![]() |
|
![]() |
Hallo,
laat ik eerst maar eens wat uitleggen, deathlan is een lanparty, das een bijeenkomst, die meestal een aantal dagen duurt. Je gaat naar een lanparty toe met je computer, die je zelf meeneemt. Op de lanparty krijg je een plek en daar kun je gaan zitten. Ook krijg je dan een netwerk aansluiting. Wanneer je dan aangesloten bent op het netwerk kun spelletjes spelen, en nog veel meer. back to the point. Het is namelijk vrij moeilijk om mensen aan te trekken, en dit forum wordt veel bezocht, dus bedacht ik me, laat ik de lanparty hier maar bekend maken. Moet toch wat niet? De website is te zien op http://www.deathlan.nl/ Het bevat alle nodige informatie. Alles staat dus klaar. Nou nog de mensen. De lanparty wordt gehouden van vrijdag 25 april tot en met zondag 17 April. We beginnen de lanparty op vrijdag om 20:00uur. En we eindigen op zondag rond 12:00uur. Dat is dus 40 uur ofzo. De lan is voor ongeveer 70 man de kosten zijn 20 euro Ik weet dat veel mensen in omgeving Utrecht wonen, dus schrijf je dan in (uit andere omgevingen zijn ook welkom hoor ![]() dus kom maar gewoon…. Nick van Loo aka Viperia |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Deathlan Th@ Wolf | 3 | 13-04-2002 10:47 |