Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 20:39
boixy
boixy is offline
Wat doe je om zo fit mogelijk te blijven?

Om zo fit mogelijk te blijven probeer ik me zoveel als mogelijk aan de volgende drie dingen te houden:

1. Veel sporten
2. Letten op wat ik eet
3 Voldoende slapen en/of rust nemen.

Over het sporten kan ik vertellen dat sport heel belangrijk is in mijn leven. Zo doe ik onder andere aan handbal, judo en fitness. Buiten deze sporten om geef ik ook les in een sportschool. De lessen die ik daar verzorg zijn aerobics en spinning.

Het letten op wat ik eet en drink is nogal eens moeilijk voor mij. Omdat ik van lekker eten hou, toch probeer ik zo gezond mogelijk te eten. Verder probeer ik ook variatie ik mijn eten aan te brengen.

Tot slot het slapen en/of rust nemen. Dat is het makkelijkst van deze drie punten. Het slapen gaat mij erg goed af, het enige is dat ik af en toe gewoon tijd te kort heb, en ja dan slaap ik wel wat korter, maar geloof me dat haal ik echt wel in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2003, 22:17
Nomen Nescio
Nomen Nescio is offline
Hebben de mensen geen woordeboek meer?
Oud 22-03-2003, 13:46
feoline
feoline is offline
ok, ik kan niet beloven dat er geen fouten in gaan zitten maar goed, zal het proberen

What do you do to stay as fit as possible?

to stay as fit as possible I try to stick to the following three things as much as i can:
1) sporting a lot
2) paying attention to what i eat
3) sleep enough and/or take enough rest

about the sporting i can tell that it is very important in my life. i practise handball, judo and fitness amond some other sports.
?besides these sports i also give classes in a gym? (denk niet dat dit echt klopt) the classes i give there are aerobics and spinning.

watching what i eat and drink is pretty hard for me, because i like to eat ?? lekker=nice? food. yet i do try to eat as healthy as possible. besides that i try to make sure my food is diverse

finally the sleeping and/or taking rest. this is the easiest of these three points. taking rest is easy for me. the only problem is that i'm short on time every once in a while and yes, i do sleep less in those periods, but believe me, i do catch up later.

zoals ik al zei: er zullen nog wel aardig wat fouten in zitten, maar goed, misschien heb je er wat aan
btw handbal rules
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 17:25
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
What can you do to stay as fit as possible?

To keep as fit as possible, it’s important that you:

1. …do a lot of sports. For me, sporting is one of the most important things in my life. I practice handball and do judo and fitness. Apart from those sports I teach aerobic and spinning classes in a gym.
2. …make sure that what you eat is healthy. I sometimes have difficulties with paying attention to what and how much I eat, because I enjoy eating good food a lot. Still, I try to eat as healthy and variable as possible.
3. …sleep enough and that you take enough short breaks. This is the easiest part. Sleeping has never been much of a problem for me, although sometimes I just don’t have enough time for it. It happens on some occasions that I sleep less, but I always manage to catch up later.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 13:49
Lord
Lord is offline
Citaat:
boixy schreef op 18-03-2003 @ 21:39:
Wat doe je om zo fit mogelijk te blijven?

Om zo fit mogelijk te blijven probeer ik me zoveel als mogelijk aan de volgende drie dingen te houden:

1. Veel sporten
2. Letten op wat ik eet
3 Voldoende slapen en/of rust nemen.

Over het sporten kan ik vertellen dat sport heel belangrijk is in mijn leven. Zo doe ik onder andere aan handbal, judo en fitness. Buiten deze sporten om geef ik ook les in een sportschool. De lessen die ik daar verzorg zijn aerobics en spinning.

Het letten op wat ik eet en drink is nogal eens moeilijk voor mij. Omdat ik van lekker eten hou, toch probeer ik zo gezond mogelijk te eten. Verder probeer ik ook variatie ik mijn eten aan te brengen.

Tot slot het slapen en/of rust nemen. Dat is het makkelijkst van deze drie punten. Het slapen gaat mij erg goed af, het enige is dat ik af en toe gewoon tijd te kort heb, en ja dan slaap ik wel wat korter, maar geloof me dat haal ik echt wel in.
Het lijkt erop dat je de engelse taal zo onvoldoende beheerst dat je niet eens probeert om iets te vertalen. In dat geval vind ik dit een hele luie en makkelijke manier om het voor je te laten vertalen. Besef wel dat je op deze manier de taal nooit zal beheersen. Heb je misschien al es aan bijles gedacht ofzo?... leer je nog es wat.
Oud 23-03-2003, 16:43
sportbabe
sportbabe is offline
Dat kom je op dit forum wel vaker tegen hoor, en bovendien is het ieders eigen verantwoordelijkheid. Zelf vind ik het wel leuk om mensen af en toe te helpen. (vooral met argumenten voor stellingen ) Maar ik waag me niet aan een engelse tekst, ik ben er zo ontzettend slecht in!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten