![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je er zachtjes langs aait dan is dat lekker, en dan vertelt de eigenaar wel wat je verder moet doen.
Wat wil je nou, meteen de ervaren dame uithangen? Dat is toch nergens voor nodig, hij vindt je waarschijnlijk liever als je onervaren zelf. Samen op ontdekkingstocht gaan is het leukste wat er is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij krijgt intussen een beetje zin en springt toch op z'n fiets om vervolgens zeiknat van de regen bij je aan te kloppen.. Nu is het een kwestie van weinig praten Je pakt het kratje bier van je vader uit de schuur en zet de tv aan op voetbal. Zo min mogelijk praten ( tuurlijk wil ik chips,stil nou ! ) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ehm... als-ie naar de wc moet dan komt er urine uit via de plasbuis die aangesloten zit op de blaas die aangesloten zit op de nieren. Als-ie opgewonden is dan gaat er meer bloed doorheen stromen en zwellen de zwellichaampjes op, en dat heet dan erectie. Uit de aanwezigheid of afwezigheid of halfwezigheid van de erectie kun je afleiden hoe opgewonden hij is ![]() En zo werkt het. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"ja tuurlijk ik haal em ff" "hey eva, sorry maar ik kan niet te lang praten hoor, heel de familie zit hier en ik kan niet uit de kamer met de foon" "hehe, ach dat is spijtig. ik had namelijk net zin om je helemaal af te likken, maar familie gaat voor he" (en zo nog wat terwijl ik aan de andere kant van de lijn alleen maar enkele "buh" en "jamaar" en kleine zielige aanmaningen hoorde) na een minuutje zei hij: "ik ga afleggen, bel je even op mn gsm trug" ![]() YESS, i rule ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() grappig!! *lol* ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ja!!
Ik bedoel.. Zn lul is veel bij een jongen (ik kan ut weten ![]() Ga wat leuks samen doen, zoals samen naar de bios ofzo. Dat klinkt misschine heel afgezaagd, maar ik vind het wel fijn om een beetje de ander te kennen voordat je van alles en nog wat gaat doen. En ook al ken je hem al langer, ik denk dat je gewoon aan um moet vragen wat hij allemaal denkt dat er gaat gebeuren!! Komt het aaallllltttiiijjjjjddd goed!! ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd