Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
-opeth
mooie muziek -the gathering comme ci comme ca, niet echt boeiend -slayer nope... -anorexia nervosa is wel ok... -cradle of filth vind de zanger kut, muziek is wel ok -iced earth wel goed -tool geweldig! -soulfly best goed -type o negative wel lachen -arcturus wattes?!!?! -dissection nog es' wattes?!?!?! -anathema wel ok -children of bodom wel ok -stratovarius en alweer: wattes?!?! sorry, heb niets veel boeiends te zeggen, is niet echt mn style (behalve tool ben ik geen fan van een band op deze lijst)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die schijf zit als bonus bij Last Warning, ik denk dat dat hem is. |
![]() |
|
-opeth - ken ik niet
-the gathering - ken ik niet -slayer - mwah, beetje geschreeuw -anorexia nervosa - ken ik niet -cradle of filth - ja, geen flauw idee -iced earth - ken ik niet -tool - ken ik niet -soulfly -ken ik niet -type o negative - ken ik niet -arcturus - ken ik niet -dissection - ken ik niet -anathema - ken ik niet -children of bodom - ken ik niet -stratovarius - ken ik niet. Graag gedaan hè. |
![]() |
|
![]() |
-opeth - te hard voor mijn oortjes al is harvest een heel mooi nummer
-the gathering - anneke is ![]() ![]() -slayer - ook te hard voor mijn oortjes -anorexia nervosa -ken ik niet -cradle of filth - ik kan de klassieke invloeden waarderen, ik erger me dood aan dani's stemgebruik -iced earth - wel aardige muziek, alleen veel te weinig afwisseling -tool - goed inelkaarzittendde, complexe muziek, die ik te moeilijk vind om er van te kunnen genieten -soulfly - nix voor mij -type o negative - erg fijn -arcturus - nooit van gehoord -dissection - idem -anathema - wel eens een nummertje van gehoord, klonk mooi -children of bodom - grappig hoe ze heavy metal invloeden hebben weten te integreren in hun ik-weet-niet-wat-voor-n-soort-grom-metal muziek -stratovarius - jengelmetal van de hoogste plank. Timo K. doet me altijd een beetje denken aan Hans Klok
|
- opeth, mwa, sommige nummers zijn wel mooi.
- the gathering, top! Ik vind Anneke één van de beste zangeressen die ik ken en elk album is weer anders en MOOI. - slayer. Ken ik niet. - anorexia nervosa. Idem. - cradle of filth. Idem. - iced earth, mwa, niet mijn ding. - tool, sommige nummers zijn erg mooi. - soulfly, cool. - type o negative, mwa. - arcturus. Ken ik niet. - dissection. Ken ik ook niet. - anathema. Heeeeeeeeeeeel mooi ![]() - children of bodom. Ken ik niet. - stratovarius. Cool. |
![]() |
||
Citaat:
waarom vind je dat leuk om te weten knul? Opeth, Gathering, Cradle of Filth, Tool, Anathema zij van wereldklasse Soulfly, Type o negative, Slayer zijn van redelijke klasse rest is te verwaarlozen
|
-opeth
-tool -the gathering Zijn op zich wel geinig, maar ik vind ze erg saai. -anorexia nervosa -cradle of filth -children of bodom -anathema -stratovarius -iced earth -soulfly Zijn ontiegelijk ruk -slayer Leuk, tot op zekere hoogte (overgewaardeerd) -arcturus -dissection Heersch!
|
![]() |
opeth
fijne band, kvind alleen de laatste 2 albums tegenvallen the gathering lijkt alsof deze band alleen maar geniale albums maakt slayer mja, legendarisch natuurlijk, maar niet altijd even interessant anorexia nervosa heeft zo zn momenten, maar niet echt vernieuwend ofzo cradle of filth *kuch* iced earth brrrrr powermetal, de meeste homofiele muziek in de metal ![]() tool ultieme genialiteit soulfly tja... type o negative gave muziek, soms wat saai, dikke humor arcturus blè dissection blè anathema mijn favoriete band, wat een emotie, prachtige melodiën, kippenvel bij zowat al hun nummers children of bodom mja stratovarius blè en hier wat je eigenlijk wilde horen: goh, wat ken je toch veel bands ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Nou als je 't perse wil weten:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
the Gathering --> Waanzinnige nummers, in ieder geval instrumentaal gezien. Teksten vind ik soms wat te zweverig ende truttig, maar de muziek (die soms ronduit geniaal is) maakt een boel goed. Slayer --> Oudhollandsche thrash, gaat d'r altijd in. Reign in Blood blijft nou eenmaal enorm bruut. Eerlijk gezegd vind ik de rest ook minder boeiend. Anorexia Nervosa --> Op zich leuk, maar wil mijns insziens teveel op CoF lijken. Mocht je CoF niet diggen vanwege Dani is dit wel wat, denk ik. Cradle of Filth --> Prachtig. Midian is een brok genot. Iced Earth --> Maar zo-zo. Tool --> Goed. Soms wel een handje van quasi-diepzinnige teksten, maar het geheelplaatje wat ze neerzetten qua muziek maakt dat ruim goed. Soulfly --> Mwah. Type O Negative --> Sommige nummers vind ik erg mooi om te horen, en aan sommigen heb ik domweg een hekel. Arcturus --> Ken ik niet? Dissection --> Zie Arcturus. Anathema --> Heerlijk. Echt van die hele fijne muziek om op in te slapen, net als Opeth. Children of Bodom --> Eentonig, desalniettemin kan ik er goed naar luisteren. Stratovarius --> Te gay. |
![]() |
|
-opeth ken ik niet zo goed
-the gathering mooi ![]() -slayer niet echt... -anorexia nervosa ken ik niet -cradle of filth niet echt.. -iced earth ken ik niet -tool gaat wel -soulfly ken ik niet echt goed -type o negative ken ik niet de rest ken ik niet.
|
![]() |
-opeth: Ken maar 2 of 3 nummers, die vind ik om aan te horen... niet speciaal ofzo
-the gathering: ken ik 1 nummer van (strange machines) da's wel geinig.. verder boeit t me niet zo -slayer: sommige nummers zijn wel superkoel.. live vond ik ze beetje tegenvallen -anorexia nervosa: nooit van gehoord -cradle of filth: irritante stem en belachelijk stomme clips -iced earth: ubervette muziek... die gitarist (john schaffer?) die roeleert de pan uit ![]() -tool: beetje moeilijk... soms wel geinig als achtergrond muziek -soulfly: vrij saai denk ik... niet echt behoefte om naar te luisteren -type o negative: saai -arcturus: kennik niet -dissection: kennik niet -anathema: 1 x stukje live gezien, vond ik ongelofelijk saai -children of bodom: koele muziek... sommige nr.s zijn fijn vrolijk ![]() -stratovarius: nooit muziek van gehoord, ken alleen de naam
|
Verwijderd
|
-opeth
ik hou van de rustige nummers, damnation is een geweldige cd. maar ik hou niet van grunts etc, dus de harde nummers vind ik niets. -the gathering 1 van mijn favo bands op dit moment. heb ze de laatste tijd veel live gezien, en ga ze nog veel live zien ![]() ![]() -slayer bleuh -anorexia nervosa ken ik niet, aan de naam te zien wil ik ze niet kennen, zieke humor -cradle of filth walgelijk, kutstem -iced earth irritant -tool geweldige band, waanzinnige zanger, geweldige tempowisselingen in de muziek, lateralus is een geniale cd ![]() -soulfly bah -type o negative ken ik niet zo goed ![]() -arcturus zegt me nix -dissection zegt me nix -anathema goede band, live zijn ze ook erg goed, ze hebben heel erg mooie nummers gemaakt. -children of bodom bah -stratovarius ken ik niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
-opeth --> leuk
-the gathering --> HELEMAAL GEWELDIG -slayer --> kan me niet boeien -anorexia nervosa -->wie ? -cradle of filth --> ooit waren ze wel goed (dusk and her embrace, the principle of evil made flesh) -iced earth --> top ![]() -tool --> bah -soulfly --> aleen de eerste cd -type o negative --> te sloom -arcturus --> kennik niet -dissection --> kennik niet -anathema --> is wel heel erg goed ![]() -children of bodom --> ach.. de drummer is goed that's it -stratovarius --> kan me niet echt boeien |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
NE Betoog: Invoering Algemene Dienstplicht Makaveli | 6 | 24-01-2004 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] mening Synonym | 4 | 15-08-2003 16:52 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |