Advertentie | |
|
![]() |
|
ik weet niet wat je budget is, maar als je op de lange termijn goedkoper uit wilt zijn, moet je op zoek naar een laserprinter van HP.
k heb ff gezocht welke types er zo'n beetje zijn bij de pricewatch van tweakers.net: HP Laserjet 1000W € 224,- 28-03 HP LaserJet 1005W, 1MB, A4, USB € 281,- HP LaserJet 1150 € 321,- HP Laserjet 1200 € 385,- en deze vallen denk ik wel buiten je budget ![]() HP Laserjet 2200D € 706,- HP Color LaserJet 2500L € 861,- HP Color LaserJet 2500 € 1096,- HP Color LaserJet 2500N € 1445,- HP Color LaserJet 4600 € 2040,-
|
![]() |
Ik doe maar een voorstel
![]() Als je nu al weet dat je hem gaat delen kun je er net zo goed meteen rekening mee houden dat een utp connector misschien ook wel een oplossing bied. Natuurlijk kun je de printer ook aan een server hangen maar direct via het netwerk is misschien net zo makkelijk. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet wel dat je zowel USB als Lto kunt delen over het netwerk. Maar ik zou ne zoals hier boven gaan voor Netwerkprinter direct aan de Netwerk hangt. Op school hebben we zo'n kaste Utp --> Ltp
![]()
|
![]() |
Je kunt idd z'n kastje komen Prijs linkje maar als je van te voren weet dat je de printer in een netwerk gaat zetten dan is het zonde om weer geld in een los kastje te investeren.
|
![]() |
|
Canon i550!
Snel, zeer lage kosten per pagina, en maakt zeer goede afdrukken. En goed betaalbaar (FCC: €160). Altijd USB nemen, Parallel is een grote ellende. Canon USB printers hoef je ook niet aan en uit te zetten, doen ze zelf automatisch als er geprint wordt. Ik heb zelf een Canon S520 en ben er zeer tevreden over. Inkt is lekker goedkoop en maakt uitstekende afdrukken vooral zwart komt er erg mooi uit.
Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 19:21. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Verhuurder zegt op laatste moment af, gevolg: twee weken voor verhuizing geen woning Martiño | 14 | 24-06-2010 09:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Ode aan de handgeschreven brief. Ieke | 15 | 02-04-2006 19:19 | |
Software & Hardware |
Mooi computertje???? Willy | 36 | 29-08-2001 19:55 |