Advertentie | |
|
![]() |
|
door rustig en kalm te blijven,
en vooral niet overhaaste dingen zeggen, waar ik later spijt van zou krijgen, want als jij iemand anders kwetst kwets je uiteindelijk hier je zelf ook mee... Ik ben denk ik het gevaarlijkste wanneer ik eerlijk en oprecht ben, aangezien ik me dan geen restricties op leg, en dus gevoelens weg laat, en zeker emoties ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik zie bij iedereen meestal zwakke plekken, ook bij mensen die ik niet echt ken. Maar je moet mij heel boos krijgen wil ik dat gebruiken. En als iemand me zo boos maakt, meestal scheld ik wat ofzo, ik zorg wel dat iemand zich schuldig voelt ofzo... licht er gewoon aan hoe erg iemand mij pijn doet of boosmaakt. Alhoewel, iemand heeft me een keer heel erg gekwetst en toen kon ik alleen maar ok zeggen, verder die persoon gewoon genegeerd, dat doe ik ook wel als iemand me boos maakt...
|
Als ik iemand al bewust zou willen kwetsen is dat alleen maar omdat die persoon mij heel erg heeft gekwetst, maar meestal negeer ik die persoon dan gewoon...het heeft weinig nut om uit 'wraak' weer terug te kwetsen...denk wel dat ik af en toe mensen onbewust kwets door bepaalde handelingen ofzo ..
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben niet onaardig ofzo, en ik baal ervan dat ik snel "fuck you" of iets in die catogorie zeg, maar ik heb het gewoon aangeleerd. Ik doe het zeker niet x-pres ofzo
|
Ik probeer mensen niet te kwetsen, want dan kom je al vaak uit op dingen zeggen die er niets toe doen of de ander nog bozer maken. Ik heb eigenlijk ook nooit ruzie, een conflict praat ik (meestal niet uit, maar ik praat wel) en die ruzie met mn broer, ik negeer hem gewoon, dan kan hij toch alleen maar onzin lullen
Ik scheld wel, maar dat is gewoon met 'standaard' scheldwoorden zoals 'trut'of 'eikel', lijkt me niet dat je daar echt door wordt gekwetst
|
Dan ga ik lullige opmerkingen maken.Niet zo snel een voorbeeld van te noemen op dit moment.Ja eentje, en is net van toepassing geweest.Ik mag niet bij mn vriend slapen vanavond.Vraagt mam waarom ik dat wil.Mijn antwoord: zomaar.Beginnen pap en mam daarover te zeiken.Vraagt pap 10 minuten later: Was *** gister nog hier? Ik: Ja.Zomaar.' En dan worden ze toch kwaad...
![]() En de rest van de dag negeer ik ze.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Er zijn vele manieren om iemand te kwetsen. De manier waarop ik het doe (als ik het al doe) hangt helemaal van de persoon en zijn / haar situatie af..
1 ding is wel: je wil geen ruzie met mij hebben, al helemaal niet als ik je beter ken. Aan de andere kant is het zo dat ik haast nooit ruzie heb en het ook niet zelf begin. Als je mij normaal behandelt, behandel ik jou ook normaal .. heel simpel ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Algemeen] Afwijzen & Afgewezen worden GroeneDag | 13 | 10-11-2009 22:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
sixpack (voor de meiden) meknow | 71 | 25-09-2009 15:09 | |
Liefde & Relatie |
hoe makkelijk kwets jij mensen? Shah of Blah | 49 | 04-11-2002 14:11 | |