![]() |
|
http://www.sicindustries.com/page/concerts.html
check deze site uit, staan paar live clips op van o.a. Converge, Unearth, Shai Hulud, Zao, Until the end. Ook 2 gevechten geloof ik. Nouja, coole shit!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
goed om moshes moves te analyseren en te immiteren inderdaad ![]() |
![]() |
|
![]() |
De mosh films van GWVF zijn focking dope.
en www.xmulletx.com filmpies van american nightmare,bane,in my eyes, shark attack en nog meer |
![]() |
|
Ach .. Niet zeiken als je een klap krijg .. je kiest erzelf voor om er in te staan .. Ik kreeg is een flinke dreun op m,n Oog en die gozer smeett ik ook een aantal meters verder dat is juist leuk
Ik heb een hekel aan mensen die gaan lopen zeiken als het te hard is enz. tijdje geleden hield een duitser me tegen op een show ...dat snap ik dan niet he .... Als je daar niet tegen kan ga dan niet naar een show |
![]() |
|
Niet mee eens. Je kan goed losgaan, maar t moet geen fuckin gymzaal worden met domme spinkicks en kijk mij eens stoer zijn. En ook moet je niet te ver gaan.....je kan losgaan, maar hou rekening met anderen zodat je ze geen blijvend letsel toebrengt.....Ik bedoel je gaat toch niet voluit lopen rammen? En dat zie ik echt teveel....en dat is lame!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ken iemand die zei 'thought it was a moshpit, not some tie bo expedition'. Ik haat die showmannetjes, hou inderdaad ergens rekening mee, kickboxen doe je maar thuis, hier heb je gewoon rekening te houden met anderen. Als ik optreed en mensen kicken op zo'n manier zou ik die vent ook wel ff toesrpreken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
Grootste ergernis in muziek. Verwijderd | 329 | 04-06-2004 13:29 | |
Muziek |
EMO gezocht vet emo | 112 | 18-06-2003 13:13 | |
Muziek |
2 hardcore video's van nederlands talent! PieterB | 11 | 17-06-2003 02:35 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |