Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2003, 11:06
-lievie-
-lievie- is offline
heej ff een vraagje een tijdje terug heb ik het voor het eerst gedaan, het deed best veel pijn omdat ik me niet kon ontspannen, maar het gekke is dat het nu een tijd geleden is en dat het nu dus nog steeds pijn doet als ik met mijn vriend naar bed ga, is dat normaal, er is pas 1 keer geweest dat ik geen pijn had.

weten jullie wat ik kan doen?
en of het normaal is?
span ik me teveel ofzo?
Oud 27-03-2003, 11:11
Verwijderd
op seksualiteit is ook net een topic erover dit zal zometeen wel daar naar verplaatst worden of gesloten worden...

Ik denk dat je idd misschien te gespannen bent. Het is aan jou en je vriend om jou te ontspannen, met een uitgebreid voorspel en veel aandacht voor jou, en een aangename omgeving. Het kan zijn dat je vagina te nauw is, in dat geval gaat het beter als hij voorzichtig penetreert (stukje bij beetje, zonder te forceren, maar wel tegelijkertijd bewegen een beetje zodat het 'alvast' fijn voelt), hij jou van te voren met twee of meer vingers vingert (en dan beginnen met één, en er pas de tweede bij doen als dat kan zonder jou pijn te doen), en door glijmiddel te gebruiken.
Je voelt je meer ontspannen in een zacht bed, liefst in je eigen kamer, waar het warm is maar niet benauwd, met aangename verlichting (wat aangename verlichting is, dat is voor iedereen anders).
Oud 27-03-2003, 11:16
Verwijderd
Deze gaat naar Sex..
Het topic dat daar stond heb ik verwijderd..vooral omdat hier al een reactie stond enzo.. nou ja, blabla
xx
Oud 27-03-2003, 12:29
Verwijderd
Ow, ja wacht eens even

Aangezien dit topic er al is, doe ik deze dicht..

Sorry, ik ben een beetje duf.

xx
Topic gesloten

Regels voor berichten