Advertentie | |
|
![]() |
|
Vrijdag meestal naar rotterdam, beetje winkelen, soms nog wat drinken ergens
Zaterdag moet ik werken, daarna ga ik uit in Vlaardingen Zondag een beetje relaxen, of soms ook nog uit Drie dagen achter elkaar uit is een beetje vermoeiend ![]()
|
Vrijdagmiddag/avond school en/of werken
Zaterdagochtend slapen, 's middags werken, winkelen of klussen, net wat er moet gebeuren. 's Avonds soms uit, soms naar een optreden, soms thuis Zondag huiswerk en veel computeren, cd'tjes branden enzow
|
Verwijderd
|
uh meestal druk en vol
met wat precies weet ik niet, iig elk weekend atletiek en ook uitgaan, vriendinnen, en verder uh... soms tv kijken? soms wedstrijd soms winkelen soms gewoon met vriendinnen afgesproken of als er ergens wat te doen is is dus gewoon ieder weekend anders, oja verjaardagen ook nog ![]() |
![]() |
|
![]() |
vrijdagavond en zaterdag werken, op de trein naar mijn vriend of hij komt hierheen, uitgaan, naar vreinden of voord e tv hangen..slapen en zondag meestal rustig dagje, met zijn tweetjes of met paar vrienden skaten, ijsje eten dat soort dingen
|
vrijdag - vrij - stappen en naar vriendin.
zaterdag - 's ochtends werken, vriendin, computer, en 's avonds stappen. zondag - uitslapen, beetje werken, vriendin, pc. sporten
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
vrijdag avond nooit zo gek veel, gewoon naar wat vrienden toen lekker een pilsje nuttigen en ouwehoeren
zaterdag s'morgens werken en smiddags niks, s'avonds uitgaan/concerten of gewoon ergens met wat vrienden wat pils/jointjes wegtikken zondags uitslapen en s'avonds weer naar de kroeg met wat vrienden
|
's ochtends slapen, 's middags een beetje vervelen,
(forummen ed), 's avonds met vrienden weg. Zondag hetzelfde, alleen blijf ik dan 's avonds thuis..
|
Verwijderd
|
oude topic, omg
![]() Ik ga op vrijdagavond uit, zaterdag uitslapen en computeren/muziek luisteren..soms nog uit of naar vriend(en) zondag beetje huiswerk doen, computeren, muziek luisteren, soms naar men vriend. maar eig heb ik vaak maar 3 dagen les in de week, dus heb niet echt 1 weekend ![]() ![]() |
![]() |
|
met slapen, compjoeteren, en werken voor school
![]() als het een weekend met Boogie is dan is het eerder: met slapen, eten, drinken (bier ![]() ![]() ![]()
|
Zaterdags ga ik ff een uurtje altijd werken... en naar mijn opa en oma toe. Verder zit ik zaterdags te studeren en te computeren en 's avonds ga ik op stap
![]() Zondag sta ik rond half 12 op, ga ik sport kijken (het voetbal, want omdat ik zaterdag op stap was, heb ik dat zaterdag gemist ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dingen doen Verwijderd | 18 | 23-01-2013 15:47 | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |