Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja hij heeft wel lef hoor hij werd ook nog uit gejoeld en al die andere actuers/actrices klapte niet eens zo van wij hebben er niks mee te maken ![]()
||
Citaat:
![]() Of hoort dat?
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, het kwam niet alleen uit de mond van moore maar ook namens zijn mede nominees voor beste documentaire!
Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 22:45. |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Genoeg andere winnaars zoals Adrien Brody die tenminste op een normale wijze er iets over zeggen. Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 07:50. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kreeg er rillingen van.... "Whoever you believe in, if it is God or Allah, may he watch over you and let's pray for a peaceful and swift resolution...."
||
Citaat:
|
geweldig hoe adrien brody gewoon doorbleef praten toen de regisseurs het liedje al lieten spelen om hem van het podium af te krijgen. Dat getuigt echt wel van...karakter
![]() Sommige mensen moeten ze echter echt afschieten met hun VEEL te lange saaie speeches!
|
Ik ben het tog niet eens met de oscars.. maar goed ik ben wel blj dat the pianist er zo veel heb gekregen... maar chicago vindt ik erg onterecht... maar goed dat is mijn mening en ja er valt weinig aan te doen he mjaa
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Gangs of New York is gewoon een hele slechte film.
De film bevat geen greintje spanning en word gekenmerkt door clichés, slechte regie (tot mijn verbazing), emotieloze drama en niet-passend muziek. Di Caprio is ongeloofwaardig en Diaz acteert hartverscheurend slecht. Een waardeloze drama met als lichtpuntje Day-Lewis, die weer eens de sterren van de hemel acteert. Dankzij hem is de film een kijkje waard.
Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 18:51. |
![]() |
||
Citaat:
wat ik zei is waar: het is GEEN goede film. ik kan argumentatie geven wat ik wil (hopeloos mis-castte Diaz/DiCaprio (je gelooft zelf toch ook niet dat zo'n mietje Day-Lewis kan vermoorden???), slecht/onbevredigend einde, te lange speelduur, psychologie van de personages slecht uitgewerkt,, bungeld tussen bloederig en niet bloederig in, dat is typerend voor de hele film: ze weet niet wat ze wil zijn...) maar je blijft op hetzelfde punt neer komen: het is gewoon geen goede film... enige pluspunten: day-lewis, het feit dat scorsese 'm heeft geregisseerd, en het prachtige decor |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 29-03-2003 om 10:26. |
Advertentie |
|
![]() |
|