Advertentie | |
|
![]() |
|
*Nu ik dit zo lees, herken ik mij daar wel een eigenlijk in...
ik heb dat dus ook, alleen geen idee waarom. Ook eeen soort angst voor binden en ook precies zo met dat bi-seksuele ![]() maar ben op een of andere manier wel een beetje blij dat ik niet de enigste ben... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind niet dat je je daarom biseksueel moet noemen. Je bent nog jong en vanbinnen nog op zoek naar wat je echt wil. Is het dan zo'n ramp om aan je 16 geen vriend/in te hebben?
En dat je jongens afstotelijk vindt (by the way het is "ik worD", wat een rampzalige fout!!) heeft denk ik enkel te maken met onzekerheid en met jezelf. Ik zeg je dat omdat ik het ook meemaakte. Ik werd verliefd op jongens maar toen ze té dicht kwamen (figuurlijk), nam ik afstand, was ik in de war en wist ik niet wat doen. Ik was nogal kwetsbaar en voelde me ook niet zo goed in mijn vel toen. Nu ben ik inmiddels ietsje ouder hehe en heb dus wel iemand gevonden hoor die wel bij me past en die ik niet afstoot. Laat de dingen gewoon gebeuren zoals ze gaan zonder je al teveel zorgen te maken. Dat je veel gekwetst bent geweest zoals ook ik, kan je proberen te vergeten, je mag je zelfvertrouwen daar zeker niet door laten beinvloeden. (trouwens ik heb enkele reacties van je gelezen onder andere bij een of ander fototopic en dat lijkt me zeker geen probleem voor je ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het 2e: Ik ga er niet dood van nee, maar het is voor mij erg belangrijk. Het 3e: Hehehehe. Ach ja, als je dat al rampzalig noemt... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zou kunnen dat je heteroseksueel bent en dat je door nare ervaringen problemen met mannen hebt.
Het zou ook kunnen dat je zelf nog te veel worstelt met wat je geaardheid is, om tot een conclusie te komen. En er zouden nog meer dingen kunnen, maar jij kent jou beter dan ik jou ken... dus waarschijnlijk weet jij beter wat er aan de hand is dan ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijne is rdamstra@hotmail.com (ook mijn emailadres, en ik ben vaak online) |
![]() |
|
Ik herken hier veel van.
Ik ga veel met jongens om en wordt snel verliefd op ze.. echt overgaan tot sex hoeft van mij niet.. Mijn ex heeft me wel aangerand dus kan zijn dat ik daarom bijna flip bij het denken aan meer dan zoenen met een jongen. Meisjes vind ik veel aantrekkelijker en veel mooier, maar wil minder lukken een relatie met hen.. Heb het zelf dus misschien iets minder sterk. Een vriend van me noemt zichzelf ook bi.. hij valt emotioneel wel op meisjes, maar sexueel gaat zijn voorkeur uit naar jongens. Deel vanhet probleem is dat men in hokjes denkt.. val je op andere geslacht : hetero, zelfde geslacht : homo/lesbi, beide : bi simpel toch? Zo simpel is het dus niet.. ieder mens is anders er is eerder een gradatie van vele mogelijkheden. Ik zou me er dus niet al te veel zorgen over maken, komt vast vaker voor dan je denkt. Je bent gewoon jezelf, met je eigen voorkeuren. x-je SounD (Als je wil emailen erover kan je bij mij ook terecht)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zoals Perseus al schreef, aanranding en verkrachtig kan een oorzaak hiervan zijn, ik zeg dit alleen maar uit eigen ervaring, daarom vraag ik het, de topicstarter wil weten wat het kan zijn, en om beter te kunnen antworoden, 'moet' je zoiets gewoon ook weten, want dit komt vaker voor...
||
Citaat:
Zou het niet juist makkelijker zijn om het tegen mensen die je niet kent en die je niet zien te vertellen? Je krijgt dan geen rare blikken of opmerkingen als : Hoe heb je dat kunnen laten gebeuren of Dat had ik van jou niet verwacht.. Ik praat altijd via internet er makkelijker over..minder persoonlijk.. ik ben niet bang dat ik emotioneel wordt want niemand ziet het toch en het helpt wel om het kwijt te kunnen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik weet niet hoe je je erbij voelt, maar het kan ook best een soort spanning zijn dat je niet goed denkt te weten hoe jongens zijn enzow. misschien heb je gewoon een verkeerd beeld ervan ofzow?
ik had vroeger altijd wel dat ik door mijn verlegenheid vrijwel onmogelijk contact durfde te maken met meisjes, en met jongens nog wel. dat kwam omdat ik dacht te weten hoe jongens ongeveer zijn, maar ik dacht dat ik meisjes enzow nooit zou begrijpen en dat ze helemaal niet met me zouden willen praten ![]() dat was vroeger btw! ![]() misschien heb jij hier ook een soort versterkte vorm van, dat je bang bent een relatie met een jongen aan te knopen omdat je niet weet wat je dan moet doen?
|
Eerlijk gezegd, zoals ik het uit je verhaal opmaak, (niet boos worden aub!): ik denk dat je een beetje met je gevoelens in de knoop zit. Veel mensen van jouw en mijn leeftijd worstelen met hun gevoelens over geaardheid. Ik denk dat je er nog achter moet komen of je werkelijk hetero, bi of lesbisch bent. Je weet niet goed wat je wel en niet wilt.
Ik denk dat het bij jou wel de nodige tijd kost voordat je je bij iemand vertrouwd voelt. Daarom zul je ook wel geen relatie hebben en daarom ga je allemaal deze dingen denken. Je ziet immers erg veel gelukkige stelletjes om je heen.... Ik denk dat je gewoon ff door deze periode heen moet. Goed nadenken over wat je wil en er over praten met anderen... Dan zal er wel meer helderheid komen.
|
Je zit gewoon nog ff in een moeilijke periode in je leven, je bent niet de enige die hier last van heeft denk ik zo.
Je moet gewoon nog van alles over jezelf ontdekken en ik denk dat je vanzelf de juiste draai zal weten te vinden.. Neem gewoon de tijd om jezelf te ''ontwikkelen''..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben helemaal niet boos hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(tenminste, het is me wel duidelijk geworden dat je ook maar net de goede moet treffen. Want tussen de meiden zit er net zo goed rotte appels tussen. ![]() Ben nu ook als de dood om mijn vriendin ergens toe te 'dwingen' want daar heb ik zelf al niet zulke beste ervaringen mee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Weet iemand wat dit is ? Dave123 | 6 | 23-03-2007 06:48 | |
Psychologie |
Wat is dit? ~~dolce~~ | 14 | 06-09-2003 20:38 | |
Eten & Drinken |
Weet er iemand wat Jeera is? SuperSanne | 3 | 30-07-2003 09:54 | |
Seksualiteit |
dem, weet iemand wat het is ? *InANna* | 24 | 23-01-2003 18:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
weet iemand wat dit is? sweet girl | 4 | 02-02-2002 21:55 | |
Psychologie |
wie ken mij helpen? of wie heeft dit ook? god-is-a-lie | 20 | 14-01-2002 15:54 |