Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 16:29
volentieri
volentieri is offline
ik ben erg onzeker,dat komt omdat het ene meisje me leuk vindt en weer andere mij helemaal de grond in boren.
het beste wat ik doen is mezelf zijn en dat ben ik ook maar wil toch weten wat ik er aan kan doen.
aan m'n uiterlijk ligt 't niet en ben een rustig type (wordt door m'n omgeving gezegd).

een onzekere leeuw
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2003, 16:37
Nona
Nona is offline
Als het ene meisje je wel leuk kan vinden, zal er heus nix met jou aan de hand zijn . Dat andere meisje is gewoon net zo onzeker als jij en reageert zich waarschijnlijk op die manier af .

Jezelf zijn en het meisje dat lullig tegen je doet negeren is het beste dat je kan doen denk ik (tenzij ze te ver gaat, dan moet je wel wat doen, OK?).
Probeer je een goed beeld te vormen van jezelf door niet alleen naar negatieve punten van jezelf te kijken, want die kan je heus wel zien, maar ook zo af en toe jezelf te verplichten iets positiefs over jezelf te zeggen. Dan weet je waarom je niet onzeker hoeft te zijn .
Oud 24-03-2003, 16:37
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Hmmz wat is nou precies t probleem??
Iedereen heeft toch wel dat t ene meisje/jongen je leuk vond en de ander niet... dat lijkt me meer iets dat iedereen wel heeft. En als ze je nou allemaal niet leuk zouden vinden... okee, maar dat is bij jou niet t geval...
En ja dat je er onzeker over bent lijkt me ook vrij normaal. Ik ken eigenlijk vrijwel niemand die dat niet is. Het wordt alleen een probleem als je te erg onzeker wordt, of niet jezelf durft te zijn bij anderen. Maar ik kan hier niet zoiets uit opmaken...
Oud 24-03-2003, 18:20
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Niemand is perfect, je kan niet door iedereen leuk gevonden worden.
Je moet inderdaad jezelf zijn. Wat heb je eraan om je heel anders te gaan gedragen? Iedereen vind je dan misschien stoer, meer meisjes vinden je leuk enz enz. Maar is dat wat je wilt? Je doet dan dingen die je eigenlijk niet wilt doen, je zegt dingen die je eigenlijk onzin vindt, maar alleen omdat het "stoer" is. En je krijgt misschien iets met een meisje, die de échte jou helemaal niet kent. Je kunt dus nooit jezelf zijn bij haar. Is dat dan wat je wilt?

Gewoon jezelf zijn dus en je zegt dat je dat ook doet dus jah..
nogmaals niet ieder meisje zal je leuk vinden, dat zal altijd zo zijn. Er is niemand die iedereen leuk vind enz enz. Maar wil je een meisje dat bij je past, dan moet je gewoon jezelf zijn en blijven.
Oud 24-03-2003, 23:04
volentieri
volentieri is offline
Citaat:
Ciskaatje schreef op 24-03-2003 @ 19:20:
Niemand is perfect, je kan niet door iedereen leuk gevonden worden.
Je moet inderdaad jezelf zijn. Wat heb je eraan om je heel anders te gaan gedragen? Iedereen vind je dan misschien stoer, meer meisjes vinden je leuk enz enz. Maar is dat wat je wilt? Je doet dan dingen die je eigenlijk niet wilt doen, je zegt dingen die je eigenlijk onzin vindt, maar alleen omdat het "stoer" is. En je krijgt misschien iets met een meisje, die de échte jou helemaal niet kent. Je kunt dus nooit jezelf zijn bij haar. Is dat dan wat je wilt?

Gewoon jezelf zijn dus en je zegt dat je dat ook doet dus jah..
nogmaals niet ieder meisje zal je leuk vinden, dat zal altijd zo zijn. Er is niemand die iedereen leuk vind enz enz. Maar wil je een meisje dat bij je past, dan moet je gewoon jezelf zijn en blijven.
Ik vindt mezelf niet knap / mooi etc. maar 't onzekere komt gewoon op me af ben totaal geen meiden magneet tegendeel juist.

voletiera
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:43
SounD
SounD is offline
Citaat:
volentieri schreef op 25-03-2003 @ 00:04:
Ik vindt mezelf niet knap / mooi etc. maar 't onzekere komt gewoon op me af ben totaal geen meiden magneet tegendeel juist.
Zou je dan gelukkig zijn als meisjes op je af komen vanwegen alleen je uiterlijk of alleen je geld ofsow..
niet je leuk vinden om wie je bent?

Ik vind het juist positief dat er ook mensen zijn die je niet liggen..
het is niet altijd zo natuurlijk, maar er zijn van die oppervlakkige altijd vrolijk spelende mensjes die het overal goed doen en meestal zijn die absoluut neit interessant..

liever iemand die wat aparter is, wat minder opvalt, wat te vertellen heeft, interessant is.

Wees dus maar gewoonm je lieve zelfje en dan komen de juiste persoontjes vanzelf wel.
Reageren

Regels voor berichten