Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2003, 12:09
Verwijderd
Wie heeft dat spel ook.

Ik zit nu namelijk vast bij het stukje force power, op het laatst moet je zo'n gele staaf pakken kan iemand mij verder helpen?

Thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2003, 12:15
Martian
Martian is offline
Die gele staaf is je lightsabre

Je moet ergens aan de zijkant ergens op gaan staan als ik het me goed herriner. Dan gaat de kooi open waar de lightsabre inzit, maar zodra je eraf stapt valt de kooi weer dicht.
Je moet vlug zijn: op het ding gaan staan, wachten tot de kooi op maximale hoogte is, en dan vlug ernaar toe lopen en met force pull je sabre pakken. Zonder pull lukt het niet!

Daarna met je nieuwe sabre de 2 stenen die naast te deur hangen naar beneden halen door de touwen door te hakken, en dan kan je het level uit.

Overigens word het spel pas vanaf hier echt cool
Oud 14-03-2003, 12:24
Hedgehog
Hedgehog is offline
Ik vind het spel maar niks, om eerlijk te zijn heb ik het gedowload en volgens mij werken de force powers niet, op een gegeven moment moet je vechten tegen een sith die je de hele tijd de lucht in gooit en weggooid. Neem aan dat je hiervoor al force powers hoort te hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 12:42
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Martian schreef op 14-03-2003 @ 13:15:
Die gele staaf is je lightsabre

LOL omg
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 12:42
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Hedgehog schreef op 14-03-2003 @ 13:24:
Ik vind het spel maar niks, om eerlijk te zijn heb ik het gedowload en volgens mij werken de force powers niet, op een gegeven moment moet je vechten tegen een sith die je de hele tijd de lucht in gooit en weggooid. Neem aan dat je hiervoor al force powers hoort te hebben.
Hij heeft dan grab, enige wat je dan hoeft te hebben is Push..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 12:50
Verwijderd
thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 15:47
Martian
Martian is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 14-03-2003 @ 13:42:
Hij heeft dan grab, enige wat je dan hoeft te hebben is Push..
T gaat over de 1e keer dat je Desann tegenkomt denk ik

Dat gevecht hoor je te verliezen.
Oud 14-03-2003, 15:55
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Martian schreef op 14-03-2003 @ 16:47:
T gaat over de 1e keer dat je Desann tegenkomt denk ik

Dat gevecht hoor je te verliezen.
Oooh die ja

Idd ik zat ook al me kogels enz op hem af te schieten

Het is onmogelijk om hem te verslaan (zelfs in god mode )
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:38
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Leek mij ook een leuk spel. De grootste minpunten vind ik dat iedereen in multiplayer (en kyle en de sith in singleplayer) schilden hebben, waardoor je iemand ongeveer meer dan 5 keer moet raken om ze te killen met je light saber. Eigenlijk, zou het ook veel cooler zijn als je je light saber kon bewegen met je muis en dat je niet alleen de richtingtoetsen gebruikt voor het maken van verschillende aanvallen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 13:17
GeritoDM
GeritoDM is offline
Nee, het mooiste zou zijn dat je zown supersimulator hebt en dat je echt een stick in je handen hebt waarmee je gaat vechten, maar das nogal vermoeiend denk ik...

(En een paar supercomputers aanschaffen kost ook wel erg veel. )
Oud 17-03-2003, 13:32
Verwijderd
Ik moet nu tegen zon vage vrouw/ninja vechten, hoe moet ik haar verslaan, ik speel telkens tegen haar maar zonder resultaat.
Het is bij een schip.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:50
Martian
Martian is offline
Citaat:
Syphon schreef op 17-03-2003 @ 14:32:
Ik moet nu tegen zon vage vrouw/ninja vechten, hoe moet ik haar verslaan, ik speel telkens tegen haar maar zonder resultaat.
Het is bij een schip.
Die moet je wel verslaan.

Sja... hoe moet je die verslaan.... Probeer haar naar je toe te pullen, zodat ze voor je op de grond valt. 9 vd 10x weert ze je pull af, maar als je het op het goede moment doet kan het werken. Je kan haar erg hard raken als ze zo op d'r buik voor je ligt.
(Dit truukje is trouwens tegen all Reborn enz. in het spel heel effectief).
Verder kan je ook proberen te backstabben: rug er naar toe, pijltje naar achteren indrukken en slaan. Lastig, maar doet veel damage als je d'r raakt.

Verder: gewoon blijven proberen!
Oud 17-03-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 17-03-2003 @ 14:50:
Die moet je wel verslaan.

Sja... hoe moet je die verslaan.... Probeer haar naar je toe te pullen, zodat ze voor je op de grond valt. 9 vd 10x weert ze je pull af, maar als je het op het goede moment doet kan het werken. Je kan haar erg hard raken als ze zo op d'r buik voor je ligt.
(Dit truukje is trouwens tegen all Reborn enz. in het spel heel effectief).
Verder kan je ook proberen te backstabben: rug er naar toe, pijltje naar achteren indrukken en slaan. Lastig, maar doet veel damage als je d'r raakt.

Verder: gewoon blijven proberen!
Thnx voor de info maar had het al geraakt maar gebruik jij veel force power, ik vind het alleen zo kut qua knopjes, ze zitten te ver weg of heb jij ze anders ingesteld, f6 is wel vet, dan kan die gene even niks doen en dan met je zwaard
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 21:09
Verwijderd
Help help

Ik zit nu in het level cairn assembly vast.
Ik ben bij een toren waar een apparaat aan het lassen is maar dan?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 23:32
Martian
Martian is offline
Citaat:
Syphon schreef op 17-03-2003 @ 18:23:
Thnx voor de info maar had het al geraakt maar gebruik jij veel force power, ik vind het alleen zo kut qua knopjes, ze zitten te ver weg of heb jij ze anders ingesteld, f6 is wel vet, dan kan die gene even niks doen en dan met je zwaard
Ik heb force power up en down ingesteld op mn muiswiel scroll, en force use van de op dat moment geselecteerde force op mn muisielklik. De standaard controls zuigen inderdaad.

Force powers zijn echter heel erg goed en belangrijk later in het spel; stel de controls dus even fijn in
Oud 17-03-2003, 23:33
Martian
Martian is offline
Citaat:
Syphon schreef op 17-03-2003 @ 22:09:
Help help

Ik zit nu in het level cairn assembly vast.
Ik ben bij een toren waar een apparaat aan het lassen is maar dan?
Vanaf bovenin die toren kan je op een randje springen waar een rooster zit, als ik het me goed herriner. Daar zitten 4 buizen achter, en als je die kapotslaat explodeert de toren waardoor een deur opengeblazen word en je verder kan.
Oud 18-03-2003, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 18-03-2003 @ 00:32:
Ik heb force power up en down ingesteld op mn muiswiel scroll, en force use van de op dat moment geselecteerde force op mn muisielklik. De standaard controls zuigen inderdaad.

Force powers zijn echter heel erg goed en belangrijk later in het spel; stel de controls dus even fijn in
Hmm als ik heel eerlijk ben heb ik het niet echt nodig tegen de tegenstanders, alleen de heal force is wel flex maar het spel is inderdaad super vetjes

Hmm ik heb het nu op z en x staan en met f gebruik ik het, maar welke gebruik jij dan, de mind track is ook vet maar de grip is weer handig tegen ninja's.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 18-03-2003 @ 00:33:
Vanaf bovenin die toren kan je op een randje springen waar een rooster zit, als ik het me goed herriner. Daar zitten 4 buizen achter, en als je die kapotslaat explodeert de toren waardoor een deur opengeblazen word en je verder kan.
Dank u maar ik had het al gehaald ik ben nu ergens beneden waar een vloer onder stroom staat maar als ik zo vrij ben haal ik het wel, zeg nog is wat vette dingen over het spel
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 22:22
Martian
Martian is offline
Je moet me vragen stellen, dan geef ik antwoorden
Oud 21-03-2003, 09:25
Verwijderd
Help Help

Ik zit nu in een ruimte vast....... als je iemand neer schiet of als iemand je ziet dan gaat meteen het alarm af? dusssssssssss help me
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 10:02
Martian
Martian is offline
(je bedoelt met dat alarm bij die kratten?)
Mja da's een lastig stukje...
Ik heb het opgelost door bij het alarm in de buurt te blijven, dan gewoon iemand afmaken en de aandacht trekken, en dan iedereen doden die er in de buurt komt. Officieel is het de bedoeling dat je erlangssluipt geloof ik, maar dit is leuker
Oud 21-03-2003, 10:07
Verwijderd
Ja ben er langs gesnopen maar nu zit ik ergens, je komt 2 deuren binnen en als je ze zien gaat het alarm binnen meteen af, erg kut is dat want die kerel zit ook nog eens achter glas en langs al die lui sluipen lukt mij ook niet en nu?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 10:23
Martian
Martian is offline
Citaat:
Syphon schreef op 21-03-2003 @ 11:07:
Ja ben er langs gesnopen maar nu zit ik ergens, je komt 2 deuren binnen en als je ze zien gaat het alarm binnen meteen af, erg kut is dat want die kerel zit ook nog eens achter glas en langs al die lui sluipen lukt mij ook niet en nu?
oh daar...

Je moet niet door die dubbele deur naar binnen.
Je kan in die gang daarvoor bovenop een randje springen, en dan door een gangetje op een richel boven die kamer komen. Doe je sabre uit!
Op die richel kan je op een knop drukken, waardoor het licht uitgaat. Je kunt dan door de kamer heen sluipen. Niemand doodmaken! Dit is de enige plek waar dat niet werkt

Af en toe zien ze je nog steeds, dus als het niet gelijk lukt moet je even een aantal routes naar de overkant proberen.
Oud 21-03-2003, 13:18
Verwijderd
Daar ben ik weer, ik ben er langs en in de andere kamer heb ik 2 lui vermoord, dan moet je met de lift omhoog en dan? alle deuren kan ik niet in
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 18:48
Martian
Martian is offline
Nou weet ik niet wat je bedoelt :/
Oud 21-03-2003, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 21-03-2003 @ 19:48:
Nou weet ik niet wat je bedoelt :/
Nou gewoon, na die kamer waarbij je het licht uit moes doen, dan kom je in een kamer met 2 luitjes en die heb ik vermoord maar dan? Ja dan kan je met de lift omhoog maar ja
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 10:23
Verwijderd
Jaja ben weer verder, ben nu in het level doom comn.
Als je in het begin van het level bent moet je tegen een ninja vechten zodat je daarna de lift kan pakken, dan zie je een ventje wie een sleutel heeft maar dan? tja dan kan ik niet verder, dus help mij aub
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 08:16
pimomes1987
pimomes1987 is offline
May the force be with all the Jedi Knight II spelers!
Wat een vette game is dat man!
Vooral de stormtroopers zijn stoer, als je ze in tweeën splijt.
Vet heftig!
Oud 25-03-2003, 17:29
Verwijderd
Hee mensen hoe hebben jullie de eindbaas verslagen.
Dus die kerel die in zon robot pak zit en dan zon stroom masker omzich heeft.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 08:38
Martian
Martian is offline
Citaat:
Syphon schreef op 25-03-2003 @ 18:29:
Da's niet de eindbaas

Hij laat het schild af en toe zakken als ik het me goed herinner. Zo niet, dan moest je hem niet zolang beschieten tot zijn schild heel even zakt. Zodra dat gebeurt moet je dat rode ding op z'n hoofd kapotschieten, dan gaat z'n schild eraan en kan je hem afschieten.
Oud 31-03-2003, 15:10
Cyb
Cyb is offline
Eey... jedi knight 2 is echt vet... ik heb het al heel lang maar nog steeds niet uitgespeeld want toen ik multiplayer probeerde had ik geen zin meer in single player: MP is echt supervet... precies zoals een multiplayergame zou moeten zijn (op sommige servers misschien niet maar op servers zonder lame zeker wel!) Dus hier is mijn tip: als je jk2 hebt laat het dan zeker niet liggen als je ermee uitgespeeld bent maar ga het op internet spelen: is veel anders dan sp en dan andere games mp. Echt superveel moves en vanalles (wel veel om te leren maar das nou net leuk)...
Maar (het zal wel niet) speelt er hier iemand wel eens jk2 mp?? zou cool zijn ... mzzl and may the force be with you!

(ow en als je iets over mp wil weten dan vraag het maar aan mij, niet sp... ik zie al dat martian daar een stuk beter in is )
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 25-03-2003 @ 18:29:
probeer granaten precies bovenop hem te gooien, dan gaat z'n schild tijdelijk kapot. hak vervolgens die rooie antenne op z'n rug aan gort en het schild gaat niet meer aan. slopen dan maar!

daarna gaat de zwaartekracht uit, dat is wel een lastig stukje.. :/
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 23:38
Martian
Martian is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 02-04-2003 @ 19:59:
probeer granaten precies bovenop hem te gooien, dan gaat z'n schild tijdelijk kapot. hak vervolgens die rooie antenne op z'n rug aan gort en het schild gaat niet meer aan. slopen dan maar!

daarna gaat de zwaartekracht uit, dat is wel een lastig stukje.. :/
Hoeft niet met granaten
Oud 03-04-2003, 10:16
Verwijderd
Heb het stukje al een tijdje gehaald nu maar in het volgende level zit volgens mij een bug want ik zie haast niks meer.
Alleen maar flikkerig beeld, echt kut dus nu kan ik ook niet spelen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:49
Martian
Martian is offline
Citaat:
Syphon schreef op 03-04-2003 @ 11:16:
Heb het stukje al een tijdje gehaald nu maar in het volgende level zit volgens mij een bug want ik zie haast niks meer.
Alleen maar flikkerig beeld, echt kut dus nu kan ik ook niet spelen.
uhm dat is in dat moeras op die planeet toch?

Nieuwste patch al gehaald? Of zit je in een tunnel, dan moet je je goggles even opzetten.
Oud 03-04-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 03-04-2003 @ 00:38:
Hoeft niet met granaten
vond ik wel het makkelijkst.
Je kan ook op die randen van die pilaren gaan staan, of springen, en dan schieten..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 03-04-2003 @ 11:49:
uhm dat is in dat moeras op die planeet toch?

Nieuwste patch al gehaald? Of zit je in een tunnel, dan moet je je goggles even opzetten.
Ja moeras, is er dan een patch??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten