Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het ook nog wel wat jong. En ben je niet bang dat hij het niet serieus zal nemen? Maar gewoon "een one-nightstand"? (of hoe je dat ook schrijft). Strax ben je inderdaad met hem naar bed geweest. En maakt hij het uit. En heb je er hartstikke spijt van. En als je hem idd nog maar 2 weken kent..zou ik sowieso nog wel ff wachten..
|
als je nog twijfelt kun je maar beter gewoon nog niets doen. wacht af tot je denkt, nou ben ik er oud genoeg voor en geen twijfels meer hebt. anders heb je alleen maar grote kans dat je er spijt van krijgt en het is toch een heel speciaal moment
![]()
|
Hoelang hebben jullie eigenlijk een relatie?
Als het sinds kort is, zou ik het niet doen. Als het al langer is, zou het misschien kunnen. Maar het feit dat je twijfelt, door het hier op het forum te plaatsen, wil al zeggen dat je er nog niet klaar voor bent. Anders had je het al wel gedaan en had je je niet zoveel aangetrokken van de mening van je vriendinnen.
||
Citaat:
![]()
|
Je moet niks doen waar je zelf niet achter staat.
Als jij er nog niet aan toe bent of het niet zeker weet dan moet je het gewoon niet doen.. Je vriend moet daar maar respect voor op kunnen brengen.
|
![]() |
|
![]() |
Zeg, waarom ook niet? Mócht het onverhoopt een keer uitgaan, kun je die vent van je altijd nog pedofilie aan zijn broek smeren...
En wil iedereen eens ophouden met dat eeuwige 'w8chten' en het hondsirritante gebruik van barbarismen, ja?!?!
||
Citaat:
ik vind van wel maar jij moet met hem naar bed en ik niet. dus de beslissing ligt bij jou |
![]() |
|
Ja, absoluut te jong...
Leeftijdsverschil is ook te groot. Jij bent met je 14 nog niet toe aan een relatie... niet aan alle kanten die eraan vast zitten. En hij zal stukken verder ontwikkeld zijn en jullie zullen niet op 1 lijn liggen... (dat hoop ik voor die jongen althans)
||
Citaat:
Natuurlijk kun je op je 14e verliefd zijn en verkering hebben, maar een echte, evenwichtige relatie zit er niet in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
het heeft niets maar dan ook echt niets met je leeftijd te maken... het heeft te maken met hoe volwassen en verstandig je al bent.. sommigen zijn dat niet, sommigen wel.. daarom moet je niet zo over iedere 14 jarige denke |
![]() |
||
Citaat:
Een LAT-relatie is weer even heel iets anders... Daar kun je al helemaal niet spreken van een relatie, zeker niet met 14 jaar, je ziet elkaar nauwelijks, de verkering kan daarom dan goedgaan, terwijl als je samen zou wonen, dingen toch even heel anders en stukken serieuser zouden worden/zijn...
|
Het principe is dat iemand van 14 met een jongen van 18 heeft. Ik ben het met Gothic eens dat je dan geen fatsoenlijke relatie met elkaar kunt hebben. Die jongen is als het goed is al veel verder ontwikkeld en houdt zich met heel andere dingen bezig dan een meisje van 14. En het feit dat Reissa twijfelt of ze met die jongen naar bed zal gaan, zegt al genoeg...
||
![]() |
Citaat:
Denk maar zo: leeftijd is ook maar een stom getalletje... De reactie op mijn post (dat je klaar bent als je dat zelf denkt was achteraf gezien deels terecht, het is immers haar (lees: jou) lichaam) En als zij vind dat ze klaar is, is daar weinig tegen te doen IMHO.. Maarja, als ik zo de reacties lees komt het er op neer dat het grootste deel je te jong vind, en de rest vind dat je zelf moet beslissen; ik ga voor de 2e optie. |
![]() |
||
Citaat:
Kan jij nou echt niet inzien dat iemand van 14 geen relatie kan hebben, zoals haar ouders hebben, of haar oom en tante? Denk is in wat een verschillenen daar inzitten. En waarom denk je dat het meisje van 14 twijfelt of ze wel met die jongen naar bed moet gaan? Ze denkt er zelf over na en denkt dat het misschien wel wat jong is. Zegt toch genoeg? Hoe zie je dat trouwens voor je, een evenwichtige relatie? Als die jongen op haar niveau zit, is er chronisch iets mis met die jongen. En nee, meisjes van 14 zijn niet zo volwassen als iemand van 18. Misschien op 1 punt. Maar de rest niet. Een relatie bestaat uit veel meer, en dat 1e punt is dan niet genoeg...
|
ik heb ook op m'n 14e met een jongen van 18 gehad, en dat kan echt wel hoor... is heel lang goed gegaan, zolang jullie blij met elkaar zijn.. kijk als hij nou 28 was.... maar de meeste jongens van 18 zijn ook nog niet helemaal volwassen hoor! op m'n 16e heb ik heel lang met een jongen van 25 gehad (de enige reden waarom het uitging was omdat het elke keer 2 uur reizen was en ik in het weekend moest gaan werken), en dat ging prima! we begrepen elkaar, konden super met elkaar overweg, hadden de grootste lol en konden goed met elkaar praten.
Zolang je niet tegen elkaar op kijkt of op elkaar neerkijkt en goed met elkaar om kan gaan zie ik het probleem niet, het ligt er natuurlijk ook aan hoe ontwikkeld jij zelf bent, maar 14 en 18 kan naar mijn mening echt wel hoor. Of je het wil doen of niet is geheel jouw keuze, de 1 is er op z'n 13e klaar voor en de ander pas op z'n 20e, dat verschilt nou eenmaal per persoon, en daar kan een ander niet over oordelen, en de een hecht gewoon meer waarde aan zijn/haar maagdelijkheid dan de andere. Ik voelde mezelf er op mn 14e ook wel klaar voor, (heb het trouwens pas 1,5 jaar later echt gedaan, maar nooit spijt van gehad). Ik vind dat het gewoon je eigen keus is, als je zelf voelt dat je er klaar voor bent moet je het gewoon doen, daar kunnen anderen niet over oordelen. Ik zou het alleen niet meteen na 2 weken doen, iig 2mnd wachten ofzo, anders is de kans groot dat hij je gebruikt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
te jong... Anaïs | 55 | 19-01-2005 18:14 | |
Seksualiteit |
Te Jong of niet ? An0ni3m | 105 | 30-12-2004 22:14 | |
Seksualiteit |
Te jong? Ann-Sophie | 84 | 11-05-2004 01:33 | |
Seksualiteit |
ben ik te jong?? bloemenmeid | 32 | 24-04-2002 16:09 | |
Verhalen & Gedichten |
te jong voor mezelf ( geen gedicht, eerder soort verhaal) sunflouwer | 1 | 23-04-2002 08:58 | |
Verhalen & Gedichten |
te jong Da Girl | 2 | 05-09-2001 16:49 |