![]() |
|
Hallo,
Voor onze opleiding moeten wij een onderzoek naar (eventueel) koopgedrag en internetgebruik onder de nederlandse bevolking doen. Voor dit onderzoek hebben wij een kleine ondersteunende enquete gemaakt (10 kleine vragen). Nu hopen wij via het internet mensen te bereiken die ons willen helpen met dit onderzoek door even drie minuten vrij te maken en de antwoorden op de tien vragen terug te mailen naar studentinternetonderzoek4@hotmail.com Deze opdracht moet 20 juli ingeleverd worden, wij hopen met uw steun over genoeg informatie te beschikken zodat wij de opdracht goed af kunnen ronden. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groeten, Het onderzoeksteam. Vraag 1: Wat is uw leeftijd en geslacht? Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? Vraag 4: Is dit voornamelijk: - informatief - beroepsmatig - vrije tijdsbesteding - anders: namelijk ..... Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Zo ja: bijvoorbeeld .... Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? - automatisch afschrijven na plaatsen bestelling. - rekening per email, zelf overmaken na levering. - anders: namelijk ..... |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hallo,
Voor onze opleiding moeten wij een onderzoek naar (eventueel) koopgedrag en internetgebruik onder de nederlandse bevolking doen. Voor dit onderzoek hebben wij een kleine ondersteunende enquete gemaakt (10 kleine vragen). Nu hopen wij via het internet mensen te bereiken die ons willen helpen met dit onderzoek door even drie minuten vrij te maken en de antwoorden op de tien vragen terug te mailen naar studentinternetonderzoek4@hotmail.com Deze opdracht moet 20 juli ingeleverd worden, wij hopen met uw steun over genoeg informatie te beschikken zodat wij de opdracht goed af kunnen ronden. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groeten, Het onderzoeksteam. Vraag 1: Wat is uw leeftijd en geslacht? Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? Vraag 4: Is dit voornamelijk: - informatief - beroepsmatig - vrije tijdsbesteding - anders: namelijk ..... Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Zo ja: bijvoorbeeld .... Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? - automatisch afschrijven na plaatsen bestelling. - rekening per email, zelf overmaken na levering. - anders: namelijk ..... |
![]() |
|
Vraag 1: Wat is uw leeftijd en geslacht?
18 jaar, man. Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? Student Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? Ongeveer 20 uur. Vraag 4: Is dit voornamelijk: - informatief - beroepsmatig - vrije tijdsbesteding - anders: namelijk ..... Vrijetijdsbesteding. Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Zo ja: bijvoorbeeld .... Ja, boeken en cd's. Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. Ja, ik bestel zo ongeveer 15 cd's per jaar. Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. Nee, 'k loop wel naar de winkel ![]() Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? Liever niet. Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? Absoluut niet Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? - automatisch afschrijven na plaatsen bestelling. - rekening per email, zelf overmaken na levering. - anders: namelijk ..... automatisch afschrijven. als dat niet mogelijk is, dan met creditcard. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraag 1: Wat is uw leeftijd en geslacht? 16 m
Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? Scholier Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? 15uur Vraag 4: Is dit voornamelijk - vrije tijdsbesteding - anders: MSN Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? nee Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? nee Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet? nee Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? nee Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? nee Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? Acceptgiro |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
vrouw en 20 dussss Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? ik studeer ofzow Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? jah geen idee, meestal elke dag wel ff Vraag 4: Is dit voornamelijk: - informatief - beroepsmatig - vrije tijdsbesteding - anders: namelijk ..... meestal vrije tijd, soms voor mijn studie of aanverwante zaken ![]() Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Zo ja: bijvoorbeeld .... nee en dat ga ik ook nooit doen... Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. never nooit niet...ik koop ze wel in de winkel Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. zie de vraag hierboven... Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? blub...neeej Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? - automatisch afschrijven na plaatsen bestelling. - rekening per email, zelf overmaken na levering. - anders: namelijk ..... neej neej en nog `s neej ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Vraag 1: Wat is uw leeftijd en geslacht? m18
Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? student Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? uur of 17 Vraag 4: Is dit voornamelijk: - informatief - beroepsmatig - vrije tijdsbesteding <<<<<<<<< - anders: namelijk ..... Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Zo ja: bijvoorbeeld .... nee Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? a Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. 2 Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? nee Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. nee Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? nee Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? nee Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? - automatisch afschrijven na plaatsen bestelling. - rekening per email, zelf overmaken na levering. - anders: namelijk ..... rembours suc6
|||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
aantal keer per jaar is afhankelijk van het aantal middelen per verpakking en mijn behoefte eraan... Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
-16-V Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? -Scholier Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? -25 uur Vraag 4: Is dit voornamelijk: -vrijetijdsbesteding en soms ook voor school. Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? -nee Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? -nee Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? -nee Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? -nee Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? -nee Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? Niet, want ik ga nooit iets op internet kopen, maar ALS ik dat wel zou doen, dan: - rekening per email, zelf overmaken na levering. |
![]() |
|
Vraag 1: 21 Man
Vraag 2: Student ![]() Vraag 3: Heel lang Vraag 4: Is dit voornamelijk: - vrije tijdsbesteding - voor school Vraag 5: Ja, een bos bloemen Vraag 6: Zo ja: ongeveer 6 keer per jaar. Vraag 7: Nee Vraag 8: Nee Vraag 9: Nee Vraag 10: Met kortingsbonnen
|
![]() |
1 bijna 17, M
2 geen (scholier (5e klas VWO)) 3 wisselend. Soms wel 15, soms nog geen 10. Gemiddeld ergens daartussen in, 12 of 13 ofzo 4 vrijetijdsbesteding en voor school 5 nee 6 nog nooit gedaan, maar op zich niets op tegen 7 nee 8 nee 9 nee 10 rekening per email, zelf overmaken na levering
||
Begrijpend lezen is niet de sterkste kant van de scholier heden ten dage, neem ik aan?
Citaat:
![]()
|
17 jr en vrouw Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? Ik werk parttime bij de MCDonald's, en ik zit op school Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? Iedere dag ongeveer 2 uur, ongeveer 15 uur per weel Vraag 4: Is dit voornamelijk: - vrije tijdsbesteding Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Zo ja: bijvoorbeeld .... Nooit eens iets aangeschaft, wel eens gewoon wat gekregen. Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? Ik koop ze liever in de winkel Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? Nee Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? Nee Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? Nee Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? . - anders: namelijk ..... Contant aan de bezorger
|
![]() |
|
in overleg gaat deze verplaatst worden naar e akantine alwaar hij gemerged wordt met je crosspost...
voor de oplettende kijker: deze topic komt van EcV dus het klopt dat de poster een bezoeker is
|
Vraag 1: Wat is uw leeftijd en geslacht? 15/M
Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? Ben scholier, ernaast werk ik tussen de 25 en 45 uur per week in een supermarkt Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? elke dag gemiddeld 4 tot 5 uur, dus tussen de 28 en 35 uur Vraag 4: Is dit voornamelijk: - informatief x - beroepsmatig - vrije tijdsbesteding x - anders: namelijk ..... x -> voor een goed doel: forum.s.com ![]() Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Zo ja: bijvoorbeeld .... nee Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? ja Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. 4 tot 5 keer Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? ja Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. Zodra ik ze nodig heb ![]() Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? ja Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? nee Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? - automatisch afschrijven na plaatsen bestelling. x - rekening per email, zelf overmaken na levering. - anders: namelijk ..... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
onderzoekje schreef:
Vraag 1: Wat is uw leeftijd en geslacht? 18, man Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? op de bank thuiszitter Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? uurtje of 15 Vraag 4: Is dit voornamelijk: - informatief - beroepsmatig - vrije tijdsbesteding - anders: namelijk ..... tijdodend! Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Zo ja: bijvoorbeeld .... visitekaartjes en andere gratis dingen Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. nee Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. nee Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? nee Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? nee Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? - automatisch afschrijven na plaatsen bestelling. - rekening per email, zelf overmaken na levering. - anders: namelijk ..... overmaken na levering
|
16 en vrouw Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? Momenteel werkloos.. Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? 10 uur ofzo, of misschien wel meer ![]() Vraag 4: Is dit voornamelijk: - informatief - vrije tijdsbesteding Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Ja, een cd van the corrs Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? Zo ja: ongeveer 1 keer per jaar. Ja Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. Nee Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? Nooit Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? Nooit Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? Via een acceptgiro-kaart.. |
![]() |
||
Citaat:
vraagje aan de FB's van DK om emailnotificatie aan te zetten en ze komen er vanzelf wel achter
|
19/m Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? webdesign Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? 70 uur per week ![]() Vraag 4: Is dit voornamelijk: - informatief - beroepsmatig - vrije tijdsbesteding beide Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? organiser, cd's, digicam, geheugen Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere ja Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? nee Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? nee Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? nee Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? rembours
|
Verwijderd
|
[list=1]
[*]Wat is uw leeftijd en geslacht? 15, vrouwtje [*]Wat voor beroep beoefend u? geen ![]() [*]Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? ruim 20 uur [*]Is dit voornamelijk: dit is voornamelijk een verslaving ![]() [*]Heeft u weleens iets aangeschaft via internet nee, ik vertrouw de onlinewinkels niet echt [*]Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen cd's misschien nog net wel [*]Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet. nee, doe ik liever in een winkel [*]Zou u een televisie via internet aanschaffen? nee, doe ik ook liever in een winkel [*]Zou u een auto aanschaffen via internet? Hmm, een tweedehands auto misschien nog wel, maar dan kom ik hem wel persoonlijk ophalen [*]Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? uum geen idee.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
16, vrouw Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? beoefend is met een T!! scholier VWO Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? 5/6 uur Vraag 4: Is dit voornamelijk: - vrije tijdsbesteding Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Ja, kleding Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? Nee, die kan ik ook in de winkel kopen en m'n meeste cd's zijn gekopiëerd. Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? Nee, die haal ik bij de supermarkt, automaat of apotheek. Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? Nee, waarom zou ik? Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? Neeeeh. Heb niet eens een rijbewijs en ik vertrouw meer op échte winkels en koopcontracten. Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? - anders: namelijk ..... acceptgiro Alstu.
|
Vraag 1: Wat is uw leeftijd en geslacht? 15 v Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? geen tot scholier Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? 10 uur? Vraag 4: Is dit voornamelijk: - informatief ja - beroepsmatig ja - vrije tijdsbesteding ja - anders: namelijk ..... verveling Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Zo ja: bijvoorbeeld .... cd's Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen (degelijk verpakt, verstuurd per reguliere Post)? misschien, hangt er vanaf hoe duur en van wie Zo ja: ongeveer ...4? keer per jaar. Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet (verpakt in een normale enveloppe, verstuurd per reguliere post)? nee Zo ja: ongeveer ... keer per jaar. Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen?nee Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet?nee Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? - automatisch afschrijven na plaatsen bestelling. - rekening per email, zelf overmaken na levering. - anders: namelijk ..... acceptgiro?
|
18, vrouw Vraag 2: Wat voor beroep beoefend u? Beroep ? Vraag 3: Hoe lang zit u gemiddeld per week op het internet? 5 uur per dag x 7 ozzo ? Vraag 4: Is dit voornamelijk: - vrije tijdsbesteding Vraag 5: Heeft u weleens iets aangeschaft via internet? Zo ja: bijvoorbeeld .... Een broek ![]() Vraag 6: Zou u dvd/cd’s via internet aanschaffen Nope Vraag 7: Zou u voorbehoedsmiddelen, zoals bijvoorbeeld condooms, aanschaffen via internet Nope Vraag 8: Zou u een televisie via internet aanschaffen? Nope Vraag 9: Zou u een auto aanschaffen via internet? Nope Vraag 10: Hoe zou u het liefst betalen bij aanschaf via internet? - automatisch afschrijven na plaatsen bestelling.
|
![]() |
|
|