Advertentie | |
|
![]() |
|
wees een man en neem die klap in de keel gewoon een filter zorgt ervoor dat alle thc erin blijft hangen. ooit een filter gebruikt uit een sigaret omdat je geen tip wou draaien. dat is het kutste wat er is
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wees een man? een man ben ik al, daar verander ik niks aan. En die klap in de keel? Waarom iets pijnlijks doen als het niet pijnlijk kan? En dan nog iets, het "filter" zorgt er wel voor dat je veel kleinere hijsen kan nemen en daardoor doe je veel langer met de wiet in de pijp. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar idd, dat pijpje werkt niet. Ik vertrouw Athell niet meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik was ehm... vandaag zaterdag, vrijdag, ja donderdag was ik in een park met Drexz met mijn pijp met dat ding en ik smoken en hij ook en wij waren gaar ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Heb der ook 1 van de large..aleen dan die bullet pipe.Was em laatst al bijna kwijt geraakt met me stondede kop
![]() Maareuh.. ik vind et echt 100000000 keer beter dan een joint.. ten 1e.. je spaart der echt meer wiet mee.. ten 2e hep nog nooit eerder een shot van een joint gehad.. en daarmee.. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb jij trouwens ook, dat als je er een paar hijzen mee neemt, je je bek bijna verbrand omdattie zo heet wordt?
|
moet je een langere kopen. dan kan de lucht niet genoeg afkoelen voordat hij bij je mond komt.
en dat zwarte ding is een AA batterij en dat heb ik erbij gelegt om te laten zien hoe groot hij is. dus hij is fucking klein en eigenlijk alleen een hebbeding. ik heb hem geprobeert hij slipt enorm slecht dicht je verbrandje neus doordat je daar ongeveer de vlam moet houden. en is gewoon voor de gein. je moet hem om de hijs bijvullen das echt niet leuk
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kheb dr al zin in ![]()
|
volgens mij niet volgens mij moet je die bij de shop kopen. en koop dan ook een normale wiet pijp die kun je tenminste ook schoonmaken en die pijp van je opa niet. (is er niet op gemaakt) kost niet zo duur een normale ijzeren (altijd ijzer kopen) kost 5 euro en een superdeluxe grote ijzeren 10
|
ultieme heerlijkheid: lekker in je bed liggen chillen met een of ander wreed boek emt humor/kennis, en dan lekker liggen sjillen met je bongetje
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik maak er een sport van om elke keer als ik iets zwaar nuttigs doe, zoals een diploma halen, een bongetje koop. ik heb er tot nu toe een stuk of 6/7. Je komt op een willekeurige avond je kamer binnenzwalken, kijkt de kast in, zoekt een lekker bongetje uit, vult m en droomt weg op de ultieme heerllijkheid die wiet heet. (nee ik rook niet stiekum opium, ik hou gewoon van wiet ![]() grtz D!M
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en btw, zo'n "opa" pijp is net zo makkelijk (of moeilijk) schoonmaken als andere pijpen. We hebben hier een primera, daar verkopen ze allemaal pijpen en er zat er 1je tussen, die op een kano leek (plaatje in paint staat hierboven ergens) en die is echt rlx Zwart- Geel, echt mooi ![]() en ook, bongs kopen als je iets haalt, ik ga, na mijn eindexamen (in de hoop dat ik dat haal) een GROTE bong kopen, kep er nu al 7 wat kleinere... maar ik wil een Billy Bong Thorton ofzo (uit Half Baked ![]() kep al 80 euro opzij gezet... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ps: hebben je bongs namen ook? pps: billy bong roeleert!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil denk ik zo een van glas, met allemaal kleuren ![]() zo iets als deze paar: ![]() ![]() ![]() ![]() van de site: http://www.rollies.com ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() and one last note to all: rook meer bong, bong roelt!
|
miijn bongs heten btw:
chronologische volgorde van aankoop - Otis - Medusa - Thor - Woody - Skunky - Kleinduimpje - Pffff (nog geen naam kunnen bedenken ![]() dus dat maakt.... 7. ff sjekken, khebebt gevoel dak er nog 1 mis. ja dus: December (das voor mij dé denkmaand) dus da zijn er dan al 8... wow, gaat sneller dan ik dacht. Mn vriendin is gek op van die arabische. die heeft ook verdomd mooie. -Artemis -weeknie -week ook nie mja iig, misschien moet ik maar weer s een bongfeestje geven ofzow... lijkt me wel chill.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() btw, hout (b.v. bamboe) is ook rlx ![]() ik wil ook eigenlijk niet online kopen, dus ik ga maar eens naar A'dam ofzo... kwee nie, weet iemand een goeie winkel maar je mooie bongs kan halen? Of een nederlands site waar je bongs kan bestellen? (btw, bij www.large.nl kan je een aantal bongs halen, daar komen Kelso en Sparkle (RIP) vandaan) |
![]() |
|
Eindhoven:
-de Chinese Winkel (daar hebbik alle stijlen al van) -Magic Moments, deze verkoopt eigenlijk alleen kleine glazen en grote acrylen van Black Leaf Ik kom eigenlijk nooit buiten eindhoven, dus verder weet ik nix. Ik zou zeggen: wandel ff langs alle smartshops, daar hebben ze die dingen ook altijd wel. Over bamboe/hout: over lastig schoonmaken gesproken ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en je kan ook je opa-pijp gebruiken ![]() (boven staan plaatjes van waterpijpen...) Citaat:
pijp = the best ![]() ik bedoel, in een joint, doe je tabak. Weet je wat tabak met je bleodvaten doet? Vernauwt je bloedvaten... Ja. En weet je wat wiet met je bloedvaten doet? nou? ik wel, die verwijd ze, waarom zou je in hemelsnaam het effect van wiet tegen willen gaan? vertel mij dat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
weet je het zeker? ![]() het is echt zo... alcohol verwijd btw ook je bloedvaten, daardoor wordt je ook zo gaar als je alcohol en wiet doet... (zonder tabak, maar ook met wordt je gaar...) |
![]() |
|
Verwijderd
|
en zie hier
![]() http://www.trashed.co.uk/drugs/cannabis/effects.html Cannabis causes a number of noticeable but usually mild physical effects, including increased pulse rate and decreased blood pressure, bloodshot eyes, dry mouth, increased appetite and occasional dizziness. There are no records of fatal overdose. http://www.idmu.co.uk/canncardio.htm THC also acts as a smooth-muscle relaxant, relaxing the walls of the arteries, which can result in lower blood pressure and increased blood flow to the tissues En dan voor het tabak: http://www.maxpages.com/totally4u/Tabacco THE EFFECTS Nicotine is a powerful and fast-acting drug. When smoke is inhaled, the nicotine effects hit the brain about 8 seconds later. Nicotine speeds up the heart rate and increases blood pressure. First-time users may feel sick. Naja, het komt dus op het volgende neer: Tabak verhoogt je bloed druk en wiet verlaagt ze... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Drugs & Alcohol |
blowen met helm sui | 44 | 04-08-2003 11:20 | |
Drugs & Alcohol |
welke leeftijd o0BeKsKuH0o | 49 | 26-03-2003 15:13 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Written by a seventeen year old school girl Verwijderd | 10 | 15-01-2002 20:53 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe oud? RanCoRjunky | 3 | 12-01-2002 15:25 |