Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2002, 14:52
zjempoow
zjempoow is offline
het is genoeg geweest! ik kan er niet meer tegen en als het nog 1 keer gebeurt dan gaat er iets gruwelijk fout.

gedurende een periode van 15 maanden heb ik een relatie met een heel mooi en lief meisje. Ze is het liefste meisje dat ik ken en ze doet letterlijk geen vlieg kwaad (hardcore vegetarisch vandaar). Nu is mijn vraag en de reden van mijn welgemeende uitspatting hier boven de volgende. WAAROM MOET ZO'N KIND ALTIJD LASTIG GEVALLEN WORDEN DOOR TURKEN EN MAROKANEN?

het arme ding kan nog geen 3 meter door de straat langs de kroegen lopen zonder lastig gevallen te zijn of bij haar kont gepakt te zijn. in 99% van de keren dat dit vervelende verwerpelijke geval zich voordoet gaat het om turken of marokanen. naast het uitspreken van mijn woede hierover vraag ik ook af waar dat nou helemaal aan zou kunnen liggen. met antilianen, chinezen, joden, filipijnen, mongoliers, ofzo heb ik dit nooit meegemaakt dus waag het niet me een racist te noemen. Ik snap er geen zak van maar het is afgelopen. de volgende keer dat ik zoiets meemaak kan die smerige handtastelijke eikel een kapot geslagen glas in zijn schaamstreek verwachten!

na het lezen van dit stukje zal een of ander achterlijk typje zich wel geroepen voelen een reactie te typen waarin hij mij becritiseerd en me voor racist uit maakt, ga gerust je gang ik ben er op voor bereid en we spreken mekaar wel weer wanneer jij een vriendinnetje hebt.
Oud 24-06-2002, 14:54
Somebody Special
Somebody Special is offline
Allemaal erg voor je maar ik denk niet dat de Kantine de juiste plek hiervoor is.

Sterkte iig
Oud 24-06-2002, 14:57
Joanie
Joanie is offline
Kwil nie vervelend zijn, maar die mensen pakken echt niet alleen jouw vriendin... Ik ben echt niet miss universe en als ik door heb ik er ook last van...
Dus je moet zeuren, laat maar duidelijk merken dat het jouw vriendin is... werkt veel beter!
Oud 24-06-2002, 14:57
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Ja...wat is nu de werkelijke uitspatting?

a. Mijn meisje wordt betast.

b. Buitenlanders zijn viezerikken.

c. Mijn meisje wordt betast door buitenlandse viezerikken.

d. Ik wil ruzie.
Oud 24-06-2002, 14:58
Hermes
Hermes is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:

d. Ik wil ruzie.
Ik ga voor b
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 15:01
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Joanie schreef:
Kwil nie vervelend zijn, maar die mensen pakken echt niet alleen jouw vriendin
Ik wil best vervelend zijn: "die mensen" zijn echt niet de enige mensen die "pakken"...
Maarja dit topic moet waarschijnlijk zijn racistische tintje behouden.
Oud 24-06-2002, 15:31
BBEM
BBEM is offline
en waar slaat die titel op ?
gore turken moeten buiten leven ?
Oud 24-06-2002, 15:39
zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
Joanie schreef:
Kwil nie vervelend zijn, maar die mensen pakken echt niet alleen jouw vriendin... Ik ben echt niet miss universe en als ik door heb ik er ook last van...
Dus je moet zeuren, laat maar duidelijk merken dat het jouw vriendin is... werkt veel beter!
ohwja... dat heb ik inderdaad nog nooit geprobeerd wat denk je nou zelf?
Oud 24-06-2002, 15:40
zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:

d. Ik wil ruzie.
lijkt je dat een zinnige vraag ja? lees me stukje nog een keertje door
Oud 24-06-2002, 15:41
zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
BBEM schreef:
en waar slaat die titel op ?
gore turken moeten buiten leven ?
niejecht zin om een serieuze reactie op te geven. wel leuk gevonden
Oud 24-06-2002, 15:43
Verwijderd
Ja, het zijn vaak ettertjes.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 15:50
paul's herberg
paul's herberg is offline
Als dat zo is ga je toch aan zijn vriendinnetje als ie die heeft zitten?? als hij het mag mag jij het ook!

toch?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 15:55
Li
Li is offline
wel meerdere meisjes hebben er last van, maar ja wat doe je er tegen he...
Als je die gast op z'n bek ramt, heb je een grote kans dat de volgende dag een heel legioen voor je deur staat.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 18:02
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
zjempoow schreef:
het arme ding kan nog geen 3 meter door de straat langs de kroegen lopen zonder lastig gevallen te zijn of bij haar kont gepakt te zijn.
Die Nederlanders ook altijd met hun overdrijven...

Citaat:
zjempoow schreef:
de volgende keer dat ik zoiets meemaak kan die smerige handtastelijke eikel een kapot geslagen glas in zijn schaamstreek verwachten!
Die Nederlanders zijn altijd zo agressief ingesteld zeg...

Oud 26-06-2002, 20:16
zjempoow
zjempoow is offline
van een racistisch tintje is hier geheel geen sprake. laten we het gewoon feitelijk noemen oke?
Oud 26-06-2002, 20:17
zjempoow
zjempoow is offline
en jij denkt dat ie mijn vriendin achterna gaat lopen als hij die van zichzelf bijheeft?
Oud 26-06-2002, 20:18
zjempoow
zjempoow is offline
-weinig overdrijven bij dude, was dat maar zo

-agressief? ik zeg dus al, wacht maar tot je zelf een vriendinnetje hebt
Oud 26-06-2002, 22:38
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:

Ik wil best vervelend zijn: "die mensen" zijn echt niet de enige mensen die "pakken"...
Maarja dit topic moet waarschijnlijk zijn racistische tintje behouden.
Mee eens...

*Erger erger erger.* Waarom moeten er toch altijd mensen zijn die anderen op hun huidskleur/afkomst beoordelen? Dat is toch gewoon ziek.
Nee, sorry, jou mogen we niet want jij hebt een andere kleur, bah bah.... wij zijn namelijk blank EN zeer kortzichtig.

En trouwens lijkt erop of je vriendin er minder last van heeft dan jij?
Oud 27-06-2002, 17:40
zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:

Mee eens...

*Erger erger erger.* Waarom moeten er toch altijd mensen zijn die anderen op hun huidskleur/afkomst beoordelen? Dat is toch gewoon ziek.
Nee, sorry, jou mogen we niet want jij hebt een andere kleur, bah bah.... wij zijn namelijk blank EN zeer kortzichtig.

En trouwens lijkt erop of je vriendin er minder last van heeft dan jij?
het enige kortzichtige wat ik hier aantref is jou reactie knutselkind. En daar lijkt het helemaal niet op.
Oud 27-06-2002, 21:07
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
jouW reactie is et

kortzichtig van je
Oud 27-06-2002, 21:12
Talon
Talon is offline
gewoon die lui een spuitje geven ofzo..
als je ze letsel toebrengt beginnen ze meteen met:
"ik jou dood vermoorden, ik familie haal en jou dood maak"
"ik weet jou huis, jij uitkijken, jij dood"

laat die lui ff afschepen naar een booreiland en dat laten zinken.
of zet ze op de waddeneiland en veroorzaak een natuur verstoring oid en laat die eiland onderlopen
Oud 28-06-2002, 22:55
zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
jouW reactie is et

kortzichtig van je
*zucht* *kortzuchtig*
Oud 28-06-2002, 22:57
zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
Talon schreef:
als je ze letsel toebrengt beginnen ze meteen met:
"ik jou dood vermoorden, ik familie haal en jou dood maak"
"ik weet jou huis, jij uitkijken, jij dood"

of zet ze op de waddeneiland en veroorzaak een natuur verstoring oid en laat die eiland onderlopen
het kan allemaal
Oud 28-06-2002, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
Kost geld.

Citaat:
Talon schreef:
Slecht voor het mileu.

Nog andere suggesties?

Ik heb ook een hekel aan dat soort mensen die worden beschreven in de eerste post, van die kansloze asociale Turken/Marokkanen, maar ik kan gelukkig nog wel beseffen dat ook autochtonen of mensen met een andere huidskleur zich hier schuldig aan maken (of aan wat dan ook) én dat er ook allochtonen zijn die wel normaal doen...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 23:37
moenbase
moenbase is offline
misschien flitspalen neerzetten bij die groepen (jongeren?) zodat ze uit de buurt bij je vriendinnetje blijven anders krijgen ze een boete
Oud 29-06-2002, 00:27
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef:
Ik heb ook een hekel aan dat soort mensen die worden beschreven in de eerste post, van die kansloze asociale Turken/Marokkanen, maar ik kan gelukkig nog wel beseffen dat ook autochtonen of mensen met een andere huidskleur zich hier schuldig aan maken (of aan wat dan ook) én dat er ook allochtonen zijn die wel normaal doen...
Tuurlijk. Het is ook helemaal niet zo dat 100%, 80% of zelfs maar 50% van de allochtonen crimineel gedrag vertoont. Het is een zeer kleine groep, vrijwel allemaal tussen de 11 en de 21, die tezamen nog geen 10% van de totale allochtone bevolking in Nederland vormen, die voor de meeste commotie zorgt. Dat kleine groepje verziekt het (onder meer door negatieve media-aandacht) voor de rest, en dat is gewoon heel jammer. Want door dat soort mensen denken simpele mensen heel snel dat álle allochtonen crimineel zijn, wat natuurlijk niet waar is.

En verder is het inderdaad nog zo dat een niet onaanzienlijk deel van de geweldsdelicten in Nederland ook nog gewoon door Nederlanders gepleegd wordt. Ik heb persoonlijk vaker problemen met Nederlandse paupers dan met allochtonen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 09:36
zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
moenbase schreef:
misschien flitspalen neerzetten bij die groepen (jongeren?) zodat ze uit de buurt bij je vriendinnetje blijven anders krijgen ze een boete
ben jij even geestig
Oud 29-06-2002, 09:48
zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
nare man schreef:

Tuurlijk. Het is ook helemaal niet zo dat 100%, 80% of zelfs maar 50% van de allochtonen crimineel gedrag vertoont. Het is een zeer kleine groep, vrijwel allemaal tussen de 11 en de 21, die tezamen nog geen 10% van de totale allochtone bevolking in Nederland vormen, die voor de meeste commotie zorgt. Dat kleine groepje verziekt het (onder meer door negatieve media-aandacht) voor de rest, en dat is gewoon heel jammer. Want door dat soort mensen denken simpele mensen heel snel dat álle allochtonen crimineel zijn, wat natuurlijk niet waar is.

En verder is het inderdaad nog zo dat een niet onaanzienlijk deel van de geweldsdelicten in Nederland ook nog gewoon door Nederlanders gepleegd wordt. Ik heb persoonlijk vaker problemen met Nederlandse paupers dan met allochtonen.
als we dan toch statestiekjes gaan opratelen dan vermelden we er toch ook gelijk even bij dat twee derde van alle delicten gepleegd wordt door allochtonen en dat meer dan drie kwart van de geweldsdelicten binnen deze twee derde gepleegd worden door mensen van marrokaanse afkomst. dat zal zeker komen door de achterstandwijken waarin deze mensen meestal leven, dat zal er zeker door komen dat deze mensen zichzelf en hun eigen cultuur niet geaccepteerd voelen in deze maatschappij maar dat is jammer genoeg niet het onderwerp van deze discussie. waar het hier om gaat is dat een hoop turkse en marrokaanse jongeren dames op een primitieve, ongewenste, en onbeschofte manier benaderen en behandelen. of een marrokaan in zijn leven nu meer fietsen jat als ik doe baart mij nou niet bepaald zorgen.
Reageren

Regels voor berichten