![]() |
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/meeting/...ting.php?id=23
Zondag 14 april. Tijd: 14:00 uur. Plaats: Trefpunt, NS-station Utrecht Centraal. Trefpunt is een blauwe vlag die nooit zal wapperen omdat 'ie van metaal is. ![]() Recht voor de loketten, in de stationshal ('Tickets & Service'). je kreunt, zucht, gilt... (oeps verkeerde scherm ![]() ![]() Mij herken je iig aan een donkerblauwe pet met grote letters 'FBI'. ![]() ![]() Wie wel/niet komt: zet 't ff in de meetingmanager, adres ^. En willen de mensen die nu op 'misschien' staan ff besluiten of ze nou wel of niet komen? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf twijfel ik nog.. |
![]() |
||
Citaat:
Hey Collega, ![]() oh ja, ik kom misschien ook, wel ook wel 's zo'n meeting meemaken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Gruwels, jij reageert snel. (Zeker heel de tijd op F5 te drukken ![]()
|
sorry to interrupt, maar sister bliz, kijk hier eens:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=52356
|
![]() |
||
Citaat:
Het blijft een obstakel om het wat netter te melden. Bovendien heb ik 's ochtends nog een dienst waarin mijn achternichtje gedoopt wordt, ik weet niet hoelang dat gaat duren (zijn erna nog welkom bij nicht/neef thuis..) Daarvoor nog ff kijken :/
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het vandaag al aanspreekt, komt het misschien wat redelijker over dan op het laatste moment. Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Meeting..... Joshua | 50 | 20-08-2004 15:18 | |
Liefde & Relatie |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 116 | 31-05-2002 13:07 | |
Seksualiteit |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 31 | 08-04-2002 14:11 | |
Seksualiteit |
Meeting... Verwijderd | 52 | 04-04-2002 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Willen de meeting mensen zich even aanmelden bij de MeetingManager..!!??!! Verwijderd | 5 | 22-03-2002 10:21 | |
Seksualiteit |
Willen de Meeting Mensen zich even aanmelden bij de Meeting Manager !!??!! Verwijderd | 2 | 19-03-2002 21:04 |