Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Om 7 uur precies hoor ik de wekker van mijn broertje, dan word ik om half 8 uit mijn bed gegooid door mijn vader. Om kwart voor acht ben ik aangekleed, gedoucht en wel beneden en dan ontbijt ik met de krant. Dan nog even meekuppen en tanden poetsen enzo en dan nog een kwartiertje internetten als ik om 20 minuten over acht weg loop naar school.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Sta om 6:55 op loop eerst naar de computer ff kijken of ik mail heb. Ga naar de badkamer om alles te doen, kom daar om 7:25 uit kleed zich aan.
Kijkt of ze boeken mee moet nemen zo ja doet ze in haar tas. Nog ff computeren. (5 min) 7:45 benk beneden drinken pakken eventueel brood voor op school. 7:50 loop naar bushalte 7:59 bus komt. 8:16 uitstappen snel lopen 8:21 of 8:27 volgende bus en dan ben ik om 8:33 op school ongeveer. 9:00 begint eerste les Nooit eerste uur vrij |
![]() |
|
ik loop nu stage in de zorg
![]() 5:50 gat de wekker. 6:10 ga ik opstaan. 6:25 smeer ik snel een boterham. 6:30 ik fiets naar het station 6:45 ik ben op het station. 6:53 de bus komt. 7:00 ik ben op me stage. 7:15 mijn stage start,ik ga overdragen 7:30 ik ga mensen uit bed helpen en wassen. |
![]() |
|
![]() |
verschilt per dag.. de ergste situatie:
maandagochtend 4.45 opstaan, eten, wassen, aankleden, tas inpakken etc 5.35 door pa gebracht met auto naar bushalte 6.25 bij bushalte in bus stappen naar breda 8.21 de trein naar tilburg 8.36 in tilburg 8.45 op mn kamer aangekomen, tas snel uitpakken 8.55 naar bushalte 9.00 bus naar school 9.10 aangekomen op school 9.15 college begint ![]() beste situatie: hele dag vrij ![]() rond 12.00 eens opstaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij mij: 7.00 uur wekker: douchen, eten, haartjes, tandenpoetsen, make-upjes, 8.00 naar school....
|
![]() |
7 uur gaat wekker, maar daarna val ik standaard weer in slaap, tot kwart voor 8. is heel erg frustrerend, maarja. dan stap ik uit mijn bedje, loop naar de badkamer, kom er 5 minuutjes later weer uit, kleed me aan, zoek mijn boeken bij elkaar en stop ze in mijn tas, doe mijn armbanden/kettingen om, doe mijn haartjes, loop naar beneden (dan is het zo ongeveer kwart over 8), stop mijn eten in mijn tas, pak mijn fiets en dan ben ik om 5 voor half 9 op school.
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 |