Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 20:58
Slaughterer
Slaughterer is offline
Het schakelaartje achter mijn aan/uit-knopjedoet het niet helemaal meer, wel nog een beetje Nou heb ik (lees: mijn vader met zijn magische foefjes) dat kastje uit elkaar gehaald en het schakelaartje losgesoldeerd. Morgen ga ik maar naar de knopjesboer, kijken of ze nog iets hebben.
Ik zal maar niet uitwijden over het snoertje en stekkertjes voor tussen mijn pc en radio...

maarja, eigenlijk hoop ik stiekum dat ze het knopje niet hebben, dan heb ik een goed excuus om andere boxjes aan te schaffen

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je eigenlijk baaltomdat iet skapot gaat ofzo, of iets mislukt, maar dat het eigenlijk ook best wel leuk is omdat je iets veel beter kan krijgen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 21:00
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
Slaughterer schreef:
blablabla.. jezus wat een gaar verhaal weer..

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je eigenlijk baalt omdat iet skapot gaat ofzo, of iets mislukt, maar dat het eigenlijk ook best wel leuk is omdat je iets veel beter kan krijgen?
Nee ik heb dat nooit, want ik krijg het niet nieuw.. Dus kan maar beter zuinig op mijn spullen zijn..
Met citaat reageren
Verwijderd
Dikwijls

Met computers, auto's, TV's, radio's .. etc, etc
Met citaat reageren
Shock
Shock is offline
ligt eraan of ik geld heb... als ik geld heb vind ik het nooit zo erg omdat het dan tenminste eens gebeurt, als ik geen geld heb baal ik dat ik ff moet wachten voordat ik dan ns wat anders ga halen, maar aan de andere kant ben ik weer blij, ook omdat het anders simpelweg niet gebeurt
Oud 10-06-2002, 21:01
de
de is offline
Ja,

er zat een onwijze pin in de achterband van mijn scooter
die moest dus gemaakt worden
zeg ik terloops tegen mijn pa: 'voer hem dan gelijk een beetje
op...

\/
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:01
Verwijderd
Citaat:
DaaF schreef:
Nee ik heb dat nooit, want ik krijg het niet nieuw.. Dus kan maar beter zuinig op mijn spullen zijn..
Ik ben wel zuinig op mijn spullen .. maar desalniettemin kan iets negatiefs ook leuk zijn. Vaak denk ik dan "hmm, ik was eigenlijk toch aan een nieuwe toe" .. en dan koop ik het gewoon

Maar ja, ik hou ook altijd geld in reserve voor calamiteiten..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:03
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik ben wel zuinig op mijn spullen .. maar desalniettemin kan iets negatiefs ook leuk zijn. Vaak denk ik dan "hmm, ik was eigenlijk toch aan een nieuwe toe" .. en dan koop ik het gewoon

Maar ja, ik hou ook altijd geld in reserve voor calamiteiten..
Ow ik weet eigenlijk ook wel een voorbeeld... Onze auto werd laatst in de prak gereden. Totaal niet onze fout. Maar nu moesten we wel een nieuwe auto.. Eerst zouden we 2de hands kopen, maar uiteindelijk op mijn advies toch een 206 gekocht.. En over een half jaartje ofzo heb ik me rijbewijs.. Dus dat is wel relaxed..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb liever dat ik beeld heb in plaats van geluid. Bekijk het dus van de positieve kant
Oud 10-06-2002, 22:42
Verwijderd
Er zijn hier genoeg dingen die kapot beter af zouden zijn dan 'heel'. Gingen ze maar kapot, dan konden ze vervangen worden.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 23:16
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik heb juist mijn PC hersteld, en blijkbaar werkt ie weer, want anders kon ik dit niet posten.. Jaja, met een schroevendraaier enzo.
Oud 11-06-2002, 00:29
rockyj
rockyj is offline
Ik moet echt alles zelf betalen, dus meestal als er iets kapot gaat, krijg ik er iets slechters voor terug
Oud 11-06-2002, 12:18
Luca
Luca is offline
Er reageren hier alleen maar jongens op. En ik heb dat btw nooit.
Reageren

Regels voor berichten