Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat soort shit verspreidt zich altijd via de meest rare mail..volgens mij zijn er van die klez.h nu 20 'nep'mailvarianten bekend, variërend van viruswaarschuwingen tot 'Free Asians in your mail' ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb tot nu toe maar 1 keer een virus gehad en een paar keer een virusmail. Ik had toen mijn virusscanner bijna een jaar niet geupdate (wist niet eens dat dat kon
![]() ![]() ![]() Ik check trouwens ook regelmatig voor spyware. Erg handig.
|
Nee alleen een berg spyware waar een gemiddelde computernerd misselijk van wordt..
Maar daar doe ik ffies niets aan (over een maandje gaat me pc leeg, totaan de hardware toe.. Nieuwe HD.. Heeft geen nu om NU op te ruimen ![]()
||
![]() |
Citaat:
het is nu verwijderd, maar ik ben een of ander vitaal bestand van windows kwijt, nog maar even zien hoe ik dit ga oplossen ![]() Zal ook wel weer een paar dingen opnieuw moeten installeren, die zijn aangetast, het dingetje had zich namelijk best wel diep genesteld. Ennuh...ik heb die zooi verwijderd via het netwerk. Mijn virusscanner deed het dus niet meer door dat virus (daar zorgt het oa voor, dat Norton niet meer werkt) dus heb ik het via de scanner van beneden er allemaal af moeten halen ![]() |
![]() |
|
Eh dat lukt je echt wel
![]() Ik heb 1 keer een virus gehad, maar dat was er ook heel snel weer af, want ik kreeg op tijd een melding.. Ook was de comp een tijd zo ontzettend sloom, niks opende die nog, of het kostte de grootste moeite en het stikte van de blauwe schermen. Kregen we te horen dat het geen virus was, maar dat we het ding zelf half om zeep hadden geholpen ![]() ![]()
|
jah afgelopen weekend nog
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Mijn eerste en laatste virus was in 1995, toen ik nog nieteens internet had
![]() Verder heb ik nooit een virus gehad. Heb ook geen virusscanner, vroeger wel maar ik heb echt nog nooit een virusmelding gekregen, behalve van overduidelijke mailtjes die ik sowieso niet zou openen. Spyware had ik wel, maar Ad-aware doet z'n werk goed dus voorlopig ben ik daar ook vanaf ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ennuh, wat heb je nu trouwens weer voor een probleem met smiles die in een zwart vakje verschjinen op msn?? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vraag me altijd af hoe je dit soort dingen voor elkaar krijg. Ik ben moenteel mijn computer eens heerlijk aan het schoonmaken, programmaatje eraf gooien die ik nooit meer gebruik enzo (Starwriter, RedAlert, Constructor, allerlei, DVd-programaatje en allerlei andere zooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk hulp te krijgen nu, vraagt ie zich alleen af hoe ik het doe.. Weet niet, verkeerde knopjes gebruiken, denk ik :/
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(die blij waren dat ik melde waarvoor hun nieuwe pc's hadden gekocht.) verder zit er regelmatig wat bij men meel maar daadwerkelijk geinfecteerd niet meer, mijn broer en susje wel. maar norton doet ut goed, bij ons.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Computer doet raar O RLY | 2 | 02-11-2012 21:03 | |
Software & Hardware |
Mijn computer doet raar. Verwijderd | 3 | 05-07-2012 16:31 | |
Software & Hardware |