Advertentie | |
|
![]() |
|
bij coffeeshops letten ze daar echt wel op hoor. bij sommigen waarschijnlijk niet. maar eigenlijk moeten ze dat wel. vaak staat er ook "onder 18 geen toegang" of iets in die richting.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat een onzin dat in voorgedraaide rommel zit. bij ons zijn die keigewild. ze hebben speciale doosjes met een kaartje erin met info over het wiet en gebruiksaanwijzing. (ga zitten bij gebruik of ga neit achter het stuur zitten van die dingen)
bij sommige shops zit er rommel in maar niet bij allemaal en je moet zeker 18 zijn (of lijken) om daar binnen te komen. maar ik was 16 en kon al kopen en mijn vrienden niet dus moest ik altijd voor hun kopen
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ja ik denk dat ze dan evengoed de lul zijn, mits een agent ze er op wil pakken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
weetje????? ik snap je post net niet helemaal ![]() wtf heeft fryslan met groningen te maken???? (behalve da ot mooiste plekje in frylan de bushalte naar groningen is MAAAAAAAAR da bedoelde je vaz nie ![]() gok op het id dat je in frylan ook over al makkelijk wiet kan halen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |