Advertentie | |
|
![]() |
|
wat heb je vanavond gegeten?
rijst met kip en spinazie (is zuidafrikaans) wie zou jij een kus willen geven? Yvonne, heft geen reden bij lijkt mij ![]() op hoeveel vierkante meter staat je huis? alleen het huis 60, met tuin 120 met hoeveel mense wonen jullie thuis? met 2 als je mezelf meereken bakken jullie ook wel eens iets? ja, ben soms wel ben vanavond trouwens aangebakken geweest door actie om het fototopic weg te halen ![]()
||
Citaat:
|
niks... hele dag nog niet ![]() wie zou jij een kus willen geven? Matthijs op hoeveel vierkante meter staat je huis? zou t begod niet weten met hoeveel mense wonen jullie thuis? 2 bakken jullie ook wel eens iets? we zijn al meer dan een half jaar van plan om weer us een keer een cake te bakken... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat heb je vanavond gegeten?
Deense kalfssoep, varkensrollade met rode wijnsaus, sla, boontjes, friet, ijstaartje Wie zou jij een kus willen geven? Right now? Rosanne, en 'r heel stevig vasthouden ![]() Op hoeveel vierkante meter staat je huis? Geen flauw idee. Met hoeveel mense wonen jullie thuis? Vier. Bakken jullie ook wel eens iets? Ja. Was that it? |
![]() |
|
![]() |
Italiaanse soep, stokbrood en kaasjes wie zou jij een kus willen geven? uhm.. ![]() op hoeveel vierkante meter staat je huis? Keine Ahnung.. met hoeveel mense wonen jullie thuis? 3 mensen bakken jullie ook wel eens iets? Vanmiddag pannekoeken voor mijn zus en mijzelf ![]() |
![]() |
|
wortels, kip en aardappels wie zou jij een kus willen geven? Een aantal mensen, 3 van school, nog iemand van msn, ik ga hier niet details maar... op hoeveel vierkante meter staat je huis? geen id met hoeveel mense wonen jullie thuis? meestal 2, soms 3 bakken jullie ook wel eens iets? Pannenkoeken ![]()
|
![]() |
ik ga zometeen witlof uit de over eten met puree en een tartaartje.. en als toetje: straciatella yoghurt wie zou jij een kus willen geven? sander en marco en mick op hoeveel vierkante meter staat je huis? weet ik veul.. met hoeveel mense wonen jullie thuis? 3 en in het weekend 4 bakken jullie ook wel eens iets? ja ik bak elk weekend een taart of cake.. |
![]() |
|
Nog niks... ![]() wie zou jij een kus willen geven? Niemand ![]() op hoeveel vierkante meter staat je huis? Geen idee... met hoeveel mense wonen jullie thuis? 3... bakken jullie ook wel eens iets? Ja, patat... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zoals bijna elke avond. Grieks,deze keer Witte rijst met druivebladeren en gatiko wie zou jij een kus willen geven? Secreetje ![]() op hoeveel vierkante meter staat je huis? Huis = 250 m2 bedrijf is 1000m2 met hoeveel mense wonen jullie thuis? 4 soms 6 bakken jullie ook wel eens iets? Ja, elke avond
|
Asperges, aardappels, en vlees ofzo wie zou jij een kus willen geven? Een goede vriend van mij en die eikel van een Maurice op hoeveel vierkante meter staat je huis? Weet ik niet met hoeveel mense wonen jullie thuis? 4 bakken jullie ook wel eens iets? Pannenkoeken
|
Nasi met pindasaus ![]() wie zou jij een kus willen geven? Joyce ![]() ![]() op hoeveel vierkante meter staat je huis? ik schat het zo op 700/800 vierkante meter ![]() met hoeveel mense wonen jullie thuis? 5 bakken jullie ook wel eens iets? Patat he ![]() Genesis |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteravond: witte bonen in tomatensaus ofsow.. aardappels.. vegetarisch schnitzel ofsow.. wie zou jij een kus willen geven? mun vriend.. op hoeveel vierkante meter staat je huis? *weetnie* met hoeveel mense wonen jullie thuis? 4 bakken jullie ook wel eens iets? soms.. |
![]() |
|
gisteravond: pizza! wie zou jij een kus willen geven? mezelf natuurlijk op hoeveel vierkante meter staat je huis? geen idee met hoeveel mense wonen jullie thuis? 5 bakken jullie ook wel eens iets? Ja.
|
De avond is nog niet begonnen en ik weet niet wat ik vanavond ga eten. wie zou jij een kus willen geven? ... op hoeveel vierkante meter staat je huis? Ik weet niet, zou 50 kunnen? met hoeveel mense wonen jullie thuis? Hm, da's een beetje vaag hier. Vier ofzo. bakken jullie ook wel eens iets? Zelden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #2 marcieoko | 500 | 31-07-2013 01:11 | |
Beleidszaken |
Antwoorden op vragen n.a.v. vorige beleidsdiscussies WolterB | 2 | 15-01-2013 17:44 | |
Beleidszaken |
[S&M] Subfora toevoegen? Verwijderd | 25 | 12-07-2006 12:46 | |
Lifestyle |
Vegetarier worden --> pubertijd Verwijderd | 300 | 17-07-2003 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Geen gedicht, een opmerking/vraag. Whatever. Verwijderd | 24 | 17-01-2002 20:23 |