|
|
|
|
Ik had graag jullie idee eens gehoord over mijn foto's... Hier enkele voorbeeldjes....
![]() ![]() Meer foto's kunnen jullie vinden door op een foto te klikken dan kom je op mn site... Bellefleur.be Bedankt alvast voor jullie reacties, groetjes, Lexieke PS: de text onderaan is wat onleesbaar geworden door het verkleinen... PS2: de site is af en toe wat traag door de hosting... wordt aan gewerkt :-) |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Eigenlijk weet je't al, maar toch: Je foto's zijn echt zeer mooi! Op je website staan er trouwens ook nog een heleboel foto's die zeker de moeite waard zijn! Zeker blijven doen!
Btw, eentje van mijn favorieten: http://www.bellefleur.be/details.php?image_id=10
|
|
|
|
Piep,
dankjewel allemaal voor de fijne commentaren @eXo: Bedankt voor je kritiek... naar mijn mening, uit kritiek leer je alleen maar eeeuhm mijn bedoeling als ik foto's maak... een mooie originele foto maken... en omdat ik er pas mee bezig ben (nog maar enkele maanden) zal voor de ervaren mensen dit zeker over komen als 'been there done that'... maar van de andere kant krijg ik goeie commentaren... waar sta ik dan?Groetjes, Lexieke |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Studeren |
Decentrale selectie Geneeskunde 2009 WR | 240 | 23-08-2009 04:10 | |
| Psychologie |
Het grote gedichtentopic #5 Mariekje* | 496 | 22-05-2007 16:55 | |
| Liefde & Relatie |
Als je niet meer weet wat iemand nou echt meent Verwijderd | 15 | 10-09-2006 23:39 | |
| Verhalen & Gedichten |
Isla Perdida Krisje | 10 | 06-02-2005 19:35 | |
| Liefde & Relatie |
(Algemeen:) niet meer verliefd > uitmaken? Iduna | 43 | 13-08-2004 13:47 | |
| Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 19:02 | |