Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 12:28
anja
anja is offline
Een paar weken geleden is m'n vriendje blijven overnachten, en heeft ie me op een ochtend expres zó on-tie-ge-lijk vaak tegen het randje laten fietsen zonder me te laten klaarkomen, dat ik met buik- en spierpijn naar school ben gefietst. Hij verbood me het zelf op te lossen en zei dat ie pas 's avonds de boel ging afmaken.

Was het nu de pijn die me opgewonden maakte, of de opwinding die de pijn veroorzaakte, of het idee aan wat er 's avonds ging gebeuren, ik heb er geen idee van, maar ik heb dus de hele ochtend op wolkjes gelopen, terwijl ik objectief gezien gewoon flinke pijn had!

Is dit kicken op pijn? Kicken op het feit dat je aan iemand anders zijn grillen bent onderworpen? Ben beetje verward... kicken op pijn is absoluut niks voor mij, en toch gebeurde het.

Wie heeft ervaringen in deze zin en wil ze delen?
Oud 25-03-2003, 12:32
Ellesje
Ellesje is offline
hm pijn heb ik door zoiets nog nooit gehad,
is gewoon super geil toch ...
denk dat het het idee is, juist omdat je het nog voelt word je eraan herinnerd, en ga je je voorstellingen maken voor de avond erna. 't is op het moment wel flauw en frustrerend, maar ge-wel-dig
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:32
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
anja schreef op 25-03-2003 @ 13:28:
Een paar weken geleden is m'n vriendje blijven overnachten, en heeft ie me op een ochtend expres zó on-tie-ge-lijk vaak tegen het randje laten fietsen zonder me te laten klaarkomen, dat ik met buik- en spierpijn naar school ben gefietst. Hij verbood me het zelf op te lossen en zei dat ie pas 's avonds de boel ging afmaken.

Was het nu de pijn die me opgewonden maakte, of de opwinding die de pijn veroorzaakte, of het idee aan wat er 's avonds ging gebeuren, ik heb er geen idee van, maar ik heb dus de hele ochtend op wolkjes gelopen, terwijl ik objectief gezien gewoon flinke pijn had!

Is dit kicken op pijn? Kicken op het feit dat je aan iemand anders zijn grillen bent onderworpen? Ben beetje verward... kicken op pijn is absoluut niks voor mij, en toch gebeurde het.

Wie heeft ervaringen in deze zin en wil ze delen?
het idee aan wat er 's avonds ging gebeuren, deed je alles doen vergeten!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:55
amehoewla
amehoewla is offline
het geweldige vooruitzicht idd lijkt me
Oud 25-03-2003, 13:02
sofie3
sofie3 is offline
Buikpijn van teveel tegen het randje te fietsen is inderdaad een bekend probleem, krijg ik ook na een tijdje als ik echt teveel stop. Gaat vanzelf weer weg na het 'verlossende' orgasme... maar als ik toch nog door en door en door zou gaan tot het écht flink pijn doet en dan de hele dag wachten... brrrr! Echt SM!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:36
Verwijderd
ik denk dat het een beetje was dat het vooruitzicht de pijn minder erg maakte... en dat de pijn je aan het vooruitzicht herinnerde... waardoor je zeg maar waarschijnlijk de hele dag liep te denken 'au buikpijn... oja... mmmm vanavond...', zeg maar
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:14
carla-tje
carla-tje is offline
Volgens mij is er wel degelijk een verband tussen opwinding en pijn... wellicht dat er anderen hierover iets zinnigs kunnen zeggen? Heb er zelf weinig ervaring mee.
Oud 25-03-2003, 18:14
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 25-03-2003 @ 17:14:
Volgens mij is er wel degelijk een verband tussen opwinding en pijn... wellicht dat er anderen hierover iets zinnigs kunnen zeggen? Heb er zelf weinig ervaring mee.
er is ook wel een verband geloof ik... weet niet goed hoe het uit te leggen.. maar heb het zelf ook wel een keer meegemaakt.. maar is redelijk vaag..hehe maar ben er van overtuigd

Oud 25-03-2003, 18:44
MUVI
MUVI is offline
he, persoonlijk kan ik (als jongen) niet op pijn kicken (als t gaat om me vriendin die mijn orgasme uitstelt door niet te pijpen, neuken of wat dan ook) dat is niet echt een lekker gevoel... wel kan ze t lang uitstellen bij me, maar zodra ze weg gaat en t is nog niet gebeurt terwijl we wel lang hebben liggen sexen is t niet fijn. Op andere pijn kan ik denk ik wel kicken... maar daar heb ik een ander forum voor geopend..... denk dat je vriend t wel goed bedoelt, maar als je echt pijn hebt en t niet lekker meer is doet ie wel iets fout hoor...(maar soms is uitstellen toch altijd wel leuk??)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
gizmo schreef op 25-03-2003 @ 19:14:
er is ook wel een verband geloof ik... weet niet goed hoe het uit te leggen.. maar heb het zelf ook wel een keer meegemaakt.. maar is redelijk vaag..hehe maar ben er van overtuigd

een aanraking is eerst kriebelend, dan aangenaam, en naarmate het harder wordt gaat het meer pijn doen, er zit ergens een randje tussen aangenaam en pijn... bij een erogene zone is dat randje tussen opwindend en pijnlijk... de kunst is om er voor te zorgen dat je precies óp dat randje zit (is een vrij breed randje, lukt wel)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 15:00
Raven
Raven is offline
Da's toch sm OP dat randje ..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Zweepje schreef op 27-03-2003 @ 16:00:
Da's toch sm OP dat randje ..
sm houdt in dat de een alle macht heeft en de ander geen, doorgaans... maar je zou dit ook sm kunnen noemen, ja
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 15:17
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 25-03-2003 @ 20:09:
(is een vrij breed randje, lukt wel)
hehe

Regels voor berichten