Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik heb ook wel eens (een beetje) hoofdpijn na het blowen, zou best wel eens met de takjes te maken kunnen hebben, nooit echt op gelet. Maar aspirientjes helpen bij mij meestal wel en anders ga ik gewoon slapen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nu hoofdpijn....nou ja vaagjes...
Zou het dan komen door de 3 joints van gister? Ja zou best kunnen... ik heb zoiezo de laatste week met vlagen last van hoofdpijn, en ik blow ook weer wat meer... Dus ja "stelling" kan best kloppen... Misschien weer even wat minderen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() smaakt vies en prikt gaten in je vloei en blokkeert de doorstroom van lucht. en ja je kunt vrij snel hoofdpijn krijgen van het roken van slechte wiet, maar goede wiet, ookal zitten er een paar takjes bij zal je echt geen hoofdpijn opleveren. |
![]() |
|
Idd altijd takjes ERUIT
Ik rook noooooit takjes en heb ook nooit meer hoofdpijn. Een tijdje terug zat ik bij iemand die een paar voorgedraaide WhiteWiddow Joints had gehaald. Dus ik kreeg van die gast een paar keer de jay en ik hoorde onder het hijsen knetteren. Dus ik wist al dat er takjes doorheen zaten. En ja hoor na 15 minuten ofzow kwam de hoofdpijn al opzetten ![]() DUS: Rook geen takjes Rook geen voorgedraaide
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Is gezeik dat je van takjes hoofdpijn krijgt gewoon een fabeltje wat in je achterhoofd zit . ik hoorde mensen ook vaak zeggenvan daar krijg je hoofdpijn van maar als je er gewoon takjes bij gooit zonder dat iemand hetweet hebben ze nooit hoofdpijn
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb idd ook alleen maar last van die smokepijn op vrijdag bv. dan zit je vanaf een uur of 3 te drinken, dan gaje rond een uur of 5 maar een een sjoinsjuh roken, rond een uur of 7...,. KLABAM!!!
mja de kans is egt gruwelijk da da dan komt door het zuipen en nie door het smoken. Wat ook een verband is is de tijd waarop je opstaat, en hoeveel je beweegt. Als je rond een uur of 7 sochtends opstaat, dan de rest van de vrijdag volgt (zie boven), dan ben je de lul. Maar als je om 12u opstaat of iig gewoon opstaan als je wakker word (geen wekker dus) dan kun je echt alles aan. Dit zijn mijn ervaringen ermee. ps: yamyam=vervelend (understatement ![]() ze moet s op da forum kijken: mensen die fel tegen drugs zijn zijn irritant. is ze waarschijnlijk al wel geweest. yamyam: er is een benaming voor je gedrag; egocentrisch - jouw principes zijn goed, alles wat anders is is per definitie slecht. Jij hebt misschien slechte ervaringen met drugs, misschien ben je er daarom tegen. Ik heb slegte ervaringen met buitenlanders, mij hoor je toch ook niet zeggen dat ALLE buitenlanders slegt zijn? denk na voor je iets wil zeggen, als je dan eenmaal hebt nagedacht, bedenk of wij het willen horen. Als je denkt dat wij het willen horen hou alsof je muil aub! grtz D!M
|
![]() |
Ik heb dat juist niet. Ik ga juist vaak blowen om van de koppijn af te komen maar moet ook wel zeggen dat ik er veel bij drink en altijd eet daarna (vreetkick) Had dat wel in het begin maar sinds een jaar helpt het me juist tegen de hoofdpijn of om het te voorkomen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
vind eerst maar eens uit van waar ik je telkens af schiet in zuid frankrijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ben ook nog btje n00b ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mja ik had toch wel verwacht dat je op het gymnasium wel zou leren dat hoofdpijn ook andere oorzaken kan hebben dan alleen blowen ![]() als je je kop stoot alleen al ... te weinig drinkt ... te gespannen bent. ik weet zelfs dat je van meer dan alleen blowen hoofdpijn kan krijgen en ik heb *slechts* havo gedaan ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blowen verstandig na een ernstige ziekte? Dmnq | 15 | 12-03-2004 23:06 | |
Drugs & Alcohol |
ziek zijn en toch blowen Günther | 57 | 15-12-2003 13:49 | |
Drugs & Alcohol |
Vaagheid na lang niet blowen Kwaxor | 16 | 22-08-2003 13:43 | |
Drugs & Alcohol |
[Paddo's] trip risico's forum.scholieren.com | 36 | 03-11-2002 16:19 |