Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ja, het zal wel aan mij liggen, want zoals ik al zei ben ik nou zo ongeveer uit mijn *uhm* 'dip' of hoe je het wilt noemen. het gaat nou echt stukken beter met mij en ik heb het eigenlijk al niet meer nodig. maar omdat dat mens van jeugdzorg heeft besloten dat er dingen veranderd moeten worden (dingen die ik inmiddels al heb 'geaccepteerd', die toch niet zullen veranderen), daarom moet ik telkens terug komen. ik vond het iig wel fijn dat ze me de opdracht gaf om elke dag positieve en negatieve dingen op een rijtje te zetten. dat heb ik ook hier op het forum gepost, als soort van tip.
||
Citaat:
Dus dan krijg je er ook geen vergoeding voor lijkt me? ![]() Ik persoonlijk heb hele slechte ervaringen met jeugdzorg,nou dat kwam eigenlijk meer door de mensen zelf. Ik had op dat moment heel veel problemen thuis,was al een aantal keer weggelopen,ging best slecht,dus toen kwam ik daar om via hun misschien op begeleid kamers te komen. Maar nee ik was geen "noodgeval" en ik kon maar beter naar het RIAGG gaan volgens hun. Ze hadden t ook geflikt om m'n moeder erbij te halen terwijl ik 'tig keer had gezegd dat ik dat niet wou. Tot het gevolg dat we voor hun neus een knallende ruzie kregen waarbij ze gewoon tussen ons moesten komen voordat het echt uit de hand liep. En nog steeds begonnen ze over 't RIAGG te zeiken,toen ben ik gewoon weggelopen,naar een kennis gegaan,daar een paar uur gebleven,en vervolgens stonden ze(=m'n moeder en oom) met politie en al voor de deur om me weg te slepen daar,nou bla bla bla nog n heel verhaal. Daarna nog 'n keer met m'n vader geweest,ik irriteerde me kapot aan die mensen hoe kleinerend ze over me praatten,en ze begonnen WEER over het RIAGG nou toen was ik 't zat en ben nooit meer terug gegaan. Kreeg laatst nog een brief van hun,dat ze zich zorgen maakten over mijn situatie,yeah right,hadden ze eerder mee moeten wezen,maar goed mijn ervaring met Jeugdzorg is dus niet zo goed,maar dat lag denk ik grotendeels aan de mensen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en celesta, ik heb dat gehad bij mijn vertrouwenspersoon op school... die ging achter mijn rug om afspraken maken voor mij bij jeugdzorg, terwijl ik écht duidelijk had gezegd dat ik dat NIET wou. toen ik boos op hem werd en zei dat ik dat dus echt niet wou, zei hij dat hij trots op me was dat ik aan de bel had getrokken ![]()
||
Citaat:
![]() Stellertje neppers zijn het soms ook. Ook toen ik m'n 1e afspraak had bij de Jeugdzorg,ik had van tevoren gebeld en gezegd dat ik m'n moeder er niet bij wou,ze hadden beloofd dat ze er niet bij zou zijn,en ik kom daar en wie zit daar?Juist,m'n moeder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik zou een gesprek gaan hebben met de vertrouwenspersoon, mijn moeder, mijn vader en ik. als 1 van de 4 er niet bij kon zijn wou ik het niet. zegt mijn moeder opeens op een vrijdagochtend dat ze om half 3 een afspraak heeft met de vertrouwenspersoon... alleen. ik mocht er niet bij zijn. jippie!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Er zullen vast wel mensen zijn die wel goed hun werk doen,en die wel te vertrouwen zijn,maar ik heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen ermee |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook bij vanalles en nog wat geweest...alles was klote...vooral het Riagg
nu zit ik bij stichting jutter (de Jutter ) En dit helpt gewelding! Je komt dan in een groep terecht met ong 8 jongeren die ook allemaal met problemen zitten....ook helpen ze je met als je bv op begeleid kamer wonen wil gaan wonen....allerlei uitkeringen aanvragen enzv. Wel moet je echt aanjezelf willen werken....anders kan jenet zo goed niet komen.... Ik ben blij dat ik deze stap heb gezet...
|
![]() |
![]() Hai..... Ik weet wel jeugdzorg waar ik zelf ook bij zit. Ik heb er onwijs veel aan en probeer nu alles weer op een rijtje te zetten. Je kunt me daarvoor mailen: jacoline_love@hotmail.com Veel liefs, Jacoline |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() tuurlijk is dat niet DE reden waarom je daar naartoe gaat. voor iedereen is die reden verschillend. denk eens na. sommige mensen worden er toe gedwongen... dan is dat niet DE reden... ![]()
||
Citaat:
Jeugdzorg ging ik wel vrijwillig heen,was m'n eigen idee,omdat ik het huis uit wou. Maar dat is totaal anders gelopen dan dat ik wou |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vraag me af of die instanties er eigenlijk wel iets om geven hoe het met je gaat.
|
Aah..nou ik raad het nu echt af om naar Jeugdzorg te gaan,wat een stelletje zeikerds zeg.
Kreeg vandaag weer een brief van hun,dat ze zich eigenlijk wel heel veel zorgen maakten om me (yeah right,waar waren ze eerst dan?),en dat ik maar beter naar het RIAGG of een of andere psycholoog kon gaan! Wat zeuren ze???Toen ik daar kwam was het omdat ik het huis uit wou,ik het thuis niet meer uithield,en op begeleid kamers wou! Maar nee,toen was mijn probleem niet belangrijk genoeg! En nu lopen ze te zeuren dat ze zich erg veel zorgen maken om me??!!??Ga toch weg zeg!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Heb er steeds maar slechte ervaringen mee. Tuurlijk zitten er wel goede mensen bij,en tuurlijk hebben sommige mensen er wel wat aan,maar ik heb t ff gehad ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2008 13:53 | |
Psychologie |
Vraag over van huis weglopen Sixxxpack | 10 | 14-11-2004 19:37 | |
Werk, Geld & Recht |
jeugdzorg... Dreamzilla | 11 | 29-04-2004 03:31 | |
Psychologie |
met spoed uit huis Steleto | 5 | 29-10-2003 16:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #6! Snufje | 254 | 18-11-2002 18:36 | |
Psychologie |
ruzie skaapie | 9 | 01-06-2002 10:48 |