Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor mij hoeft een jongen niet superknap of superslim te zijn, maar hij moet een leuke uitstraling hebben (tsja, je moet je toch tot hem aangetrokken voelen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Een lelijke slimmerik in de letterlijke zin van het woord: nee. Ook al is een meisje nog zo slim en intellectueel uitdagend, ze moet ook aantrekkelijk zijn. Als er geen lichamelijke aantrekkingskracht is dan kan ik niet verliefd op haar worden. Ik moet haar willen, en niet alleen om mee te debatteren over grondrechten.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar even serieus. Je hebt gelijk... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Mijn motto is altijd: als je begrijpt wat ik bedoel...en dat deed je, dus wat schiet ik dan met dat soort onzinnige taalregeltjes op ![]()
|
![]() |
Ik moet ook zeggen dat ik wel heel erg vreselijk de vlinders van ze had, maar sex? Nee, dat wilde ik weer niet bij. Heel verwarrend. Mijn eerste was een roeier, ex marinier. Kon slechter hoor! Niet verliefd op nee, maar al die lekkere baarmoedertrekkingen....
De volgende en huidige is, zoals gezegd , de knapste van het stel. Hij heeft ook zijn mooie punten. Dikke wimpers, felblauwgroene ogen, gave huid. En in bed is de maatvoering perfect passend.
|
![]() |
Beauty of brains....Uhhh beide...Ik bedoel een jongen hoeft echt niet een mega hoog IQ te hebben, maar er moet wel gespreksstof aanwezig zyn..Ook moet ie humor hebben, dat vinnik echt heel belangryk!
Over het uiterlyk...Als ik een jongen voor het eerst zie en ik denk 'iehhh' dan neem ik waarschynlyk niet eens de moeite een gesprek aan te knopen. Klinkt gemeen maar uh het is gewoon zo. Ik moet me dus wel tot iemand aangetrokken voelen. Het hoeft echt geen Brad Pitt te zyn als ie maar wel iets heeft wat ik leuk vind..Ow en hy moet ambitieus zyn...Damn volgens my ben ik wel kieskeurig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het kan wel een goede vriendin van me worden ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat ik zo gauw verliefd zou worden op iemand die ik uitgesproken onaantrekkelijk zou vinden... gewoon, omdat ik bij een verliefdheid toch ook wel een relatie wil kunnen hebben, en ik bij een relatie toch ook wel sex wil kunnen hebben, en ik toch liever sex heb met iemand die niet afstotelijk is. Maar ach, zo lang iemand niet afstotelijk is, dan kan het me vrij weinig schelen en dan ga ik inderdaad voor de intelligentie
![]() Een klasgenote van me vroeg laatst wat ik eigenlijk in iemand zag die er zo uit zag als mijn vriend. Ik ging rustig beschrijven wat ik in zijn uiterlijk zag (zie ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij moet slim genoeg zijn. Hij hoeft niet op hetzelfde niveau te zitten voor mij om hem leuk te vinden... voor een relatie is dat wel handig.
Maar of ik nou daarop val? Nee, niet echt. Ik vál op lichaam, geur, warmte, houding, alles wat iemand aantrekkelijk maakt. Intelligentie hoort daar wel bij (in de houding dan), maar het is niet iets waar ik op val... |
![]() |
|
Brains... ab-so-luut!
Als je een vrouwtje hebt, die niet denkt, geen interessante dingen te melden heeft, dan knap ik daar op af. Ik had zaterdag ff zo'n one-nighter, met zo'n vrouwtje, ze was best wel knap, maar ze verveelde me totaal, omdat ik helemaal niks zinnigs uit haar kon krijgen. Dan vraag je haar mening over iets, en dan krijg je een vraag: wat vind jij? Who cares, ik vroeg jouw mening. Daar kan ik mij ernstig aan ergeren. Mijn vriendin daarentegen, is megaslim. Die betwijfelt alles en met haar kan een mens tenminste normale gesprekken voeren. Ik heb ook wel eens minder slimme vriendinnen gehad, en als je daar dan 's avonds naartoe gaat, heb je niks om over te lullen en dan ga je maar neuken (das nie egt erg ofzow ![]()
|
![]() |
Wel,
ik zou niet kunnen zeggen waar ik voor ga... Ik ga meestal gewoon voor de persoon, en die persoon is in mijn ogen meestal best wel knap(uiterlijk/intelligent)! Maar dit weekend heb ik met carnaval veel opgetrokken met een jongen,hij is een jaar jonger dan mij en best wel knap! ![]() Een van m'n vriendinnen zei, ik ben blij dat je eindelijk eens een knappe gast hebt! ![]() ![]() ![]() Hoewel, ik eigenlijk zo een beetje voor het tussen in ga... qua uiterlijk, en qua intelligentie is het meestal zo een beetje zoals ik!
|
Als iemand heel erg slim is en echt weet waar hij het over heeft vind ik dat iets aantrekkelijks hebben. Dan zou ik hem dus ook niet echt lelijk vinden. Maar goed, het is toch vaak een combinatie van dingen. Maar val ook wel een beetje op brains idd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zal toch maar een fetish zijn. *jouw manier van typen is geil! ga door! ga door!* ![]() |
![]() |
|
Op zich heeft iederéén wel íets wat je aan kàn trekken bij die persoon, da's voor iedereen anders denk ik.
Maar zowiezo vind ik uiterlijk niet zo'n ontzettend groot punt, meer het karakter.. Als ze maar lief is ![]()
|
Ik geloof dat het één het ander niet hoeft uit te sluiten..
Doe mij maar brains. En veel. Daarbij moet ze natuurlijk niet zo lelijk zijn dat je je elke keer weer rotschrikt als je haar hoofd ziet, dat werkt niet.
|
Brains before Beauty; maar allebei is belangrijk.
Wat *ook* belangrijk is, vind ik, is dat het meisje zelf ook weet hoe slim en mooi het is. Dus ook haar zelfbeeld en zelfvertrouwen, wat ik eigenlijk als een derde item, naast brains en beauty zou willen zetten. Het is bijzonder frustrerend, een relatie te hebben met een meisje die haarzelf anders ziet, dan jij haar ziet. En daar zijn zat meisjes van, sinds elk meisje haarzelf wel lelijk(er) vind dan jij haar meestal ziet. "Je hebt mooie ogen" ".. jezus leugenaar, ik heb helemaal geen mooie ogen!" "Juhwel!" "Nee. Rot op. Ik geloof je niet." |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet tegenwoordig niet meer waar ik op val
![]() Ik val niet op uiterlijk, dat is dit jaar toch echt gebleken ![]() Ik val ook niet op innerlijk, dat is al zo vaak gebleken ![]() Ik val al helemaal niet op intelligentie.. Waar val ik nou wél op ![]() Volgens mij voel ik me aangetrokken tot moeilijke mensen, met wie ik eeuwenlang moeilijke ruzies kan hebben ofzo. ![]() ![]() ![]() (okee, sorry, vage reply ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Interessant wetenschappelijk nieuws zonder discussiewaarde a la tiswah. Relief | 86 | 30-11-2010 16:26 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als....... BananaSplit | 226 | 30-01-2006 14:21 | |
Verhalen & Gedichten |
De Waarheid Over Liefde Ruby Blue | 13 | 16-07-2005 22:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Muziek |
ff mijn playlist Japio | 3 | 24-02-2003 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
the beauty and the darkness.. dark_poetry | 2 | 10-02-2003 16:46 |