Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je eenmaal een relatie hebt met iemand maakt het denk ik weinig uit, maar in het stadium waarin je die persoon net leert kennen maakt het wel wat meer uit.
Voordelen van iemand leren kennen via internet: - Je kunt rustig met diegene praten, geen lawaai zoals in een disco of kroeg - Je leert elkaar eerst redelijk goed kennen voor het iets wordt - Je beoordeelt die ander minder op uiterlijk - Je kunt het contact rustig opbouwen (eerst chatten/mailen, dan foto sturen, dan bellen, dan ontmoeten) - Als je verlegen bent, is het makkelijker om op internet iemand te leren kennen dan in een discotheek Nadelen van iemand leren kennen via internet: - Je weet niet zeker of die persoon de waarheid spreekt over bepaalde dingen - Je weet niet zeker of de foto die iemand stuurt echt van die persoon is - Als die persoon in het echt tegenvalt is het moeilijker om het te zeggen omdat je al langer intensief contact met diegene hebt - Er kan een lange afstand tussen twee personen zitten, bij 'in het echt leren kennen' is dat minder vaak het geval - Soms kan het echt riskant zijn - Je hebt onzekerheid over of diegene jou wel aantrekkelijk vindt Die dingen gaan natuurlijk niet voor iedereen op, ik verzin nu gewoon maar een paar dingen. Misschien weten anderen nog andere dingen te noemen. |
![]() |
|
ook kan het in het echt helemaal niet klikken, dat lijkt me ook wel een behoorlijk nadeel.
een ander nadeel (kan zijn) dat je omgeving het niet zo wil accepteren dat je elkaar via internet hebt leren kennen. verder kan de afstand over internet heel klein lijken, maar in het echt heel groot zijn. een voordeel is nog dat je via internet mensen ontmoet die je anders nooit zou hebben ontmoet, wie weet zat daar de ware wel bij!! ![]()
|
![]() |
Heeey!
daar kan ik je wel het een en ander over vertellen want ik heb zelf zoiets meegemaakt ![]() We leerden elkaar kennen op cu2, daarna hebben we heel lan op msn gechat, na een tijdje vonden we elkaar wel leuk en wilden we iets afspreken. Maar het lukte maar niet omdat we ver van elkaar vandaan wonen en het met onze hobbies enzo allemala niet te combineren valt... echt heeeeeel verrot dus, want we vonden elkaar echt heel leuk... maar es ff kijken... een nadeel is natuurlijk dat je nooit zeker weet met wie je te amken hebt een voordeel is dat je op internet alles veel makkelijker kan zeggen, omdat je diegene niet onder oge komt zeg maar.. das wel makkelijk, je kunt ook niet dichtklappen ofzo ![]() nou.. voor de rest weten anderen og wel wat... succes met je werkstuk, voor wat voor vak is dat trouwens? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Internetrelatie???? jewel4life | 47 | 25-06-2004 10:56 |