Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 08:12
Bram
Bram is offline
Binnenkort zou ik samen met wat vrienden boeken om een weekje op reis te gaan begin juli. Voornamelijk om te fuiven natuurlijk, wat doe je anders als je zonder ouders gaat
Vorig jaar zijn we nr Bodrum, Turkije geweest, was wel héél goed,maar nu willen we eens iets anders.Mijn favoland is Italie, ben er vaak met me ouders heen geweest,maar tis er meestal erg duur om uit te gaan. Daarom dachten we aan Spanje, waar je Salou, ibiza,Mallorca,Lloret deMar, Tenerife,.... hebt. Salou en Ibiza zeggen mij eigenlijk niet veel, een beetje TE opgeblazen toeristisch en TE veel Nederlanders grapje.... Maar weet iemand iets over andere bestemmingen of iemand aanraders ofzo??Bedankt !
Oud 19-03-2003, 11:22
amaru14
amaru14 is offline
gewoon naar italie gaan, naar lido di jesolo. de duurheid valt best mee ( 6 flessen champagne voor 7 euro ) en je kan er beestachtig goed uitgaan!!! en er zijn ook niet zoveel nederlanders
Oud 19-03-2003, 20:44
Verwijderd
Naar Kroatië!!
Istrië overdag megagoed in de zon zitten en bij de blauwe zee hangen, tegen de avond Cocktail-bars afstruimen en de lekkerste Cocktails drinken!
's nachts naar de disco! (in Porec, club international half openlucht disco + stukkie verop betonnen bankjes om de nacht door te brengen..)
+ Mega Goedkoop! Mega mooi gebied! Mega goede vrouwen

Maaruh Italië is ook place to be!

Wij zijn er nog niet uit wat het dit jaar wordt, maaruh iig Zonnen/Zee/Feesten! en niet te opgeblazen zoals salou ofzo.
Oud 20-03-2003, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Wazzuuppp schreef op 19-03-2003 @ 21:44:
Naar Kroatië!!
Istrië overdag megagoed in de zon zitten en bij de blauwe zee hangen, tegen de avond Cocktail-bars afstruimen en de lekkerste Cocktails drinken!
's nachts naar de disco! (in Porec, club international half openlucht disco + stukkie verop betonnen bankjes om de nacht door te brengen..)
+ Mega Goedkoop! Mega mooi gebied! Mega goede vrouwen

Maaruh Italië is ook place to be!

Wij zijn er nog niet uit wat het dit jaar wordt, maaruh iig Zonnen/Zee/Feesten! en niet te opgeblazen zoals salou ofzo.
hee, ik ben ook in club international op Istrië geweest

ontopic: ik heb geen idee, want ik ga nooit extreem veel uit op vakantie
Oud 20-03-2003, 12:59
veronica_fever
veronica_fever is offline
porec was geweldig, vlakbij heb je pula dat is ook .. verder natuurlijk het balatonmeer in hongarije, echt geweldig mooi daar, veel mooie mensen, superwarm water..
Oud 20-03-2003, 15:10
Keneas
Keneas is offline
Terschelling blijft moooi....maar de zuidkust van Spanje heet ook veel te bieden...denk bijvoorbeeld aan Argeles-sur-mer...suc-6!
Oud 20-03-2003, 15:42
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Voor mij wordt het van de zomer pendelen tussen mijn werk op een Zeeuwse camping (waar ik ook verblijf, overigens op 200meter van het strand) en wat Belgische clubs (Cherry-Moon, BBC, Lamborghinie).
Oud 21-03-2003, 12:57
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
JAHAAAAAAAAAAAA ZEKERSSSSSS!!!!!

Ik ga met mijn klasgenoot.Naar Frankrijk mountinebike stappen zwemmen van alles...

Wijfe versieren(ben sinds kort weer avaibel voor de dames)

Oud 21-03-2003, 13:02
Verwijderd
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef op 21-03-2003 @ 13:57:
JAHAAAAAAAAAAAA ZEKERSSSSSS!!!!!

Ik ga met mijn klasgenoot.Naar Frankrijk mountinebike stappen zwemmen van alles...

Wijfe versieren(ben sinds kort weer avaibel voor de dames)

Haha
Oud 21-03-2003, 14:50
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-03-2003 @ 14:02:
Haha

lol....

Nja en naar vette trance music luisteren....dansen bla bla....

Heb er helemaal zin in!
Oud 21-03-2003, 17:21
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
almere

Regels voor berichten