Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2003, 17:35
ARL
ARL is offline
Kan iemand mij advies ofzo geven over het een deeltijd opleiding doen?

Het lijkt mij namelijk wel erg zwaar en dus zou ik graag wat ervaringen van anderen horen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2003, 17:45
Thomas
Thomas is offline
Bedoel je nu deeltijd studeren of duaal studeren? Misschien is die tweede variant in deze wel interessanter voor je, omdat je ook direct veel ervaring opdoet voor je opleiding en toch vrijwel meestal goed betaald krijgt.

Informatie zul je wel kunnen vinden bij de universiteit van je keuze.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 18:02
m'neer
m'neer is offline
Wellicht biedt de IB-Groep uitkomst...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 18:45
ARL
ARL is offline
Euh, ik had deeltijd in mijn hoofd. Dan ga je 1 dag naar school en doe je de opleiding in 7,5 jaar ipv 5. Maar dan moet je wel 4 dagen werken.
Ehm, ik denk dat we dan wel hetzelfde bedoelen, maar dat kan ook best Duaal studeren heten. Het is in ieder geval wel de bedoeling om een gelijksoortige baan te hebben.

Maar ik denk dat dit wel zwaar is om te doen, dus ik hoop op een reactie van iemand die hier zelf ervaring mee heeft. De universiteit zelf is altijd zo luchtig in zulk soort dingen in folders enzo. Ik heb de open dag gemist, dus dat is wel jammer...
Dus als iemand een verhaaltje heeft...
Oud 28-03-2003, 11:59
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
ARL schreef op 27-03-2003 @ 19:45:
Euh, ik had deeltijd in mijn hoofd. Dan ga je 1 dag naar school en doe je de opleiding in 7,5 jaar ipv 5. Maar dan moet je wel 4 dagen werken.
Ehm, ik denk dat we dan wel hetzelfde bedoelen, maar dat kan ook best Duaal studeren heten. Het is in ieder geval wel de bedoeling om een gelijksoortige baan te hebben.

Maar ik denk dat dit wel zwaar is om te doen, dus ik hoop op een reactie van iemand die hier zelf ervaring mee heeft. De universiteit zelf is altijd zo luchtig in zulk soort dingen in folders enzo. Ik heb de open dag gemist, dus dat is wel jammer...
Dus als iemand een verhaaltje heeft...
Uhm je bent 17.. das nou niet bepaald oud. Ik zou zeggen doe een paar jaar voltijd dan kun je rest altijd nog deeltijd afmaken. Ikzelf doe heao accountancy en wil hierna ook universiteit doen. Met VWO duurt dat 7,5 jaar.. met afgeronde heao duurt het 3,5 jaar. Maar dan heb je wel al een diploma. Werken kan altijd nog.. geniet van je studenten leven zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten