor
- Woody
- Skunky
- Kleinduimpje
- Pffff (nog geen naam kunnen bedenken nix zinnigs iig)

dus dat maakt.... 7. ff sjekken, khebebt gevoel dak er nog 1 mis.

ja dus: December (das voor mij dé denkmaand)

dus da zijn er dan al 8... wow, gaat sneller dan ik dacht.

Mn vriendin is gek op van die arabische. die heeft ook verdomd mooie.

-Artemis
-weeknie
-week ook nie

mja iig, misschien moet ik maar weer s een bongfeestje geven ofzow... lijkt me wel chill.
Oud 02-04-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Lord D!M schreef op 02-04-2003 @ 12:19:
aah man rlxte site is da... maar is da nie stiekum ook een winkel ergens? ik ben nl nie zon fan van online bestellen eig. Sowiezo nie egt van glazen pijpen. Ik ben meer een acrylmens eigenlijk. Acryl kun je ten inste meenemen! Als ik glas meeneem, dan ga smoken, dan konden er nog wel eens onverwachte ongelukjes gebeuren, en met zon pijp[ van een euro of 50 hek daar nie egt zin in. Ik geef bij mij thuis ook welles gfeestjes, en laatste keer dak da deed, waren er 2 van mn bongs kapot. Da kan gewoon gebeuren op een gfeestje. kheb ze btw nog wel in mn verzameling (weggooien is 'not done'

and one last note to all: rook meer bong, bong roelt!
ja, dat is waar, maar acryl wordt zo vies en is moeilijker schoon te maken en glas is zo mooi, maar ik heb ook mijn acryl bongs, voor als ik niet thuis wil blowen

btw, hout (b.v. bamboe) is ook rlx

ik wil ook eigenlijk niet online kopen, dus ik ga maar eens naar A'dam ofzo... kwee nie, weet iemand een goeie winkel maar je mooie bongs kan halen? Of een nederlands site waar je bongs kan bestellen?
(btw, bij www.large.nl kan je een aantal bongs halen, daar komen Kelso en Sparkle (RIP) vandaan)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:20
Lord D!M
Lord D!M is offline
Eindhoven:

-de Chinese Winkel (daar hebbik alle stijlen al van)
-Magic Moments, deze verkoopt eigenlijk alleen kleine glazen en grote acrylen van Black Leaf

Ik kom eigenlijk nooit buiten eindhoven, dus verder weet ik nix. Ik zou zeggen: wandel ff langs alle smartshops, daar hebben ze die dingen ook altijd wel.

Over bamboe/hout: over lastig schoonmaken gesproken
Oud 03-04-2003, 22:08
megas
megas is offline
...niet om ontzettend dom over te komen hoor (nja, ik BEN blonT, maar dat ff buiten beschouwing)
maareh, roken door een pijp, bedoelen jullie daar nou een gewone stop-opa-pijp mee of een waterpijp? ik bedoel, wat is mogelijk/bevalt het best?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 22:12
Chill
Chill is offline
ik vind pijpjes klote.
leer draaien.
oefening baart kunst.
JE KAN HET!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 22:17
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
Chill schreef op 03-04-2003 @ 23:12:
ik vind pijpjes klote.
leer draaien.
oefening baart kunst.
JE KAN HET!
pijpje is fijner... heeft nix met wel of niet kunnen draaien te maken...
Oud 04-04-2003, 07:34
Verwijderd
Citaat:
gekkewoos schreef op 03-04-2003 @ 23:08:
...niet om ontzettend dom over te komen hoor (nja, ik BEN blonT, maar dat ff buiten beschouwing)
maareh, roken door een pijp, bedoelen jullie daar nou een gewone stop-opa-pijp mee of een waterpijp? ik bedoel, wat is mogelijk/bevalt het best?
waterpijp vind ik het lekkerst
en je kan ook je opa-pijp gebruiken
(boven staan plaatjes van waterpijpen...)

Citaat:
Chill schreef op 03-04-2003 @ 23:12:
ik vind pijpjes klote.
leer draaien.
oefening baart kunst.
JE KAN HET!
leer draaien? waarom
pijp = the best
ik bedoel, in een joint, doe je tabak. Weet je wat tabak met je bleodvaten doet? Vernauwt je bloedvaten... Ja. En weet je wat wiet met je bloedvaten doet? nou? ik wel, die verwijd ze, waarom zou je in hemelsnaam het effect van wiet tegen willen gaan?
vertel mij dat
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:56
very drunk driver
uhm dat laatste is een fabeltje
Oud 07-04-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 06-04-2003 @ 21:56:
uhm dat laatste is een fabeltje
ow ja?
weet je het zeker?

het is echt zo... alcohol verwijd btw ook je bloedvaten, daardoor wordt je ook zo gaar als je alcohol en wiet doet... (zonder tabak, maar ook met wordt je gaar...)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:19
very drunk driver
wat is je bron of heb je het gewoon van iemand gehoord. want ik kan nergens op internet iets vinden over verwijden van je vaten van alchohol en wiet
Oud 07-04-2003, 20:22
Verwijderd
ik zal het opzoeken voor je
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:35
Verwijderd
en zie hier
http://www.trashed.co.uk/drugs/cannabis/effects.html
Cannabis causes a number of noticeable but usually mild physical effects, including increased pulse rate and decreased blood pressure, bloodshot eyes, dry mouth, increased appetite and occasional dizziness. There are no records of fatal overdose.

http://www.idmu.co.uk/canncardio.htm
THC also acts as a smooth-muscle relaxant, relaxing the walls of the arteries, which can result in lower blood pressure and increased blood flow to the tissues

En dan voor het tabak:
http://www.maxpages.com/totally4u/Tabacco
THE EFFECTS

Nicotine is a powerful and fast-acting drug.
When smoke is inhaled, the nicotine effects hit the brain about 8 seconds later.
Nicotine speeds up the heart rate and increases blood pressure.
First-time users may feel sick.

Naja, het komt dus op het volgende neer:
Tabak verhoogt je bloed druk en wiet verlaagt ze...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten