Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Zoek afleiding, ga een stuk hardlopen, ga tv kijken (één of ander super achterlijk programma, van mij part ga je Fox Kids of Cartoon Network kijken oid, als je er maar niet bij na hoeft te denken), zet keihard muziek op, ga ergens uitwaaien, ga toch naar iemand waar je even uit kan huilen oid, d'r zijn ook veel dingen waarbij je niet hoeft te praten. Ga jezelf iig niet op je kamer gek zitten maken, want dat is niet nodig. (Ik weet dat het niet zo makkelijk is, als dat het in mijn post lijkt, maar niks doen en jezelf zielig gaan zitten vinden en jezelf gek gaan zitten maken enz. daar schiet je iig niks mee op, integendeel. Je gedachten blijven nu rond draaien, zorg er dus voor dat ze even iets anders moeten doen. |
![]() |
||
Citaat:
De rest kom van het weekend nog zaterdag en zondag gister voelde ik me niet anders dan ik me eigenlijk al een hele tijd voel. Voor mij hoefde die hele verjaardag niet maar toch gezellig mee doen.Aan het einde van de avond wou ik alleen maar alles mollen en het liefste mezelf en heb dus een halve nacht shakent wakker gelegen om mezelf te beheersen.Nu was ik vandaag opschool en had met de vertrouwens persoon afgesproken als het niet ging naar hem toe te komen.Ik vanmorgen hem gezocht en had hem gevonden wist ik niet meer wat of hoe ik iets moest zeggen en was er vandoor gegaan.Nu voel ik me weer zo klote dat ik het gevoel heb mezelf niet aan de belofte met hem kan houden.Want ik moet van de pillen afblijven nu heb ik net 19 van die dingen afgeteld en gezocht naar andere medicijnen.Ik heb ze nog niet genomen maar het liefste doe ik het wel.Het lullige is dat van het weekend mensen blijven slapen en ik op die manier helemaal geen plek voor mezelf heb en ik nu dus helemaal niet meer weet wat ik moet doen?Ik weet het echt helemaal niet meer [/QUOTE] okeej, zoals velen al zeiden, zoek afleiding!! Heb je geen hobbie?! Ga daar je tijd aan besteden! die mensen die komen logeren, als het echt geen oplossing is ze in de woonkamer te laten slapen, laat ze gewoon bij jou slapen (en zorg dat ze overdag uit je kamer blijven zodat je dan wel plaats voor jezelf heb) of ga eventueel zelf in de woonkamer slapen (???!!!!) of is dat een stom idee... nouja, veel zinnigs weet ik niet te zeggen! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en knuffel mij
|
Verwijderd
|
Wat zijn nou precies je problemen, kort samengevat?
1. Je eist veel van jezelf. Niks wat je doet, vind jij goed genoeg. Dit heeft tot gevolg dat je erg bang bent te falen (faalangst) en dat je negatief over jezelf denkt. 2. Alles lijkt uitzichtsloos. Waarom? Waarom is alles uitzichtsloos? Waarom heb jij geen plannen? Wat zijn jouw dromen? Stel dat je alles zou kunnen doen wat je maar wou, wat zou je dan doen? Er zijn toch ook leuke dingen in dit leven? Paarden? skieen? Wat vind je nog meer leuk? 3. Je mist een luisterend oor? Iemand aan wie je alles kunt vertellen? Dat verwacht je van een psycholoog in ieder geval. Misschien voel je je onbegrepen. Iedereen lijkt van alles van jou te verwachten (althans, dat denk je, het is minder erg dan het lijkt), maar niemand geeft je het gevoel echt om jou te geven? Niemand geeft je het gevoel iets waard te zijn? Is dat het probleem? Wil je niet 'vieren' omdat je denkt toch niks waard te zijn? Dat je het niet verdient? Ik hoop van niet. Je schrijft zelf dat er positieve dingen zijn ![]() ![]() ![]() Waarom mag je van jezelf niet genieten van dingen? ![]() Wees niet zo hard voor jezelf. Oh, gefeliciteerd nog ![]() Ik had ff zin dit er allemaal uit te flappen. Je schrijft namelijk al haast 2 jaar lang dat je geen zin meer hebt te leven.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() dikke kus! mij
|
Ik kan het nu al vertellen
Ben gisteravond weggelopen omdat ik gewoon wanhopig was En was naar een vriendin gegaan daar mocht ik blijven van haar moeder maar haar vader zei dat het allemaal mijn schuld was en toen wou ik daar ook weg. Vervolgens ben ik door mijn ouders opgehaalt en hebben we beetje gepraat mijn verjaardag helemaal afgeblazen en wat oplossingen gezocht. Zodat ik me weer wat belangrijker begin te voelen Tja wat verder weet ik zelf niet maar ga in iedergeval maandag naar leraar opschool want ondanks dat ik weer thuis ben wil ik nog steeds weg dus dat schiet niet op. Groetjes Diane
||
Citaat:
![]() Jammer dat het zo gelopen is... ik had anders gehoopt (maja, wie niet!!) Ik hoop ook dat het helpt om met de leraar te praten!! dikke kus! mij
|
![]() |
|
|