Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Etten-Leur Breda Gilze-Rijen Tilburg West Tilburg 's Hertogenbosch (Sneltrein) Oss (Wijchen, alleen op zondag-ochtend) Nijmegen Elst Arnhem Dieren Zutphen (Stoptrein) Deventer (Olst, om de 60 minuten) (Wijhe, om de 60 minuten) Zwolle ![]() Ken nog heel wat routes hoor... Nijmegen (Stoptrein) Elst Arnhem Arnhem Velperpoort Arnhem Presikhaaf Velp Rheden Dieren Brummen Zutphen Klarenbeek (Stoptrein) Apeldoorn Zutphen Oldenzaal (Stoptrein) Hengelo West Hengelo Delden Goor Lochem Zutphen Winterswijk (Stoptrein, Syntus) Winterswijk West Lichtenvoorde-Groenlo Ruurlo Vorden Zutphen Zutphen (Intercity) Deventer Apeldoorn Amersfoort /Amsterdam Centraal /Amsterdam Zuid-WTC - Schiphol Zutphen (Intercity) Deventer Apeldoorn Amersfoort Utrecht Centraal /Gouda - Voorburg - Den Haag Centraal /Rotterdam Alexander - Rotterdam Centraal Jawel, Zutphen als beginstation van Intercity's. Echt waar. ![]() Maar ik stop al, dit gaat te ver. ![]() ![]() Tenzij je nog wat routes wilt horen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
k kan me nog herinneren dat er een keer broekie was, ofzo. die doodleuk deed alsof ie aids had en er toen opeens niet meer was... er zat een heel complot bij die dood leuk meededen. uiteindelijk was ie OPEENS terug en was ie springlevend! hij deed het omdat zijn vriendin jaloers was...
hoe weird kunnen mensen zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja.. dat was zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer triest ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Liefde & Relatie |
weekendrelatie & elkaar missen doordeweeks vrancken_anke | 21 | 21-01-2007 01:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
iets goed mis met m'n voet Gothic | 18 | 02-10-2004 09:11 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 |