Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uh-oh..
Nouja, vandaag met drama moesten we even oefenen of we wel nep konden vallen, improvisatie ofzo, dus ik rende met een meisje naar de gang, zij viel, maar dat zag er niet echt genoeg uit, en toen dacht ik, van 'HEE, dan ga IK toch gewoon door m'n enkel!' Met als gevolg dat dat echt gebeurde.. *autsj* Verder heb ik 3 keer een deur in de trein tegen m'n kop aangekregen, omdat ik 'm verkeerd openduwde ofzo, maar ik dacht ECHT dat die dingen 2 kanten opkonden. ![]() En.. Heb ik nog iets stoms gedaan? Ohja, met een rokje achterop gesprongen op een fiets, en dat lukte dus ehmz.. niet. Ennu zit er een scheur in dat rokje. *snik* |
![]() |
|
ehm....
met een vriendin liggen stuntelen op de skates omdat we gewoon TE langzaam gingen over zo'n rotweg met allemaal steentjes ![]() net zolang doorgaan tot ik weer es ![]() ![]() enne.. geen jas aandoen naar school toe en dan merken dat t op de terugweg regent... ![]() ![]()
|
![]() |
1) 't uitmaken met m'n vriendje
2) een beetje te relaxt op een leren stoel hangen toen net de ouders van m'n oppaskindjes thuiskwamen (*stommel* "haaai"*kruipt uit stoel*) 3) op t forum zitten terwijl ik morgen om half 8 m'n bed uitmoet..
|
In willekeurige volgorde:
1) 'hai' zeggen tegen die leuke jongen. 2) op mijn werk keihard 'kinderen voor kinderen'- muziekjes zingen door de headset. 3) een set-up van 07.00 accepteren.
|
1) in de verkeerde metro stappen (en die metro neem ik toch echt elke dag...
![]() 2) nadat de wekker gegaan was, gewoon weer in slaap vallen 3) bij een sollicitatie-gesprek m'n rijbewijs meenemen, als identificatie, terwijl die man duidelijk had gezegd, dat alleen een paspoort of ID goed was... ![]()
|
1/ om 7 uur opgestaan
![]() 2/ met een grote zwaai de ijskast willen opentrekken die kapot is, dus had ik alleen het handvat in mn hand ![]() 3/ om drie uur had ik zin in iets om te eten; maar ik ben vergeten naar de winkel te gaan dus er was niets => ik naar fituur om pakje friet. pfrt, ik heb zo geen onthoudingsvermogen ![]()
|
![]() |
|
![]() |
1) Bij 'inkomend' op mijn mobie mijn vriendje zien staan, opnemen, zeer expliciet liefkozend taalgebruik uiten, er dan achterkomen dat het een huisgenoot van hem is...
2) Mijn uittreksel van mijn o zo belangrijke tentamen van morgen kwijtraken BOEHOE 3) Mijn eigen huisgenoot vertellen dat ik toch niks zou voelen als hij me een kopstoot zou geven (en auw!!) 't was me het dagje wel weer... hebt medelijden...
|
Waarom uitgerekend vandaag dit topic?!
![]() 1. Met een vriendin naar het uitzendbureau gaan. Zij dacht dat we daar voor mij naar binnen gingen en ik dacht dat we daar voor haar naar binnen gingen. Na eerst een poosje zwijgend daar te hebben gestaan, begonnen we te ruziën over wie er nou wat wilde zeggen en zijn daarna maar het uitzendbureau uitgelopen. Dat was érg gênant. 2. Mijn fiets laten vallen waar mijn tas op zat met alle boeken van het afgelopen schooljaar, die ik terug naar school moest brengen. 3. De aandacht van een groepje mensen trekken door iets onboeiends te zeggen. ![]() |
![]() |
|
1. Met de paraplu aan mijn stuur door de stromende regen naar school fietsen
2. Mijn pauze verspillen door op mijn mentor te wachten, ik dacht gehoord te hebben dat ik naar hem moest komen om een uur terug te komen omdat ik mijn boeken voor de derde keer niet bij me had. Bleek het uiteindelijk pas voor de tweede keer te zijn 3. Nog niet begonnen aan mijn Nederlands schrijfopdracht
|
1. Uit bed komen
2. Niet aan willen kleden (zul je zien dat er zo iemand aan de deur komt ofzow, is al eens vaker voortekomen) 3. .... komt vanmiddag ![]()
|
![]() |
|
|