Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2003, 09:25
GeritoDM
GeritoDM is offline
Mja, heb net de oude computer van mn vader geformatteerd en Win98 dr op gezet (met een legale cd), maar nu blijkt dat-ie voor de PCI Plug & Play Multimedia Device en PCI Plug & Play Communication Device geen drivers kan vinden. Er hoorde ook nog een Gateway System CD bij die computer, maar daar kan die ook geen goede drivers op vinden. Ik weet verder geen speficaties van die Plug & Play dingen, (alleen volgens mij was die geluidskaart een ESS 330 of 340 nog wat, maar dat is verder alles wat ik weet) dus ik kan ook geen drivers van internet downloaden, aangezien ik niet weet welke ik moet hebben.

Iemand enig idee wat ik moet doen?
Oud 17-03-2003, 09:41
Verwijderd
Zul je toch eerst de specs op moeten zoeken, anders zul je idd niks vinden..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:52
kikkerkut
kikkerkut is offline
kijk in het apparaatbeheer naar het type nummer enzo, als ie als onbekend apparaat erin staat, zou je ff moeten kijken op de kaart, op de offerte of wat dan ook naar het type nummer, en het merk, dan doe je gewoon www.merk.com meestal bestaat dat wel, dan ga je naar support of drivers daar zoek je naar het type nummer en je ken drivers downloaden.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:09
Big Brother
Big Brother is offline
pci communication device heb ik ook staan, dat is mijn modem geloof ik, die gebruik ik toch niet
die sound shit kan misschien wel creative zijn, maar je moet inderdaad eerst even meer weten
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:15
Verwijderd
als je wilt kan ik je qtpro mailen dan heb je het zo gezien
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 18:41
GeritoDM
GeritoDM is offline
Is al opgelost, specs gevonden. (Lagen ergens op zolder in een kast die we nooit gebruiken...)
Reageren

Regels voor berichten