Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2003, 06:52
Yamyam
Yamyam is offline
Mijn mooie piercingtlabrettopic is gesloten? Omdat t zogenaamd op lifestyle hoort? Maar een piercing is toch iets wat je in je lichaam laat zetten, dus wat mij betreft hoort dit net zo goed op lichaam en gezondheid.
Dat moest ik even zeggen.
Oud 13-03-2003, 08:10
Dashja
Dashja is offline
Volgens mij is het een manier van leven, en staat hij lifestyle
dus prima lijkt mij!
En tsja, kleding heb je ook aan je lichaam... Moet dat dan
ook hier?
Oud 13-03-2003, 09:36
Verwijderd
je neemt het omdat het een sieraad is..Het is niet zoals een borstvergroting ofzo, je kan niet na een maand een andere kleur borsten nemen.. Wel een andere kleur piercing.. Snapje..
Oud 13-03-2003, 12:14
Vice
Vice is offline
het kan op de lichaam en gezondheid en lifestyle. Ligt gewoon aan wat je vraag is.
Als je wil weten wat de risico's van zo'n piercing zijn, kan je die beter op gezondheid plaatsen dan op lifestyle (vind ik dan )
Oud 13-03-2003, 14:27
Yamyam
Yamyam is offline
Ik vroeg naar de pijn en hoe het ging bij anderen met ontstekingen enzo dus niet van wie heeft er allemaal piercings of zoiets.

Trouwens nog ff dit:

Jeps, the piercing is mine.
Heb een halfuur in die zaak gezeten voordat ik het aandurfde, maar zoals je binnenkort op de foto's wel kunt zien is het gelukt. Uiteindelijk toen ik eenmaal zat en die naald erdoorheenging had ik nauwelijks door wat er gebeurde, ik dacht die naald komt straks pas, en ik heb dus een kwartier lang met verbaasde ogen zitten kijken, omdat ik niet doorhad dat ik al een piercing had! Jolanda's hand heb ik vastgehouden maar omdat ik zo verbaasd was liet ik die algauw los zonder er bewust van te zijn. Kortom: het piercen viel reuze mee. Het enige waar ik niet zo blij mee ben is eten het gaat wel aardig maar ik blijf als ik niet supervoorzichtig eet met dat ronde gevalletje aan de binnenkant van mijn mond haken achter mijn ondertanden, en dat is niet zo handig zeg maar. Dus ik duw m zoveel mogelijk naar voren en eet halfopen of met hele kleine hapjes. Ik hoop dat dat overgaat. (als iemand weet of dat zo is of niet mail ff).
Maar t ziet er wel vet cool uit!
Oud 13-03-2003, 15:09
ekki
ekki is offline
we hebben als fb's afgesproken dat we dit soort topic (over piercings) op lifestyle zetten. vandaar.

veel plezier in ieder geval met je piercing, hopelijk krijg je er niet al te veel last van!

in ieder geval sluit ik deze topic, de reden zal je hopelijk wel begrijpen (zoniet: pm).

Regels voor berichten