Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bij de albert heyn heb je dingen als vegetarische schnitzels of hamburgers en die maak je precies hetzelfde klaar als de niet-vegetarische schnitzels/hamburgers/watdanook..
![]() en verder stond op mn cu2 ergens een goede site met vegetarische recepten, heb geen zin om het op te zoeken ![]() [edit] heb het toch maar even opgezocht, de link is www.vegatopia.com en er staan echt ontzettend veel dingen op.. en je hebt ook een afdeling 'snel & makkelijk', dus dat is wel wat je zoekt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ow, en op www.vegetariers.nl stonden ook recepten volgens mij
![]() |
![]() |
|
FOR GOD SAKE
je moet gewoon goed eten, dat staat voorop, en of je vlees nu wel of niet lekker vind, eens in de zoveel tijd kan geen kwaad. Maar kom niet aanzetten met die principiele shit, want zodadelijk ga ik mijn chonelly's nog testen of ze wel ecologisch verantwoord zijn ![]()
||
Citaat:
ik doe het al mijn hele leven... ZO dom om jezelf zo onstervenlijk belachenlijk te maken door je uit te spreken over iets waar je duidenlijk geen KAAS van hebt gegeten.... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Meneer is 'te stoer' om iets vegatarisch te zijn... heeft iets met het opkroppen van jeugdtraumas (veel gepest) te maken. dat uit hij nu in zijn dikke, stoere 'panser...' heel interesant hoor, volg zijn postgedrag maar eens... je lacht je echt he_le_maal ziek.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja ik heb ook de "lekkere" vervangers weleens gegeten, je moet toch wat als je bij de appie die dingen bijvult... Ben btw niet vegetarisch. |
![]() |
||
Citaat:
hij vindt het niet lekker en gelijk heeft hij
||
Verwijderd
|
Citaat:
mooi. wat dacht je van even langskomen om het in me gezicht te zeggen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je gedraagt je als een bajaarde man ![]() ja, ik ben misschien niet zo intelligent als jij, omdat jij waarschijnlijk gymnasium doet ofzo... so what? ik ben beter in andere dingen, als jij dat niet kan inzien, dán ben je dom... en wat dat gepest op school betreft, ik heb idd nog een oude rekening te vereffenen meteen niet nader genoemd persoon... aan de andere kant, het viel wel mee. en anders spreken we toch eens gewoon op "de mat" af? geen leukere manier om geschillen te beslissen dan een potje matten ![]() maar ja, ik neem aan dat jij daar neit bekend mee bent ![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Zo zie je maar weer dat algemene ontwikkeling en socialiteit vrij weinig met opleiding te maken heeft.... Citaat:
Citaat:
*Iets mompelt over vergeven en vergeten* Citaat:
Citaat:
Jongen.... je moet eens leren dat je geweldadige instelling je echt nergens brengt.... Hoe wil je dat later doen? Mensen zullen je vreemd aankijken als je iedereen waar je het niet mee eens bent meteen op de neus gaat lopen timmeren. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en zoals ik al vaak aanhaalde: ik vecht alleen maar uit zelfverdediging of als sport. als zelfverdediging wordt ik er vaak gewoon in gedwongen, ik werk volgens het 3 waarschuwingen principe, voorbeeld: iemand begint te duwen, je legt hem uit dat je geen problemen zoekt, blabla, hij gaat door.... dan zeg je nogmaals, "wat moet je nou dan?", en dan gaat het wat agressiever worden... fine, suits me, op dat punt blijf ik ook niet gewoon zitten ofzo maar wordt het dus het "wat moet jij dan?" patsstelling. meestal lopen ze dan weg, gewoon omdat ze je grenzen opzoeken, maar als ze willen vechten: IK LOOP NIET WEG VOOR SITUATIES WAARIN IK KAN WINNEN laat ik mezelf niet toe. dat noem ik "weglopen voor problemen"... tuurlijk, tegen 3 man of meer ga ik niet vechten, ben geen spartan ![]() leg jij nou eens uit wat er fout is aan de "niet wegrennen" mentaliteit? |
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat je je ONSTERFELIJK BELACHELIJK maakt door uit zogenaamde sympathie voor dieren geen vlees te eten. en als je een betoog wilt hebben je kunt er een krijgen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #22 Bloem | 500 | 14-01-2009 19:11 | |
Eten & Drinken |
Vegetarisch studentenvoedsel?? MademoiselleX | 105 | 14-02-2007 10:24 | |
De Kantine |