Advertentie | |
|
![]() |
|
wat een hoop engeltjes hier
zeg dan gewoon dat je ff nix weet... een vriend van mij verteld net dat ie wel eens iemand met zn kop opt asfaltt heeft geslagen ![]() (btw tis geen hooligan, twas in groep 8 en nu doet ie UvA) ik denk nog ff na....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iets gemener: iemand die mij vaak treiterde had voor zijn verjaardag net sinds 2 dagen een nieuwe fiets gehad waar hij apetrots op was. Die flikkerde ik dus gelijk de sloot in voor zijn ogen ![]() Dat was toen ik in groep 7 zat .. maar nog lang niet het gemeenste wat ik gedaan heb ![]() Meer vertel ik dan ook niet ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmzzzzz, ik kan zo gauw niks echt heel gemeens verzinnen.... toen ik een jaar of 11 was had ik een tijdje veel ruzie met m'n broer, ik sloeg hem dan altijd heel hard in z'n gezicht ghihi, opzich is dat denk ik toch een van de gemenere dingen (hij leerde het me algauw af...... hij zat op judo
![]() ![]()
|
![]() |
ohja, nog iets gemeens van mij, een feestje voor je verjaardag geven en dan tegen iemand die je niet uitnodigt zeggen dat je geen feestje geeft
![]() ![]()
|
op dit forum: nix.. op andere fora: mjah, beetje lopen kloten met moderators, ruzies hebben.. dat soort dingen.. irl: waarschijnlijk dat k nog wel ns ruzie heb met n vriendin, dan kan k echt heel ievul zijn
![]()
|
op een boot toen we naar engeland gingen heb ik iemands mailbox gewist
![]() ![]() het was een grote boot met ook een inetcafe en ik zat daar dus effies. ik log zo in en toen drukte ik een keer op vernieuwen en toen kwam ik in een mailbox van een ander. ![]() die had niet uitgelogd ofzow ![]() hij had maar 2 mailtjes dus ik heb ze gewist ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
nou eh... dit is geen RL en geen forum, maar ik had een keer met mijn vriendin afgesproken dat zij een heeeel lullig mailtje over een vriend van ons aan mij ging sturen, omdat we wisten dat hij het wachtwoord van mijn mail had en hij er weleens in zat te lezen. Hij had ook zonder dat zij het wilde in haar mail gelezen, dus had zij dat mailtje geschreven en dan helemaal onderaan na een stukkie scrollen uitgelegd dat het een geintje was.
En toen zat ik met hem op msn terwijl hij had zat te lezen, en hij schelden en schelden, en aan het eind kwam hij erachter dat het een grap was, maar toen had ik het gesprek al opgeslagen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Jezus, wat ben ik kut! ![]() ![]() Mjah, verder ben ik altijd lief hoor! ![]() ![]() |
![]() |
|
gemeen.. ach, ik ben niet enorm gemeen. maar ik hou wel van een beetje stoken
![]() zo heb ik laatst expres met de beste vriendig gezoend van een meisje dat me leuk vond (maar die had ook lullig tegen me gedaan, dus het was gerechtvaardigd ![]() maar in principe ben ik niet iemand die er allerlei vergeldingsacties op nahoudt ofzo...
||
Citaat:
Ik kan zelf zo snel niks bedenken, ben ook maar zelden echt gemeen; kan wel bitchy zijn, maar niet echt gemeen. |
![]() |
|
het op msn uitgemaakt omdat ik geen zin had om 28 euro te betalen om hem te zien en het dan uittemaken en bestwel heel erge gemene opmerkingen maar ja als de medemens niet aardig is voor mij ben ik dat ook nie voor hem!
![]()
|
whaha ik neem graag mensen in de maling...en ik laat nog welles mensen struikelen enzo heel flauw maar wel grappig..vorige x had ik een meisje uit mn klas wijsgemaakt dat we naar school moesten (dat was niet zo) en ze is nog gegaan ook...en egt lullige dingen hou ik maar voor me
|
vorig jaar heb ik op school bij een vriendin een liefdesbrief die ik zelf had gemaakt met een oerlelijke foto van een jongen bij haar in de tas gestopt. En heel de aula wist ervan, dus iedereen meespelen! en ze geloofde het allemaal. Met valentijn kwam ze erachter dat ik het was
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je Verwijderd | 500 | 27-02-2013 06:11 | |
De Kantine |
Al vragende wordt men wijs. Nummer zes. Verwijderd | 500 | 25-08-2010 19:21 | |
De Kantine |
Stel-een-vraag Verwijderd | 500 | 20-02-2010 12:05 | |
De Kantine |
vraag maar raak Verwijderd | 500 | 16-11-2008 12:26 | |
De Kantine |
Vragenvuur #2 Ske* | 499 | 31-01-2007 10:08 | |
De Kantine |
Het grote vraag de volgende poster alles wat je diegene altijd al wilde vragen topic. Verwijderd | 499 | 12-07-2003 12:51 |