Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Bij Taekwondo doen we het meestal gewoon op de handen of op de vuisten. Ook hebben we een variant waarbij je je handen bij elkaar zet (beide duimen, wijs- en middelvingers raken elkaar dan, ontstaat een soort driehoek). Die is iets moeilijker ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nouw als je door de bergen rijdt of in een vliegtuig zit dan zitten je oren vaak 'dicht'.... en als je dan gaapt of slikt dan gaan ze weer open... ik kan m'n oren 'opendoen' zonder te gapen of te slikken
ik ken nog 1 iemand die dat kan, verder niemand maar daar valt niet echt een foto van te maken... ik kan ook 1 wenkbrauw optrekken, 1 monhoek recht omhoog doen (dus niet schuin omhoog zoals wanneer je glimlacht), half fronsen... is dat fotowaardig? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Het grote mc edger fototopic Verwijderd | 474 | 08-05-2006 06:24 | |
ARTistiek |
Fototopic! Komt allen kijken en laat uzelf aan ons allen zien! David | 292 | 03-01-2003 17:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Fototopic! Komt allen kijken en laat uzelf aan ons allen zien! David | 127 | 29-11-2002 20:23 |