Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 11:38
rob85
rob85 is offline
hoi mensen ik moet voor Nederlands discusieren met een gropeje over het onderwerp reality tv (irritant onderwerp) nu is het probleem ik ben tegen, maar ik heb maar 1 argumnent en daarmee wordt ik er zo uitgepraat en krijg ik een 5 kunnen jullie mij astublieft helpen met argumenten te bedenken alvast bedankt!!1!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2002, 11:54
Garp
Garp is offline
Reality-TV bestaat volgens mij niet echt: mensen reageren altijd anders met een camera in de buurt. Neem Big Brother: die mensen weten dat er constant camera's op hen gericht staan, dan ben je wel errug goed als je je niet iets anders gaat gedragen. Zelfde bij bijvoorbeeld De Bus, Gevaar op de Weg en The Bar etc.
Alleen reality-TV in de vorm van 112-weekend enzo lijkt ergens op, alleen interesseren die programma's me echt niet. Beetje kijken (en genieten?) van andermans leed....
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 13:01
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Lijkt me DK-spul.

Actualiteit & Nieuws --> De Kantine
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 13:04
Talon
Talon is offline
de mensen die daaraan meedoen zijn gewoon niet goed wijs.
dus dat zullen ze in het dagelijkse leven ook wel niet echt zijn..

als voorbeeld die ruud uit BB1, die vent zat altijd met zijn ogen dicht enz.. ja is ook niet gek als je zijn vrouw zag..
daar zou iedereen een trauma van krijgen..
en maar roepen over 'knuffeluh', gewoon iemand die vaak overspel wil plegen.
en dan zit je in principe wel goed bij een realit show, want dat zien ze graag.. lever kijkcijfers op
Zo heel veel verschillen sommigen niet met of zonder camera.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die overdreven gaan reageren...

hm, dit is ook maar zinloos gelul eigenlijk
Oud 23-06-2002, 13:06
Joanie
Joanie is offline
Als je tegen Reality-TV bent, weet je vast wel meer als 1, want anders zou je ook dingen moeten weten om er vóór te zijn, toch?
Ik moest 1x discussieren over zakgeld... Nou, DAN kan je pas lachen..
Bij discussies gaat het erom, ookal heb je maar 1 standpunt of argument, dat je blijft praten, dat ene argument benadrukt. Oftewel: op alles wat ze zeggen kom jij met van: maaaaaaaaaar... ofzo... (werkte bij mij ook, had wel een 9 )

Maarja, tis zo: reality tv = fake. tis allemaal besproken, behalve 112 weekend, zoals Garp zei
maar goed, ik draaf door...

Succes~!
Oud 23-06-2002, 13:26
beuk
beuk is offline
je kunt in ieder geval de dingen bedenken die er voor pleiten, en daar tegenargumenten verzinnen.. dat helpt ook goed.
Oud 23-06-2002, 13:39
italianboy
italianboy is offline
*wat voegt het toe aan het dagelijks leven van de mens

*het stimuleert indirect het gebruik van camera's in het dagelijks leven, ik bedoel daarmee camera's op straat; niet iedereen is daar van gediend; maar door reality tv wordt het gewoner.

*Het kan traumatische gevolgen hebben voor slachtoffers of nabestaanden van slachtoffers als er een camera team bovenop het ongeluk staat en ze het later "zelf" terug kunnen zien hoe ze erbij lagen.

*Reality tv laat vooral de slechte kant van de maatschappij zien. En dan heb ik het niet over BB en de Bus. Reality tv beïnvloedt ons beeld over de samenleving waarschijnlijk negatief. Wat het gevoel van onveiligheid weer versterkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten