Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2002, 11:49
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik ga voor Zwitserland voor de bergen, de natuur, de cultuur, de rust. In de zomer dus, kamperen; 15 km. van St. Moritz. Unieke locatie.

In de winter naar Italie, vlak bij Trento. Skieen met uitzicht op het Lago di Garda. Better than sex.
Maar ook wel eens andere gebieden. Meestal ga ik om het jaar daarheen: '96, '97, '99, '01, en als alles volgens plan gaat in '03 weer. 3km zwart... 7km blauw... en... 41km rood.

Én, welk land zou je níet heen gaan?
Ik zou niet naar de bekende toeristenplaatsen van Frankrijk en Oostenrijk gaan, zoals 'Les Deux Alpes', 'Avoriaz', 'Gerlos', etc.
Dáár zul je mij niet zien. Ik ga voor het skieen, niet voor uitgaan. Geef mij liever een écht mooi skigebied, liefst rood. Dan mag het dorpje/stadje verder doodstil zijn qua uitgaansgelegenheden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2002, 11:59
heavinly
heavinly is offline
k Ben nog maar in 1 land op wintersport geweest, Noorwegen. Wel eens in Oostenrijk geweest, maar dat was in de zomer.
Noorwegen is echt suuuuuperduur, heel erg.. maar goed, mn ouders betaalden toen, dus ik had dat helemaal nooit in de gaten. Is wel een heel mooi land, maar ik denk niet het optimale wintersportland. Maar ik zou niet naar die hele bekende plaatsen willen eigenlijk waar het een 2e Nederland is ofzo. Nee, dan is Noorwegen wel beter!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:54
Piccola
Piccola is offline
Italië!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:17
beuk
beuk is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Better than sex.
Wat weet jij ervan?
Oud 02-05-2002, 13:35
Verwijderd
Oostenrijk ben ik een paar keer geweest.
Ben niet in andere landen geweest om te wintersporten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten