Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 05:45
Frida
Frida is offline
Wat doen jullie voor je naar school/ werk vertrekt?

sbijbelen jullie de eerste uren en slapen jullie relaxed uit? Stressen jullie om toch op tijd op school te zijn? Computeren jullie ' s ochtens.uitgebereid ontbijt, en een tekenfilmpje na de douche? of eerder een uur in de badkamer verspelen?

Vertel vertel ...
Oud 16-04-2002, 06:19
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
erm.......ik val uit bed.....stap onder de douce, trap m`n computer aan, ga coputeren....ga tijdens het computeren eten......dan moet ik me haasten om niet te laat te komen
Oud 16-04-2002, 06:33
Dark Angel
Dark Angel is offline
errrr... wekker gaat om 6:30, sta op of suf nog even, om 7:25 de deur uit, trein van 7:40, op m'n werk om 8:20.

Of vandaag neem ik een trein later
Oud 16-04-2002, 06:43
Verwijderd
Krantenlopen, eten, aankleden en hup naar school

Ben nu alleen het 1ste uur vrij...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 06:45
SpiT
SpiT is offline
om 7.00 douchen, dan men haar doen, tandenpoetsen etc. en alsik tijd over heb nog ff computeren, om 8.05 ga'k naar school..
Oud 16-04-2002, 06:50
Boogie
Boogie is offline
opstaan, douchen, ontbijten, smsen en naar school
Oud 16-04-2002, 07:45
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Aangezien ik de laatste paar weken elke dag de eerste twee uur spijbel, kom ik rond half negen m'n bed uit. Vervolgens ontbijt ik even en ga een uurtje computeren. Daarna douchen, haren doen en op naar school...
Oud 16-04-2002, 08:06
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik sta meestal vrij op tijd op. Ik kan er niet tegen als ik 's ochtends moet gaan lopen stressen en haasten. Meestal heb ik als ik beneden kom nog een half uurtje om te eten, computeren, muziek luisteren en tegen die tijd ben ik wel wakker genoeg om aan m'n dag te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 09:49
Gothic
Gothic is offline
wekker gaat, blijft te lang liggen, staat op, gaat naar badkamer, kleed zich aan, gaat naar beneden, doet computer aan en pakt eten, eet, computert, doet lenzen in, zet msn uit, zet muziek aan, gaat naar boven, poetst tanden, gaat naar beneden, doet evt boeken in tas, zoekt schoenen en trekt ze aan, pakt jas, trekt jas aan, pakt drinken, doet in tas, doet tas op rug, en pakt fiets, fietst naar school...

Very interessant
Oud 16-04-2002, 16:18
Black Reina
Black Reina is offline
6 uur meestal wekker; sla m uit en slaap vedder waardoor ik me vervolges verslaap, dan denkik kga wel na t eerste uur naar school, stap onder de douche en kleed me aan doe me haar en make up, pak me tas in en ga zonder ete de deur uit, anders kom k te laat (naja da was k dan eigluk al wel maja) pak me fietsje en fiets 10 km naar school en slaap vervolges vedder onder de les
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:31
Monica
Monica is offline
Meestal tussen 7 en 8 uur eruit. Ontbijten, aankleden, wassen, tandenpoetsen, opmaken, tas inpakken, 15 minuten op de fiets naar school
Oud 16-04-2002, 16:31
de
de is offline
opstaan + naar school gaan
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:33
Amidala
Amidala is offline
Opstaan, eten, tas inpakken, douchen, tandenpoetsen, aankleden, fietsen naar school, zitten wachten tot de bel gaat.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:35
Piccola
Piccola is offline
Als de wekker gaat blijf ik altijd nog ff liggen. Dan kunnen er 2 dingen gebeuren:

1. Dat ff blijven liggen wordt wel erg lang, want ik val weer in slaap. Dan schrik ik even later wakker en moet me dan heel erg haasten om toch nog op tijd te komen. Dan douche ik me dus snel en spring dan meteen op de fiets. Dan eet ik dus niet!
2. Ik ga er na 5 minuten toch uit. Ik ga naar beneden en smeer brood en pak wat appelsap. Ga terug mijn bed in en liggend eet en drink ik alles op. Daarna spring ik onder de douche voor ongeveer 15 minuten. Dan aankleden, tandenpoetsen, make-up enz. En met dit alles ben ik 45-50 minuutjes bezig. Daarna jump ik op mijn fietsje en fiets in een lekker tempo naar school met een vriendin die ik onderweg tegenkom!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:49
Eva*
Eva* is offline
Om 7.20 uur gaat de wekker en dan blijf ik nog een half uurtje in m'n bed doezelen. Om 7.50 uur stap ik dus mijn bed uit en hijs me in m'n kleding. Daarna snel wat eten naar binnen werken en tanden poetsen. Om 8.15 stap ik op m'n fiets, want om 8.20 begint de les. Crossen dus.

De tijden kunnen een paar minuten afwijken en er missen ook enkele handelingen, maar anders wordt 't zo'n lang verhaal om iets onbenulligs.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:10
Onlyme
Onlyme is offline
6:10 --> wekker
6:12 --> douche
6:30 --> eten
6:45 -->bushalte
7:05 --> station
7:30 --> Lelystad
7:35 --> bus
7:45 --> werk
7:55 --> beginnen met werken

zaterdag ongeveer hetzelfde
Oud 16-04-2002, 19:12
Methuselah
Methuselah is offline
half acht opstaan, ontbijten, aankleden, wassen en tanden poetsen, schooltas klaarmaken, vertrekken rond tien na acht

soms: opstaan rond uur of zeven, douchen en dan ontbijten etc
Oud 16-04-2002, 20:03
droomkoningin
droomkoningin is offline
Om zeven uur of eerder wakker worden, tussen half acht en kwart voor acht opstaan, aankleden, eten, tandenpoetsen, muziek luisteren en om twintig op acht nara school
Oud 16-04-2002, 20:41
zozze
zozze is offline
zeven uur wakker
badkamer gaan
kleren aandoen
haar kammen
boekentas makuh
beneje gaan
eten
tanden poetsen
naar de kerk stappen
wachten op bus
op bus stappen
naar school rijde
Oud 16-04-2002, 20:44
flamez
flamez is offline
6:30 opstaan
6:31-6:50 - doesje
6:50 - 7:00 - tande poetsen, hare kammen
7:00 - 7: 15 - krant lezen
7:15-7:30 - bak muesli naar binnen werken
7:30 - 7:40 sigaretje roken
7:45 - 8:10 - naar school fietsen
8:10 - 12:00 in de les zitten waarschijnlijk

greetz

Flamez
Oud 16-04-2002, 20:46
boardbabe
boardbabe is offline
slapen....op de klok kijken (word automatisch om 7 uur wakker) .....mn moeder komt binnenstormen--'Wakker worden'- reactie= hmm.....slapen...op de wekker kijken....slapen....op de wekker kijken (enz enz. licht er maar net aan hoe laat ik het tijd vind om uit bed te gaan) in de spiegel kijken....morgenlijkse behoeftes doen...haasten..haasten..haasten...supersnel fietsen...te laat op school komen...boze blikken
Oud 16-04-2002, 21:38
MORTICIA
MORTICIA is offline
Altijd te laat wakker .. half slapend naar de badkamer .. nog steeds halfslapend omkleden .. en de rest.. dan zie ik dat ik te laat ben om nog normaal te ontbijten duzzz .. ach pak ik mijn fiets . en fiets ik op m/n gemak naar school .. ben toch te laat .. duzz da boeit nie zo !!
Oud 16-04-2002, 21:40
fruitmand
fruitmand is offline
ik kan niet geloven dat mensen al zo vroeg gaan puteren

ik luister tijdens het omkleden en makeup opdoen lekker naar muziek, ga daarna met de hond lopen, en daarna naar school
Oud 16-04-2002, 21:48
Shock
Shock is offline
Als ik 'vroeg' moet beginnen
7.15 uit bed, tas inpakken, wassen/scheren en de hele reutemeteut
7.35 eten en een paar koppen koffie drinken
8.00 naar school rijden
8.20 de fietsenstalling in
8.25 nog effe leuteren en soms leren tot 8.45
8.45 weer verder slapen
Oud 16-04-2002, 21:59
Unexplained
Unexplained is offline
Wekker gaat, ik rol mij nog een keer lekker om, te laat m'n bed uit, snel onder de douche springen om wakker te worden, even scheren, lenzen in, aankleden, haar doen, boterham met kaas ofzo wegwerken, en dan snel naar m'n werk
Oud 16-04-2002, 21:59
Joostje
Joostje is offline
groen
Oud 16-04-2002, 23:31
Diablos
Diablos is offline
ligt eraan hoelaat ik naar school moet maar normaal als ik om 8:30 moet beginnen is het 7:50 opstaan, wassen en tandepoetsen en rond 8:05 vertrekken...
Oud 18-04-2002, 08:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voordat ik naar school ga sta ik op, kleed ik me aan, pak ik mijn tas in, ga ik me wassen, scheren, puistjes verzorgen en tanden poetsen. Daarna mijn haren doen, boterhammen in mijn tas stoppen en schoenen aandoen. Verder nog wat door huis ronddwalen of de krant lezen of ff voor de TV zitten en dan naar school. Als ik tenminste het 1e of 2e uur les heb. Als dat later is, dan ga ik om half 9 nog ff wat studeren tot een uur voordat de school begint, dan mot ik weg om de trein te halen.
BTW ik ontbijt alleen als ik vrij heb, anders eet ik in de trein of op school. Door een gebrek aan tijd.
Oud 18-04-2002, 08:28
Qamra
Qamra is offline
6:45 wekker. Liggen tot 7:15 (1e uur les), 7:45 (2e uur les), 7:45 (3e uur les). Dan omkleden, opmaken.. Vervelen. Naar school..

En zoals nu (1e 2 uur vrij) ffies i-netten..
Oud 18-04-2002, 18:07
CoRnFlAkEs
CoRnFlAkEs is offline
ik sta op om 6.00 ga dan in den douche , kleed mij aan , ga eten en maak mjn huiswerk tot het 7.00 is en dan kijk ik nog een half uurtje tv en ben ik weg
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:09
Kat
Kat is offline
om 7 uur opstaan en tanden poetsen enzo, rond half 8 eten, ongeveer kwart voor 8 weg, 8 uur op school.
Oud 18-04-2002, 18:27
Somebody Special
Somebody Special is offline
Wakker worden
Oogjes open
Klok kijken
Muis bewegen zodat PC aanspringt
Computeren
Wc
Drinken
Doesjen
Oud 18-04-2002, 19:46
Verwijderd
uh
in bed blijven tot het niet langer kan
er uit
aankleden brood smeren eten tandenpoesten haar/hoofd
fietsen
op school

of kort gezegd
nix bijzonders
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:05
M@rco
M@rco is offline
Kranten bezorgen, douchen, ontbijten, tv kijken... heb er al een hele dag opzitten voor ik op school ben
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 01:00
maar
maar is offline
kwart voor 6 opstaan, douchen, kleren uitkiezen en aantrekken, toilet maken, met zn allen ontbijten, 7.15 naar school rijden
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 01:01
Verwijderd
Tot 12 uur uitmaffen, ontbijten met chips
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:40
xsten
xsten is offline
Wekker gaat, daarna nog 10 min. slapen en dan wakker worden.
Douchen, aankleden, tanden poetsen, lenzen indoen, opmaken, thee drinken, naar school.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:55
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef:
wekker gaat, blijft te lang liggen, staat op, gaat naar badkamer, kleed zich aan, gaat naar beneden, doet computer aan en pakt eten, eet, computert, doet lenzen in, zet msn uit, zet muziek aan, gaat naar boven, poetst tanden, gaat naar beneden, doet evt boeken in tas, zoekt schoenen en trekt ze aan, pakt jas, trekt jas aan, pakt drinken, doet in tas, doet tas op rug, en pakt fiets, fietst naar school...

Very interessant
Op ut lenzen indoen pesies hetzellufdu
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:00
amor
amor is offline
Nu zijn veel van mn lessen al afgelopen voor de rest van het schooljaar dus hoef ik nie zo vroe op te staan
Dus s'ochtends eerst uislapen, aankleden, lenzen indoen, paar happen ontbijt naar binnen werken en tanden poetsen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:34
Luca
Luca is offline
Om 7 uur precies hoor ik de wekker van mijn broertje, dan word ik om half 8 uit mijn bed gegooid door mijn vader. Om kwart voor acht ben ik aangekleed, gedoucht en wel beneden en dan ontbijt ik met de krant. Dan nog even meekuppen en tanden poetsen enzo en dan nog een kwartiertje internetten als ik om 20 minuten over acht weg loop naar school.
Oud 19-04-2002, 23:05
maar
maar is offline
Citaat:
Luca schreef:
Om 7 uur precies hoor ik de wekker van mijn broertje, dan word ik om half 8 uit mijn bed gegooid door mijn vader. Om kwart voor acht ben ik aangekleed, gedoucht en wel beneden en dan ontbijt ik met de krant. Dan nog even meekuppen en tanden poetsen enzo en dan nog een kwartiertje internetten als ik om 20 minuten over acht weg loop naar school.
Waaarom post je altijd in dat kleurtje? Val je anders niet op?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:57
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
opstaan 7 uur. wc, wassen, kammen, brood maken, brood eten, krantje lezen, luchie & deo opdoen, jas aan, 7.45 uur vouwfiets pakken, en de trein van 3 minuten later pakken.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 08:10
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Sta om 6:55 op loop eerst naar de computer ff kijken of ik mail heb. Ga naar de badkamer om alles te doen, kom daar om 7:25 uit kleed zich aan.
Kijkt of ze boeken mee moet nemen zo ja doet ze in haar tas.
Nog ff computeren. (5 min)
7:45 benk beneden drinken pakken eventueel brood voor op school.
7:50 loop naar bushalte
7:59 bus komt.
8:16 uitstappen snel lopen
8:21 of 8:27 volgende bus en dan ben ik om 8:33 op school ongeveer.
9:00 begint eerste les

Nooit eerste uur vrij
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 11:42
Ali G is de man
Ali G is de man is offline
6.35 gaat de wekker
6.45 ff kleren uitzoeken en aandoen
7.10 ff wat eten
7.15 tv kijken of computeren
7.50 klaarmaken om naar school te gaan
boeken pakken, smsen enc.
8.05 naar school
8.25 aangekome bij school
Oud 20-04-2002, 13:33
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ik loop nu stage in de zorg
5:50 gat de wekker.
6:10 ga ik opstaan.
6:25 smeer ik snel een boterham.
6:30 ik fiets naar het station
6:45 ik ben op het station.
6:53 de bus komt.
7:00 ik ben op me stage.
7:15 mijn stage start,ik ga overdragen
7:30 ik ga mensen uit bed helpen en wassen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 17:00
PV
PV is offline
verschilt per dag.. de ergste situatie:

maandagochtend
4.45 opstaan, eten, wassen, aankleden, tas inpakken etc
5.35 door pa gebracht met auto naar bushalte
6.25 bij bushalte in bus stappen naar breda
8.21 de trein naar tilburg
8.36 in tilburg
8.45 op mn kamer aangekomen, tas snel uitpakken
8.55 naar bushalte
9.00 bus naar school
9.10 aangekomen op school
9.15 college begint

beste situatie:

hele dag vrij om 9.00 ff journaal kijken en verder slapen
rond 12.00 eens opstaan.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 19:44
poecilotheria
poecilotheria is offline
7:24 wakker worden
7:30 aanfietsen
7:34 op de bus stappen (als ie een keer op tijd is)
Oud 20-04-2002, 19:55
grelifannetje
grelifannetje is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Krantenlopen, eten, aankleden en hup naar school

Ben nu alleen het 1ste uur vrij...
Dus je loopt kranten in je pyjama(?) ?

Bij mij:
7.00 uur wekker: douchen, eten, haartjes, tandenpoetsen, make-upjes, 8.00 naar school....
Oud 20-04-2002, 20:41
LittleLucille
LittleLucille is offline
mijn wekker gaat om 6.45 dan schrik ik meestal wakker om 7.30 en moet dan haasten, haasten, haasten, en haasten mijn vriedin komt me om 7.40 halen .... ieuwwww
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 20:53
punkyfish
punkyfish is offline
7 uur gaat wekker, maar daarna val ik standaard weer in slaap, tot kwart voor 8. is heel erg frustrerend, maarja. dan stap ik uit mijn bedje, loop naar de badkamer, kom er 5 minuutjes later weer uit, kleed me aan, zoek mijn boeken bij elkaar en stop ze in mijn tas, doe mijn armbanden/kettingen om, doe mijn haartjes, loop naar beneden (dan is het zo ongeveer kwart over 8), stop mijn eten in mijn tas, pak mijn fiets en dan ben ik om 5 voor half 9 op school.
Reageren

Regels voor berichten