![]() |
|
![]() |
De datum sluipt dichterbij en hij is dan ook bijna uit. Maar er is toch wel een leuk weetje over dit spel naar buiten gekomen en dat is het volgende de cd kleur doet oude tijden herleven. Hij is goed. Mocht je hem nog willen zien dat is op Foto Zeldawindwaker
De Cd is goud maar wat vindt iedereen daar nou van. Vaker doen een speciaal soort cd of denk je het kan me niks schelen. Als het goed is moet de link nu wel kloppen. Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 15:27. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want geef toe, de Zelda's op de NES en SNES leken wel erg veel op elkaar, net zoals Ocarina of Time en Majora's mask..Wat natuurlijk niet wegneemt dat ze allemaal geweldig waren ![]() |
![]() |
|
Ik ben al overal wezen vragen in winkels of ze iets van die bonusdisc wisten en of ik het zou kunnen reserveren, ik wil hem natuurlijk niet mislopen. Maar nee, het ene meisje interreseerder zich niet in die dingen dus wist niets en de anderen hadden er, sorry, nog niets over gehoort. *Diepe zucht*
||
Citaat:
ze zitten in groningen maar je kunt het over de post laten doen, is wel €7,- duurder ofzo, maar dan heb je ook wat. en Meestal zijn hun games sowieso €5,- goedkoper, dus valt wel mee ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
legend of zelda: the wind waker reuffneck32 | 212 | 26-07-2003 18:15 |