Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2003, 18:34
Snoopytje_8787
Snoopytje_8787 is offline
Ik weet niet of ik voor mijn probleem hier moet zijn maar ik probeer het gewoon:
ik heb het volgende virus op mijn computer: om de zoveel tijd krijg ik een kladblok-ding op mijn desktop met de naam aYerHs. Het virus plaatst af en toe de map ‘mijn documten’ naar ‘verborgen’ en laatst had ik een keer dat de muisknoppen verwisseld waren. Ik krijg ook regelmatig ‘hartjespictogrammen’ in mijn WINDOWS SYSTEEM map waaronder WinServices, nav32_loader, tcpsvs32 en allerlei ‘friends-bestanden die zich voordoen als screensavers, maar dat niet zijn. De eerstgenoemde, WinServices is niet te verwijderen. Laatst had ik ook dat ik bij het opstarten van mijn computer het berichtje ‘happy birthday dear’ te zien kreeg (ik was niet jarig ) en ik veronderstel dat dit ook hiermee te maken heeft. Virusscanner Norton doet het niet op mijn computer en McAfee ook niet. Ik heb al op het internet gezocht en daar heb ik het één en ander gevonden (het is dus een erkend virus), maar ik kon er niet uit opmaken hoe ik het virus van mijn computer kan verwijderen. Ik hoop dat iemand mij aan meer informatie kan helpen en mij hopelijk kan vertellen hoe ik van dit virus af kom.

greetz, Esther
Oud 28-03-2003, 19:10
pimomes1987
pimomes1987 is offline
K heb geen idee, maar ik denk dat je je topic beter ff naar software & multimedia kan zetten, dit is alleen hardware. vraagmaar ff aan een forumbaas.
suc6 ermee verder, ik hoop dat de anderen er een oplossing voor hebben!

ps een virusscanner voorkomt ellende
Oud 28-03-2003, 19:11
Enlightenment
Enlightenment is offline
Software probleem. Verplaatst naar Software & Multimedia.
Reageren

Regels voor berichten