Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 09:46
poesiefox
poesiefox is offline
Jaa, en nieuw dilemma. Knap, lief, uitstraling, het is allemaal de revue al gepasseerd. Maar brains?

Ik werd op mijn 17e vre-se-lijk verliefd op een aartslelijkerd,( de nieuwe leraar economie, van 35 ofzo, klein, pokdalig, dikkig en kalend( onbegrijpelijk) De volgende was ook al zo lelijk! Maar ja, jurist, filosoof, germanist, en een stem die klonk als een klok(dat hielp ook wel), zo mager als een lat en vol met puisten. Het volgende exemplaar was archeoloog en antropoloog, inmiddels ook jurist, weer zo'n spriet, met kleine diepliggende varkensoogjes en een schots en scheef gebit, en een keiharde punker. Daar ben ik nog steeds mee, trouwens. Hij is nog de knapste van het stel, overigens.

Het is duidelijk, ik val op brains. Gelukkig worden lelijke jongens alleen maar eh, minder lelijk naarmate ze ouder worden.

Zouden jullie vallen op een lelijke slimmerik?

Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 10:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 09:49
Xerxes
Xerxes is offline
Ik ben een keer verliefd geweest op een meisje waarvan ik alleen 2 vage foto's, gemaakt met een webcam, van had gezien. Ik wist ongeveer hoe haar gezicht eruit zag en dat was het dan.
Achteraf bleek ze erg mooi te zijn, maar ik denk ook niet dat ik het een ramp had gevonden als ze niet zo schoon was geweest.
Ik kan het dus
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 09:53
Steefjuh
Steefjuh is offline
ja hoor, ik denk het wel. Vaak zijn "lelijke" mensen wel heel aardig en/of lief.
En dat is ook belangrijk.
Oud 25-03-2003, 09:55
Diovai
Diovai is offline
Nee, ik val niet op slimme mensen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:16
Souljah
Souljah is offline
Als ik iets met een meisje wil dan moet ze niet dom overkomen, daar kan ik echt op afknappen, ze moet leuk en lief zijn maar vooral ook iemand waar je een goed gesprek mee kunt hebben, gaat dus meer bij mij om de persoonlijkheid dan om hoe ze slim ze is want je kunt met iemand die een lagere vorm van onderwijs volgt ook een goed gesprek hebben...denk ik dan
En ja, ze moet wel mooi zijn..
Oud 25-03-2003, 10:21
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
Diovai schreef op 25-03-2003 @ 10:55:
Nee, ik val niet op slimme mensen.
Ik bedoel dus. Ik val niet op mensen om hun intelligentie. Niet alleen daarom. Maar het is wel heel geil. Ik val ook niet op mensen om hun uiterlijk. Niet alleen daarom. Maar het is wel heel geil.

Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Diovai schreef op 25-03-2003 @ 11:21:
Ik bedoel dus. Ik val niet op mensen om hun intelligentie. Niet alleen daarom. Maar het is wel heel geil. Ik val ook niet op mensen om hun uiterlijk. Niet alleen daarom. Maar het is wel heel geil.

Ik val wél op mensen om hun intelligentie. Maar niet alleen daarom. De rest moet ook geil zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:49
Sithan
Sithan is offline
Als ze maar niet slimmer is dan mij...
Oud 25-03-2003, 10:51
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Voor mij hoeft een jongen niet superknap of superslim te zijn, maar hij moet een leuke uitstraling hebben (tsja, je moet je toch tot hem aangetrokken voelen) en je moet er een normaal gesprek mee kunnen voeren, dus een soort van algemene ontwikkeling hebben en dat is iets anders dan knap of slim zijn
Oud 25-03-2003, 10:52
Verwijderd
Een lelijke slimmerik in de letterlijke zin van het woord: nee. Ook al is een meisje nog zo slim en intellectueel uitdagend, ze moet ook aantrekkelijk zijn. Als er geen lichamelijke aantrekkingskracht is dan kan ik niet verliefd op haar worden. Ik moet haar willen, en niet alleen om mee te debatteren over grondrechten.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:53
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-03-2003 @ 11:52:
Een lelijke slimmerik in de letterlijke zin van het woord: nee. Ook al is een meisje nog zo slim en intellectueel uitdagend, ze moet ook aantrekkelijk zijn. Als er geen lichamelijke aantrekkingskracht is dan kan ik niet verliefd op haar worden. Ik moet haar willen, en niet alleen om mee te debatteren over grondrechten.
Lijkt me anders verrektes interessant om na de sex even een goed debat te voeren over de grondwet.

Maar even serieus. Je hebt gelijk...
Oud 25-03-2003, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 25-03-2003 @ 11:53:
Lijkt me anders verrektes interessant om na de sex even een goed debat te voeren over de grondwet.
Zoals wat, aantasting van de lichamelijke integriteit?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:55
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Sithan schreef op 25-03-2003 @ 11:49:
Als ze maar niet slimmer is dan mij...
Dat zal nog lastig worden. Dan ik.
Oud 25-03-2003, 10:56
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-03-2003 @ 11:54:
Zoals wat, aantasting van de lichamelijke integriteit?
Bijvoorbeeld... of de Vrijheid van Meningsuiting ofzo... dat is tenminste naspel... Dan heb je daar ook nog eens iets aan...
Oud 25-03-2003, 10:56
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 25-03-2003 @ 11:55:
Dat zal nog lastig worden. Dan ik.
Dat bedoel ik ...ze moet qua taal op hetzelfde niveau zitten, anders krijg ik steeds dit soort commentaar

Mijn motto is altijd: als je begrijpt wat ik bedoel...en dat deed je, dus wat schiet ik dan met dat soort onzinnige taalregeltjes op
Oud 25-03-2003, 11:01
poesiefox
poesiefox is offline
Ik moet ook zeggen dat ik wel heel erg vreselijk de vlinders van ze had, maar sex? Nee, dat wilde ik weer niet bij. Heel verwarrend. Mijn eerste was een roeier, ex marinier. Kon slechter hoor! Niet verliefd op nee, maar al die lekkere baarmoedertrekkingen....
De volgende en huidige is, zoals gezegd , de knapste van het stel. Hij heeft ook zijn mooie punten. Dikke wimpers, felblauwgroene ogen, gave huid. En in bed is de maatvoering perfect passend.
Oud 25-03-2003, 11:07
S4r4H
S4r4H is offline
Beauty of brains....Uhhh beide...Ik bedoel een jongen hoeft echt niet een mega hoog IQ te hebben, maar er moet wel gespreksstof aanwezig zyn..Ook moet ie humor hebben, dat vinnik echt heel belangryk!
Over het uiterlyk...Als ik een jongen voor het eerst zie en ik denk 'iehhh' dan neem ik waarschynlyk niet eens de moeite een gesprek aan te knopen. Klinkt gemeen maar uh het is gewoon zo. Ik moet me dus wel tot iemand aangetrokken voelen. Het hoeft echt geen Brad Pitt te zyn als ie maar wel iets heeft wat ik leuk vind..Ow en hy moet ambitieus zyn...Damn volgens my ben ik wel kieskeurig ...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 11:16
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Sithan schreef op 25-03-2003 @ 11:56:
Dat bedoel ik ...ze moet qua taal op hetzelfde niveau zitten, anders krijg ik steeds dit soort commentaar

Mijn motto is altijd: als je begrijpt wat ik bedoel...en dat deed je, dus wat schiet ik dan met dat soort onzinnige taalregeltjes op
Daarom val ik dus op brains, ik wil dat ze slimmer zijn dan ik, dan hoef ik me niet te ergeren aan hun onwetendheid.
Oud 25-03-2003, 11:18
46and2
46and2 is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-03-2003 @ 11:52:
Inderdaad.
Oud 25-03-2003, 11:25
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 25-03-2003 @ 12:16:
Daarom val ik dus op brains, ik wil dat ze slimmer zijn dan ik, dan hoef ik me niet te ergeren aan hun onwetendheid.
Wat erger jij je dan snel zeg ...als ze nie eens 'dan mij' mogen zeggen ...onwetendheid is iets anders dan taalkennis trouwens...
Oud 25-03-2003, 11:26
GroteOneindig
GroteOneindig is offline
als ik iemand leuk vind is t ook niet om uiterlijk. intelligentie vind ik ook niet belangrijk, t gaat er gewoon om of t klikt.

maar vloopig blijvik vrijgezel
Oud 25-03-2003, 11:47
Verwijderd
Citaat:
GroteOneindig schreef op 25-03-2003 @ 12:26:
als ik iemand leuk vind is t ook niet om uiterlijk. intelligentie vind ik ook niet belangrijk, t gaat er gewoon om of t klikt.

maar vloopig blijvik vrijgezel
Dat zal inderdaad nog lange tijd zijn als je zo typt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 11:50
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 25-03-2003 @ 12:47:
Als typen nou ook al een rol gaat spelen in het krijgen van een relatie dan zijn we gedoemd met zn allen te vergaan, vind ik
Oud 25-03-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 25-03-2003 @ 12:47:
Misschien ligt het aan mij, maar ik denk niet dat een jongen met laptop onder zijn arm naar de discotheek / kroeg gaat om te kijken hoe goed zij kan typen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:15
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 25-03-2003 @ 11:51:
Voor mij hoeft een jongen niet superknap of superslim te zijn, maar hij moet een leuke uitstraling hebben (tsja, je moet je toch tot hem aangetrokken voelen) en je moet er een normaal gesprek mee kunnen voeren, dus een soort van algemene ontwikkeling hebben en dat is iets anders dan knap of slim zijn
Hier ben ik het wel mee eens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 13:32
xcorienx
xcorienx is offline
Ja! Ik vind intelligentie veel geiler dan een lekker lijf. Een relatie zonder intellectuele uitdaging vind ik snel saai en dan ben ik ook gauw weg.
Oud 25-03-2003, 13:50
Bright Halo
Bright Halo is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 25-03-2003 @ 10:46:
Zouden jullie vallen op een lelijke slimmerik?
Het lijkt me logisch dat er toch sprake moet zijn van aantrekkingskracht. Als ik haar echt lelijk vind, zal het dus nooit wat worden.

Maar het kan wel een goede vriendin van me worden Van slimmere mensen kun je namelijk erg veel leren
Oud 25-03-2003, 14:05
Verwijderd
Ik denk niet dat ik zo gauw verliefd zou worden op iemand die ik uitgesproken onaantrekkelijk zou vinden... gewoon, omdat ik bij een verliefdheid toch ook wel een relatie wil kunnen hebben, en ik bij een relatie toch ook wel sex wil kunnen hebben, en ik toch liever sex heb met iemand die niet afstotelijk is. Maar ach, zo lang iemand niet afstotelijk is, dan kan het me vrij weinig schelen en dan ga ik inderdaad voor de intelligentie Ook liever iemand die afstotelijk is en intelligent, dan iemand die mooi is maar totaal achterlijk. Dus ja, ik denk dat ik eerder voor brains dan voor beauty ga, als het er op aan komt.
Een klasgenote van me vroeg laatst wat ik eigenlijk in iemand zag die er zo uit zag als mijn vriend. Ik ging rustig beschrijven wat ik in zijn uiterlijk zag (zie), want ik vind hem mooi, maar dat bedoelde ze dus niet. Uiteindelijk was ik hem echt aan het verdedigen, volgens haar beschrijving was hij een groot vet monster met een ontzettende bochel, bedekt met puisten op vulkaangrootte, met een aardappelneus en wenkbrauwen die zouden betekenen dat hij agressief is. Ik vind van niet, hij is een beetje breedgebouwd maar zeker niet vet, hij staat een beetje krom maar kan ook best rechtop, hij heeft wat acne maar dat wordt ook steeds minder, zijn neus is lief en zijn wenkbrauwen zijn sexy. Allemaal een kwestie van perceptie
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:07
inguh
inguh is offline
heyz.. Nee.. sorry ik zou niet met iemand die Super slim is gaan.. Alleen al da steeds alles beter weten zou me iriteren.. haha Maarjah.. das mijn mening? iemand mee eens?
kuss inge
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:09
Verwijderd
Hij moet slim genoeg zijn. Hij hoeft niet op hetzelfde niveau te zitten voor mij om hem leuk te vinden... voor een relatie is dat wel handig.
Maar of ik nou daarop val? Nee, niet echt. Ik vál op lichaam, geur, warmte, houding, alles wat iemand aantrekkelijk maakt. Intelligentie hoort daar wel bij (in de houding dan), maar het is niet iets waar ik op val...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:17
Lord D!M
Lord D!M is offline
Brains... ab-so-luut!

Als je een vrouwtje hebt, die niet denkt, geen interessante dingen te melden heeft, dan knap ik daar op af. Ik had zaterdag ff zo'n one-nighter, met zo'n vrouwtje, ze was best wel knap, maar ze verveelde me totaal, omdat ik helemaal niks zinnigs uit haar kon krijgen. Dan vraag je haar mening over iets, en dan krijg je een vraag: wat vind jij? Who cares, ik vroeg jouw mening.
Daar kan ik mij ernstig aan ergeren. Mijn vriendin daarentegen, is megaslim. Die betwijfelt alles en met haar kan een mens tenminste normale gesprekken voeren.

Ik heb ook wel eens minder slimme vriendinnen gehad, en als je daar dan 's avonds naartoe gaat, heb je niks om over te lullen en dan ga je maar neuken (das nie egt erg ofzow ) maar ik heb tog liever iets meer inhoud.
Oud 25-03-2003, 15:43
lieve
lieve is offline
Wel,
ik zou niet kunnen zeggen waar ik voor ga...
Ik ga meestal gewoon voor de persoon, en die persoon is in mijn ogen meestal best wel knap(uiterlijk/intelligent)!
Maar dit weekend heb ik met carnaval veel opgetrokken met een jongen,hij is een jaar jonger dan mij en best wel knap!
Een van m'n vriendinnen zei, ik ben blij dat je eindelijk eens een knappe gast hebt! Ik verschoot daar eigenlijk best wel van, want m'n andere vriendjes vond ik eigenlijk ook niet mis!

Hoewel, ik eigenlijk zo een beetje voor het tussen in ga... qua uiterlijk, en qua intelligentie is het meestal zo een beetje zoals ik!
Oud 25-03-2003, 15:58
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
als het maar klikt he

heb ik even het geluk dat ik iemand heb gevonden die slim en knap is en ook nog 'ns wonder boven wonder iets ziet in mij
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:46
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
ik weet altijd toevallig de mooie slimmerikken uit te kiezen (mensen die niet echt "knap" zijn, maar iets hebben, schattig ofzo, mensen die 'iets hebben' kan ik echt enorm mooi vinden, veel mooier dan de knappe en arrogante jongens)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:48
AtHell
AtHell is offline
Het uiterlijk doet het voor me. Maar het is natuurlijk ook wel een turn on als ze je er uit lult tijdens een discussie.
Oud 25-03-2003, 20:24
amehoewla
amehoewla is offline
Als iemand heel erg slim is en echt weet waar hij het over heeft vind ik dat iets aantrekkelijks hebben. Dan zou ik hem dus ook niet echt lelijk vinden. Maar goed, het is toch vaak een combinatie van dingen. Maar val ook wel een beetje op brains idd.
Oud 25-03-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 25-03-2003 @ 13:13:
Misschien ligt het aan mij, maar ik denk niet dat een jongen met laptop onder zijn arm naar de discotheek / kroeg gaat om te kijken hoe goed zij kan typen

Het zal toch maar een fetish zijn. *jouw manier van typen is geil! ga door! ga door!*
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:34
Arun
Arun is offline
Op zich heeft iederéén wel íets wat je aan kàn trekken bij die persoon, da's voor iedereen anders denk ik.
Maar zowiezo vind ik uiterlijk niet zo'n ontzettend groot punt, meer het karakter.. Als ze maar lief is en ook een béétje leuk haha!
Oud 25-03-2003, 20:49
steentje
steentje is offline
ik val zeker wel op slimme mensen maar als ze voor mij niet knap zijn..sorry hoor maar dan kan ik er niets mee...ik moet me toch zeker ook wel lichamelik aangetrokken voelen tot iemand want anders wordt het nix...
Oud 25-03-2003, 21:40
king112
king112 is offline
Brains en lief natuurlijk.
en ze moet natuurlijk wel wat leuks hebben.
maar ze hoeft niet perse superknap te zijn
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 11:33
Tryptamine
Tryptamine is offline
Beide. Ze moet ongeveer op hetzelfde niveau zitten, maar tegelijkertijd ben ik ook wel weer zo'n oppervlakkige klootzak dat het oog ook wat wil..
Oud 26-03-2003, 12:06
Dying Bride
Dying Bride is offline
Brains, Beauty, Beast, Best...
Oud 26-03-2003, 13:04
Thomas
Thomas is offline
Ik wil ook het liefst een combinatie daarvan. Het is natuurlijk achterlijk om te denken dat lelijke mensen altijd intelligent zijn en vice versa. Doe mij maar en goede combinatie van beide.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:54
Verwijderd
nou ik val eersty op uiterlijk als ik diegene verder neit goed ken..maar alst dan zoon leeghoofdige sukkel blijkt te zijn ist echt niks voor mij.. beauty, brains in combi duss..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:01
Unexplained
Unexplained is offline
Ik geloof dat het één het ander niet hoeft uit te sluiten..

Doe mij maar brains. En veel. Daarbij moet ze natuurlijk niet zo lelijk zijn dat je je elke keer weer rotschrikt als je haar hoofd ziet, dat werkt niet.
Oud 26-03-2003, 14:50
Marcade
Marcade is offline
Brains before Beauty; maar allebei is belangrijk.

Wat *ook* belangrijk is, vind ik, is dat het meisje zelf ook weet hoe slim en mooi het is. Dus ook haar zelfbeeld en zelfvertrouwen, wat ik eigenlijk als een derde item, naast brains en beauty zou willen zetten.

Het is bijzonder frustrerend, een relatie te hebben met een meisje die haarzelf anders ziet, dan jij haar ziet. En daar zijn zat meisjes van, sinds elk meisje haarzelf wel lelijk(er) vind dan jij haar meestal ziet.

"Je hebt mooie ogen"

".. jezus leugenaar, ik heb helemaal geen mooie ogen!"

"Juhwel!"

"Nee. Rot op. Ik geloof je niet."
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:17
Verwijderd
Ja ehm tja, ik denk zonder de brains ik liever mijn vriendin niet gehad zou willen hebben, maar zonder de beauty zou het toch ook wel moeilijk worden. It's so cliche, maar ze heeft wel allebei

Ik denk dat ik toch voor brains ga dan uiteindelijk
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:02
Soezen
Soezen is offline
Ik vind dat diegene wel op hetzelfde niveau moet zitten. Niet bepaald met opleidingsniveau maar meer met algemene ontwikkelings niveau. Het uiterlijk is ook belangrijk. Niet perse knap, maar wel verzorgd. Gelukkig heb ik hem al gevonden!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:20
Verwijderd
Ik weet tegenwoordig niet meer waar ik op val

Ik val niet op uiterlijk, dat is dit jaar toch echt gebleken

Ik val ook niet op innerlijk, dat is al zo vaak gebleken

Ik val al helemaal niet op intelligentie..

Waar val ik nou wél op

Volgens mij voel ik me aangetrokken tot moeilijke mensen, met wie ik eeuwenlang moeilijke ruzies kan hebben ofzo. En van wie ik eigenlijk al weet dat ze slecht voor me zijn. Ja, dat is het.. ik val op jongens die slecht voor me zijn.. Waaróm

(okee, sorry, vage reply k zeg al nix meer )
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:34
Verwijderd
Mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten