Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
um.. 5.25 ging mijn wekker.. 6.30 was ik op mijn werk..
was om 12.15 klaar... ben ik op mijn dooie gemak naar huis gefiest ... heb ik 2 tostie`s gemaakt en wat gedronken... heb ik een koude douche genomen... denk denk.. heb ik met een vriendin video`s gehaald en hebben we een video gekeken.. hah je moet je niet te zeer in spannen he met zo`n hitte! ![]() toen heb ik nog mijn konijntje te eten gegeven... wat gegeten... en nu zit ik wat op msn te chatten en op forum te kijken... och jah dat was het volgens mij wel zo`n beetje wat ik gedaan heb op mijn dag.. ![]()
|
om half 8 stond ik op, begon de dag normaal met een ontbijt en een beetje buiten zitten.. Ben later op de ochtend gaan forummen en luisterde wat muziek.
Om kwart voor elf kwam een vriendin, om half twaalf vertrokken we richting de Reeuwijkse Plassen. Daar hebben we gekanood (was geweldig om te doen ![]() Rond half 5 haalden we een ijsje en hebben we in de schaduw langs een weg gezeten en naar alle Duitsers gezwaaid (ok, dat was wat vreemd :/ ![]() Thuis meteen gegeten en mijn verhaal gedaan. Daarna geforumd, voornamelijk gechat met Methuus. En nu is het half 10 en zit de dag er bijna op ![]()
|
Verwijderd
|
Ik stond om half 11 op ofzo.
Daarna wat eten. Insmeren met zonnecreme ![]() En tot 5 uur op het strand gezeten ![]() ![]() Toen bleek ik weer eens allergisch te zijn voor iets, allemaal rode bultjes ![]() ![]() Dat wordt morgen maar zonnen zonder zonnecreme ![]() Daarna douchen, eten, aankleden, wat drinken, winkels kijken. En nu ff checken hoe alles hierzo is ![]() |
![]() |
|
vanmorgen om 10.30 wakker geworden
vriendin gebeld; uiteindelijk afgesproken te gaan zwemmen 12.30 naar het zwembad gegaan en 16.45 weer terug 17.00 opgepast bij twee huizen verder, duurde tot 21.00 vervolgens buiten wat staan kletsen, m'n moeder ff geholpen met wat brieven schrijven en toen maar ff gaan i'netten simpele dag ![]()
|
7.30 - 16.15 werken
16.30 thuiskomen en ff wat drinken 16.45 moeder helpen met eten koken 18.15 klaar met eten, ff pjoeteren 19.00 koffie drinken, ff kletsen met de hele familie 20.15 ff naar Dordrecht, concertje, ouwe bekenden opzoeken, pilsje doen 22.15 weer thuis, nog ff wat drinken met hele familie 22.45 douchen en ff pjoeteren 23.15 naar bed?
|
![]() |
09.45 : wakker door een smsje van een vriend.. tot 11.15 met hem gesmst
11.16 : naar beneden, eten, beetje tv kijken 12.00 : douchen en aankleden 12.45 : naar vriend toe en meteen door naar het meer 13.05 : aangekomen bij het meer.. handdoekje neerleggen en in het water duiken 14.30 : kwamen er wat vrienden bij 15.45 : terug naar huis omdat de rest om 17.00 moest werken 16.05 : As the world turns gekeken 18.00 : m'n lievelingseten gegeten 18.30 : The bold gekeken 19.00 : Cosby Show gekeken 19.30 : Suddenly Susan gekeken En voor de rest in de tuin gezeten en af en toe op internet ff kijken enzo.. |
![]() |
|
13:40: wakker worden
13:45: eten 14:05: naar de rottemeren 14:15: aangekomen bij het meertje 14:30: standaard gezwommen 18:00: inpakken 18:05: om m'n bek gaan en fiets kapot ![]() 18:10: ijsje halen ![]() 18:20: lopen naar huis 18:40: thuisgekomen voor de rest gegeten film gekeken enz
|
hmmm... ik werd om een uur of 10 wakker.
Lekker ontbeten aangekleed etc. daarna naar het graf van m'n vader naar huis gefietst en daarna met m'n moeder boodschappen doen. Toen hebben we bloemen geplukt en daarna gekookt en gegeten. na het eten ben ik naar m'n beste vriendin geweest, en toen ik om 23.30 uur thuiskwam ben ik gaan slapen
|
![]() |
Nou, veel heb ik in iedergeval niet kunnen doen deze dag vanwege het weer. Half tien ben ik opgestaan. Ik ben toen gaan ontbijten, heb mijn tanden gepoetst, me omgekleed en ging vervolgens een half uurtje de krant lezen. Daarna ben ik mijn spullen gaan inpakken. Ik heb mijn mail gecheckt en ben boodschappen gaan halen (waaronder ijsjes). Ik at -thuisgekomen- twee ijsjes op en ging achter de computer zitten met een Suske & Wiske. Verder probeer ik zo goed mogelijk het weer te overleven.
|
Vanmorgen om 07.00 uur een maat van me naar station Keulen gereden (gast gaat zijn ouders achterna op vakantie in Oostenrijk), daarna terug in bed gekropen, vanmiddag effe in het zwembad gehangen en net gekookt (Biefstukjes met patat
![]() ![]()
|
vanochtend om 9 uur uit bed
5 voor 10 naar emmeloord gefietst mijn nieuwe bril gehad (voor naast mijn lenzen) naar marknesse gefietst met mijn nicht boodschappen gedaan gekookt voor mijn oma naar huis gefietst op bed gelegen met gigantische buikkrampen boontjes gepunt tv gekeken gegeten katten gevoerd en nu zit ik hier oh ja heb ook nog met mijn vriend gebeld |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
7.30 opgestaan, naar beneden gelopen, gegeten.
Heel blij dat de krant er was ![]() Aangekleed Beneden zitten afkoelen (t was toen al warm ![]() 8.50 naar m'n werk gefietst De winkel was behoorlijk omgetoverd tot een sauna. Hele dag staan zuchten en steunen in de winkel Om 18.00 de laatste klanten weggejaagd. Naar huis gegaan Gegeten Gecomputerd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() deze dag: 09.00 wekker 09.30 opstaan 11.00 werken 15.45 klaar met werken, naar huis fietsen, boodschappen doen bij de concurrent ![]() 18.00 koken 19.30 vissen, totdat het wel erg hard begon te waaien... 20.20 computeren tussen 23.00 en 01.00 slapen? Ik denk dat het nou wel lukt, omdat het koeler is geworden. Ik kreeg trouwens te horen dat ik morgen niet hoefde te werken. Eigenlijk had ik er ook al een beetje op gerekend. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn dag: 9.30 wekker 10.00-12.00 geluierd 12.30 geluncht 13.30 door pap afgezet op de golfbaan 16.00 door een mevrouw afgezet in haarlem om bloemen te kopen voor m;n mam (had iets goed te maken ![]() en daarna gewoon lekker thuis ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
11.00 Door de hitte toch maar uit bed gegaan
11.05 Muziekjes op internet gezocht 12.00 Onder de douche 13.30 Naar buurjongen, The Fast and the Furious gekeken, jointje gerookt 15.45 Vanuit buurjongen naar m'n werk 19.15 Klaar met werk En vanaf toen eigenlijk alleen maar beetje rondgehangen, eten klaargemaakt, internet... Whoo ![]() |
![]() |
|
![]() |
8.00 wakker
9.30 bij bewustzijn 10.00 lezen in boek "Wat is tijd?" 11.00 opstaan, toch nog ![]() 11.10 ontbijt en verder lezen in boek "Wat is tijd?" 12.00 computeren/internetten 12.50 2 boeken besteld. (voor geinteresseerden, contacteer me maar ![]() 13.00 douchen, toch nog ![]() 13.20 wasje ophangen 13.30 middageten. Zo'n vieze magnetron kaassouflee van Beckers. Glaasje Taxi Extic blue erbij. Daarna nog 2 broodjes vers uit de oven vanuit de vriezer, met wat sate, verse uit de pan, vanuit de vriezer. Nogmaals glaasje Taxi Extic blue erbij. 14.00 computeren/internetten straks -computeren/internetten -boodschappen doen (avoneten) -koken (of wat het dan ook mag worden, ik heb nog geen idee wat ik vandaag eens zal gaan eten.) -lezen (boek: "Wat is tijd?") -bonnetje van de boodschappen bij de andere bonnetjes doen, om later de declareren...I love parents!! ![]() ![]() ![]() ![]() Ergens tussen 24.00 en 01.00 poging tot slapen. 6.00-6.15 wekker, bij bewustzijn komen, opstaan (proberen dan) 6.15 douchen 6.28 eten (voor zover dat lukt) 6.40-6.45 vertrek naar werk 7.00 werken (lees: bakkie chocomelk/thee uit de automaat, even kijken hoe de vracht wordt uitgeladen, dan werken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik had ook een boeiende dag (gisteren) gehad.
T 07.00: Oppikken van Hotel naar vliegveld Bankok. T 09.30: Aankomst vliegveld Bankok T 12.40: Vertrek vliegtuig Bankok - Munchen N 19.30: Aankomst Muchen N 20.40: Vertrek vliegtuig Munchen - Brussel N 21.35: Aankomst Brussel N 22.00: Vertrek Brussel naar huis. N 24.00: Slapen T = Thailand tijdzone ( + 5 uur) N = Nederlandse tijdzone Leuk en Boeiend natuurlijk.
|
hm naja mijn dag vandaag
10 uur stond ik op tv kijken en ontdekken dat er nix op tv is behalve spelletjes en Tell Sell ![]() computeren/internetten -> forummen maar er was nix nieuws, dus maar weer naar benenden huisdieren eten gegeven zelf ook maar iets gegeten weer kijken op t forum, weer nix weer tv kijken, nog steeds alleen maar Tell Sell naja dit ging door tot 4 uur ![]() toen begon As The World Turns ![]() 7 uur weg, materialen klaarzetten voor kamp 9 uur terug thuis, toch maar iets eten computeren, forummen, paar nieuwe topics reageren, weer tv kijken, nix op tv, computeren/msnen naja en dan zijn we dus hier beland, 22:58 zo gaat ongeveer al mn hele vakantie ![]() ![]() ![]()
|
6.30 wekker
7.10 door de regen naar dordrecht 7.30 werken 18.45 naar huis, ff wat drinken en forummen ![]() 20.45 nog eens naar dordrecht 21.00 oefenen met de band 23.00 naar huis 23.30 slapen?
||
![]() |
Citaat:
18.10 klaar, naar benzinestation waar m'n broer werkt. 18.25 naar huis 18.35 patat halen 18.50 patat eten 19.10 vissen in vijver etengeven 19.15 vissen in aquarium eten geven 19.17 opfrissen 19.22 computeren/internetten, boek lezen, tv kijken 24.00 slapen? toekomst: 7.00 opstaan+douchen+ontbijten+naar werk toe (lekker om mijn gemakje allemaal) 9.00 werken 20.10 huiswaarts 20.25 opfrissen 20.35 krant lezen, computeren/intrernetten/tv kijken/boek lezen (als ie nog neit uit is) 24.00 slapen? za 6.00 opstaan+douchen+ontbijten+naar werk toe (lekker gehaast allemaal) 7.00 werken 17.00 naar huis (waarschijnlijk eerder...hoop ik) 17.30 eten 18.00 krantje lezen, tv kijken, computeren/internetten, boek lezen als die nog neit uit is, tv kijken 24.00/02.00 slapen? zo 9.00 ontwaken 10.00 bij bewustzijn raken, tv kijken, lezen als het boek nog neit uit is 11.00 eten, tv kijken 11.20 computeren/internetten 12.00 douchen 12.20 computeren/internetten, tv kijken, boek lezen (maar die zal onderhand wel uit zijn denk ik ![]() 13.30 'middageten' 13.50 verdere zondagse middagrituelen 18.00 avondeten en mijn andere gebruikelijke dingen ma 6.00 opstaan 7.00 werken (Dit kan ook een uurtje later zijn, moet nog even naar mijn tijden kijken) Mwah, de zondag kan nog veranderen. Mn ouders komen dan terug...boeiend ![]() ![]() Ik moet een dagboek bijhouden, best wel interessant mijn tijdsplanning ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
03:30 in bed gaan liggen en 2 uur proberen te slapen
![]() 05:45 Opstaan --->> Krantenlopen 07:00 RTL Nieuws kijken 07:15 weer naar bed 14:30 Wakker worden Tussentijd computeren en HBH kijken 17:40 douchen 18:00 eten 18:45 met de auto naar vriendinnetje in de stad gebracht worden 19:05 5 min. te laat aankomen ![]() 22:15 terug naar huis en toen beetje i-nette :> |
![]() |
|
6.30 uit bed
7.10 naar werk 7.30 beginnen 16.15 naar huis 16.30 koffie 17.00 ff pjoeteren, radioprogramma voorbereiden 18.00 eten klaarmaken (en opeten ![]() 19.00 om boodschappen 20.30 naar redactie 23.00 radioprogramma presenteren 0.00 naar huis lopen 0.30 thuis pilsje drinken 1.30 slapen....
|
Verwijderd
|
vandaag ging ik werken .. was wel leuk alleen beetje warm.. we gingen een speurtocht doen... Ijsje gegeten.. naar huis gegaan omt e eten. Weer naar werk.. stokbrood gebakken met die kinderen. Loon gekregen.. afscheid genomen.. Naar gijsje.. daar gegeten toen naar de bank die dicht was
![]() strax verjaardag en bij gijsje slapen |
![]() |
|
Eerst uitgeslapen... wakker geworden, gegeten, verzorgd en aangekleed, mijn ouders geholpen met caravan uitladen en nog meer dingen, toen een vriend gebeld, toen ge-i-net, toen mijn top 20 van muziek bijgewerkt, toen TV gekeken, toen verder met mijn top 20, gegeten, weer nu i-netten en zo dadelijk naar een vriend toe
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
7.30 wekker en verder slapen 8.43 ontwaken 8.44 werk bellen 8.46 douchen 9.00 ontbijten 9.20 op mijn gemakje naar werk fietsen 9.40 werken Tsja, ach. Het bed lag zo heerlijk ![]() En de zondag ga ik niet zo relaxed doen...ik ga maar de tuin eens opknappen. Zondag komen mijn ouders terug, en ik denk dat ze (vooral mn ma) het wel op prijs stelt als die er een beetje netjes uitziet. Ach, ik vind het wel leuk hoor, in de tuin...maar mijn vijver krijg voorrang ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn dichtbundel Dingaantouwtje | 20 | 22-08-2009 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
MiJn KomKommerVerHaaL *pietaaah* | 18 | 17-05-2005 15:22 | |
Psychologie |
Mijn dag... (lang verhaal) Rabbi Daniel | 19 | 14-02-2003 18:04 | |
ARTistiek |
[verhaal] Een dag in het leven van een waterdruppel Stoel | 2 | 03-06-2002 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Iedere dag wakker worden en aan hem denken Koningin van de Nijl | 22 | 17-03-2002 09:40 |