Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Bij mij lijkt het alsof er bij mij iets geblokkeerd is, waardoor ik nix met een jongen kan beginnen als ik hem nog niet vrij goed ken...
Natuurlijk zitten er dan ook weer nadelen aan, om een relatie met zo iemand te beginnen... (je kunt een vriend verliezen als het uitgaat, blablabla) Sowieso vind ik nooit iemand de eerste keer dan ik hem zie meteen helemaal geweldig en ben ik stapelverliefd... Wel dat ik kan zeggen dat die-en-die jongen er absoluut geweldig uitziet, maar verder, nee echt niet... <dit verhaal gaat weer nergens over, sorry ![]() |
![]() |
|
ik wordt altijd ongelooflijk snel verliefd op een jingen en als hij dan verliefd op mij is, hap erop en ik heb weer n relatie... omdat ik die jongens niet goed ken gaat het ook snel weer uit, omdat hij gewoon heel anders blijkt te zijn en dan is mijn liefde weer over...
ik vind het gewoon gigantisch tegenstrijdig want als je verliefd bent ben je gewoon verliefd en als je eerst iemand gaat leren kennen (door je gevoelens te blokkeren) heb je kans dat je een goede vriendschap opbouwt en dan is het helemaal moeilijk.. aaaah ik kan het niet goed uitleggen.... maarja misschien snapt iemand het
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 18:05. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat is mijn mening... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is juist leuk om steeds nieuwe dingen te leren kennen. Als je van dag 1 alles van elkaar weet, is het spannende er snel vanaf.
Wat dat betreft verveel je je trouwens nooit met mij. Het schijnt dat ik een beetje ingewikkeld ben. Mensen vragen zich na een jaar nog steeds af wie ik ben.. Not for the faintest of hart. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat heb ik dan een bere-geluk gehad met mijn vriend! Onze Lieve Heer zegent de onnozelen. We kenden elkaar al wel helemaal 4 uur toen we al in bed lagen. We zijn nog steeds samen, en ik zie daar geen verandering inkomen.
Wij bleken qua diepe geheime persoonlijkheidsstructuur ( je angsten, je wensen, je symbolen) bij elkaar te passen, en we hebben ons voor de rest onbewust en spelenderwijs aan elkaar aangepast, of in ieder geval begrijpen we van elkaar waar dingen vandaan komen. Hij heeft net als ik zijn fouten en gebreken, maar dat zijn geen karaktertrekjes waar ik echt niet mee kan leven. Natuurlijk kenden we elkaar toen helemaal niet, maar we hadden allebei alleen maar goede bedoelingen, en er waren in ieder geval geen onoverkomelijke verschillen of andere praktische obstakels. En dan moet je gewoon WILLEN. Toen ik daar voor het eerst thuis kwam, sprong de hond meteen in mijn armen, (belangrijke test) en ik bleek ook nog keurig katholiek te zijn. Ik voelde bij wijze van spreken het stempel op mijn voorhoofd landen: goedgekeurd. Als ik nou ook nog mijn bord spruitjes daar had leeggegeten....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, voordat je écht weet wat je aan iemand hebt, zul je eerst in een (onwenselijke) situatie moeten komen waar diegene zich kan bewijzen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Moedersaai #care Rivka | 500 | 10-05-2010 10:38 | |
Liefde & Relatie |
iemand goed kennen/vriendschap -> verliefdheid Artemist | 9 | 18-07-2008 21:26 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #85 Roosje | 497 | 15-02-2007 08:15 | |
Liefde & Relatie |
elkaar een tijdje met rust laten? CoveredEyes | 12 | 18-05-2003 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend/vriendin via internet?? icegirl.com | 38 | 25-10-2002 13:35 | |
Psychologie |
Geen liefde meer kennen? #lamelodiadelmare# | 13 | 01-07-2002 15:45 |